2022-08-21, 02:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Jo jag har bevis på vad hon (hon som hyrde ut lägenheten) har sagt. Ögonvittne kallas det ju.
Stopp!

Ser du inte det orimliga i ditt påstående?
Ett ögonvittne som påstått att ägaren till Farstalägenheten sagt någonting?!

Ditt bevis, är att någon påstått sig ha hört vad någon som hyrde ut lägenheten sagt?

VAD är beviset?

Du och captainspiced har inte förstått vad som krävs för att kunna räknas som hållbart i domstol.

I Sverige råder fri bevisprövning, men det måste gå att styrka de bevis, eller vittnens trovärdighet man åberopar.
2022-08-21, 02:26
Avslutad
Citat:
Fortfarande ett lån som blev betalt tillbaka. Ett lån Kan bli till skuld om personen inte kan eller inte vill betala tillbaka, men det har det inte varit frågan om här som jag har fått veta.
Vad är det som gör att du inte fattar, är du trögfattad eller är det något annat tro?
Och återigen, finns det någon här i trådan som sagt att Lydia INTE är skyldig till brottet? NEJ, och åter nej.

Citat: Och återigen, finns det någon här i trådan som sagt att Lydia INTE är skyldig till brottet? NEJ, och åter nej.

Nej, vad bra att du kan skriva ner det, det är ingen som trott att hon är oskyldig.

Det är ingen annan än du och din svans som påstått att Lydia måste ha blivit triggad, hotad, provocerad eller någonting annat, (en fis på sned??) som gjort att hon kände att det var dax att plocka fram ett vapen, hon valde hagel framför kula, för att kunna hota Emil, så att han skulle fatta att han inte kunde säga att hon skulle lämna honom ifred, han skulle lyssna och fatta att han inte kunde hota henne med att det var sista natten hon skulle sova i hans hus.

Lydia:
"En vanlig person skulle fattat att man menar allvar"

Tips i all välmening gällande pengar, lån, skulder mm
Titta på Lyxfäll@n, där kanske du kan förstå alla "krångliga" begrepp😘🦧
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-21 kl. 02:27. Anledning: Tillägg
2022-08-21, 02:48
Avslutad
Citat:
Ledsen, men skärmdump på sms kallar jag bevis och inte någon som bara finns i huvudet.
Men i din fantasi så är det kanske bara påhitt, och det får stå för dig. Jag vet till 100% att det är sant varje fall, för jag kan se det här.
En skärmdump?

Trovärdigheten? Photoshop, klipp & klistra?
Du har påstått att du har så mycket och att det strömmar in bevis till dig....det är polisanmälningar mot Muffe och Dansken.
Den omtalade kastet med tom bransläckare, (kanske kan bli en ny sportgren?)
Det är många män som omnämnts, bla
Tysken, Dansken, Anders, Per, Kristian(?), Kimmo, Ibbe, Emil, Alexander, "Polisen", Roger, Calle, Fernando, Strandraggaren, rånarpojkvännen mm

Dina påståenden om reklam, lån, djurfoder, misshandlar, hot, missär, drogande, tvångsgifte, bortviftande av självmordsförsök, hur många hon är uppe i är för många för att hon skulle tillåtits komma nära något vapen överhuvudtaget.
2022-08-21, 03:07
Avslutad
Citat:
Jo det är bevis på vad hon sagt att hon sett. Med andra ord: Det är bevis på vad ett ögonvittne sagt att hon har sett.
Bara för att du upprepar dina superduperstarka bevis, så är det inget annat än skvaller, hörsägen, om ens det. (Mar)Drömmen om Lydia, alla mäns skräck?

Det vore på tiden att du lägger fram någonting som styrker din trovärdighet. Just nu är den mycket låg, om ens existerande...

Jag har på begäran, hänvisat till fakta och redogjort för mitt tillvägagångssätt att hämta faktiska dokument, offentliga handlingar, men fortsatt blivit kallad glåpord, svartsjuk stalker, sinnessjuk och lögnare...
2022-08-21, 04:09
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Jo jag har bevis på vad hon (hon som hyrde ut lägenheten) har sagt. Ögonvittne kallas det ju.
Jag har bevis på att det inte stämmer. Jag har nämligen talat med henne.

Hör du hur det låter?
2022-08-21, 06:54
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Eftersom du inte kommer med några som helst bevis i saken så är du knappast den rätta att kräva bevis av andra.

Saker som anses bevisat i en rättegång räcker för mej, jag har ett antal gånger länkat till FUP i mina inlägg om du läser tråden. Så jag tycker nog att jag kan få se fakta för att bli motbevisad.

vad bidrar du själv med i den här tråden tycker du, jag tycker du mest uttrycker känslor, speciellt
i ett inlägg som nu är raderat, där du skrev att du själv skulle tagit BO av daga, ett väldigt omoget och osmakligt inlägg, som inte tillförde tråden annat än avsky,,,,,,,usch
2022-08-21, 08:11
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ja jag förstår att du ej hänger med när du inte har läst ordentligt.
Emil hjälpte Lydia att flytta. Men alla hennes saker fanns ej i lägenheten, en del saker fanns hos andra kompisar

Har man heller inte riktigt sagt. Men det stämmer med tiden, och det stämmer med det hon sagt, att det skulle varit han. Hon såg dom vid lägenheten när dom höll på att flytta liksom.ar. Det är dels sånt som Emil hämtade när Lydia låg inne. Sen packade han upp saker hon hade packat ner i lådor.
Förstår du nu lite lättare?

Va menar du egentligen, du skrev ju själv att hon såg dom vid lägenheten, å nu babblar du om grejer hos kompisar, du verkar osamlad, samla dina kommentarer på ett ställe så blir det lättare att hålla reda på vad du skriver

off topic: web of lies, är sevärt
2022-08-21, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Stopp!

Ser du inte det orimliga i ditt påstående?
Ett ögonvittne som påstått att ägaren till Farstalägenheten sagt någonting?!

Ditt bevis, är att någon påstått sig ha hört vad någon som hyrde ut lägenheten sagt?

VAD är beviset?

Du och captainspiced har inte förstått vad som krävs för att kunna räknas som hållbart i domstol.

I Sverige råder fri bevisprövning, men det måste gå att styrka de bevis, eller vittnens trovärdighet man åberopar.

Va, vad snackar du om?
Jag sa att hon som hyrde ut lägenheten är ett ögonvittne, det är alltså hon som sett dom. Det är hon som skickat sms. Då är det ögonvittnet som skickat sms.
2022-08-21, 08:35
Medlem
Citat:

Citat: Och återigen, finns det någon här i trådan som sagt att Lydia INTE är skyldig till brottet? NEJ, och åter nej.

Nej, vad bra att du kan skriva ner det, det är ingen som trott att hon är oskyldig.

Det är ingen annan än du och din svans som påstått att Lydia måste ha blivit triggad, hotad, provocerad eller någonting annat, (en fis på sned??) som gjort att hon kände att det var dax att plocka fram ett vapen, hon valde hagel framför kula, för att kunna hota Emil, så att han skulle fatta att han inte kunde säga att hon skulle lämna honom ifred, han skulle lyssna och fatta att han inte kunde hota henne med att det var sista natten hon skulle sova i hans hus.

Lydia:
"En vanlig person skulle fattat att man menar allvar"

Tips i all välmening gällande pengar, lån, skulder mm
Titta på Lyxfäll@n, där kanske du kan förstå alla "krångliga" begrepp😘🦧

Ja att man sagt att hon blivit triggad till något, att något har hänt....är det samma som att säga att hon inte sköt? Nej det är det inte!
2022-08-21, 08:40
Medlem
Citat:
Bara för att du upprepar dina superduperstarka bevis, så är det inget annat än skvaller, hörsägen, om ens det. (Mar)Drömmen om Lydia, alla mäns skräck?

Det vore på tiden att du lägger fram någonting som styrker din trovärdighet. Just nu är den mycket låg, om ens existerande...

Jag har på begäran, hänvisat till fakta och redogjort för mitt tillvägagångssätt att hämta faktiska dokument, offentliga handlingar, men fortsatt blivit kallad glåpord, svartsjuk stalker, sinnessjuk och lögnare...

Vad du och dina tycker rör mig inte ryggen. Ni ältar bara samma sak hela tiden, med precis det du anklagar andra för.
2022-08-21, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Jag har bevis på att det inte stämmer. Jag har nämligen talat med henne.

Hör du hur det låter?

Jepp, att ett ögonvittne berättat vad hon har sett. Vad är skillnaden där och på exempelvis Emils grannar berättar vad de sett?
2022-08-21, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Va menar du egentligen, du skrev ju själv att hon såg dom vid lägenheten, å nu babblar du om grejer hos kompisar, du verkar osamlad, samla dina kommentarer på ett ställe så blir det lättare att hålla reda på vad du skriver

off topic: web of lies, är sevärt

Jag håller isär på saker. Kanske ni inte borde ställa frågor om ni ej vill ha svar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in