2022-08-20, 12:32
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Varför i helvete ska han skicka pengar till ett otroget ex?

Missade du delen om att hon och hennes familj håller på att svälta ihjäl?
Han och framförallt hans egen mamma har haft en relation till denna kvinna i ett tidigare liv.
Men för dig är väl världen bara svart och vit och alla ska straffas för alla misstag, gärna ska hela blodlinjen straffas också.

Usch du är en hemsk människa!
Citera
2022-08-20, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Han och framförallt hans egen mamma har haft en relation till denna kvinna i ett tidigare liv.
Men för dig är väl världen bara svart och vit och alla ska straffas för alla misstag, gärna ska hela blodlinjen straffas också.

Spelar ingen roll. Kärringen var otrogen, där upphör kontakten. Så nu till att skicka din lön till en hemlös som bor på gatorna i Sverige. Nej? Det var inte lika populärt för du är en vidrig falsk människa.
Citera
2022-08-20, 12:54
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Spelar ingen roll. Kärringen var otrogen, där upphör kontakten. Så nu till att skicka din lön till en hemlös som bor på gatorna i Sverige. Nej? Det var inte lika populärt för du är en vidrig falsk människa.

Vad pratar du om?
Citera
2022-08-20, 12:58
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Varför skulle man någonsin göra en tjänst åt sitt ex som varit otrogen? Särskilt en stor summa pengar sådär.
För det första så är det säkert ett scam försök som hon och ny killen sitter och kokar ihop medans dom skrattar åt dig, och även om det inte är det så borde du låta henne svälta och hantera sina problem i livet själv. Hon är en vuxen människa dessutom så varför ska du betala för hennes problem? Varför behandlar man kvinnor som om dom vore barn men män ska spela livet på den svåraste svårighetsgraden utan nån hjälp överhuvudtaget?

Herrejösses dom har er verkligen ''by the balls'' dessa kvinnor. Skicka pengarna du, vet att det inte går att prata förnuft i svenska simps ändå så mitt försök är bara slöseri med tid.
Citera
2022-08-20, 13:00
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:

Kanske hon skulle ha tänkt på innan hon knullade runt. Om en kvinna är otrogen mot mig så kan jag skita fullständigt i henne och hennes familj efteråt. Det är inte mitt problem längre.
Citera
2022-08-20, 13:04
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
Kanske hon skulle ha tänkt på innan hon knullade runt. Om en kvinna är otrogen mot mig så kan jag skita fullständigt i henne och hennes familj efteråt. Det är inte mitt problem längre.
Det är ju ett sätt att se på saken. Även om din mamma inte håller med dig?
Citera
2022-08-20, 13:08
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Det är ju ett sätt att se på saken. Även om din mamma inte håller med dig?
Vad snackar du om jag kopplar inte? Är det den klassiska taktiken som används av svenska feminister konstant där dom tar upp att man har en mamma och syster i hopp om att försöka ändra personens åsikt och bli en piskad simp eller vad är det du gör här? Skulle min mamma eller syster vara otrogen så skulle ja räkna med att karln inte kommer betala deras hyror och mat flera år senare bara för att dom har det tufft. Det låter inte alls konstigt enligt mig.
Citera
2022-08-20, 13:10
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
Vad snackar du om jag kopplar inte? Är det den klassiska taktiken som används av svenska feminister konstant där dom tar upp att man har en mamma och syster i hopp om att försöka ändra personens åsikt och bli en piskad simp eller vad är det du gör här? Skulle min mamma eller syster vara otrogen så skulle ja räkna med att karln inte kommer betala deras hyror och mat flera år senare bara för att dom har det tufft. Det låter inte alls konstigt enligt mig.

Ja om du läst trådstarten så ser du att ts har en mamma som försöker övertala honom att skicka pengar till sitt ex.....
Citera
2022-08-20, 13:13
Medlem
buddy99s avatar
Citat:

Du är bra naiv ,paret har varit sambos på samma adress i åtta år,hade nog chansat med att lösa ut kvinnan,kan bli dyrt med advokat också.
Citera
2022-08-20, 13:13
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Nog inte bästa råden här på flashback för att vara ärlig. Du är väl ingen cuck om du vill hjälpa någon i nöd som du älskat i många år och haft en bra relation med.

Bara du vet vad som är bäst. Tycker din nuvarande tjej låter lite svartsjuk? Hon kanske borde kunna ha lite förståelse. Dock är 50k lite mycket?
Kanske inte värt att riskera din nuvarande relation. Men om det är dina pengar så är du ju nästan snarare en cuck som låter din nuvarande bestämma vad du gör med dina pengar?

Bara lite reflektioner
Citera
2022-08-20, 13:14
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Ja om du läst trådstarten så ser du att ts har en mamma som försöker övertala honom att skicka pengar till sitt ex.....
Jadu då skulle jag ha berättat för min mamma att kvinnan varit otrogen mot mig. Accepterar hon inte det, nä okej då gör hon inte det. Jag skulle inte låta mig bli 50k kr fattigare bara för att min mamma säger åt mig att respektera och hjälpa ALLA kvinnor oavsett vad dom har gjort mot mig tidigare.
Citera
2022-08-20, 13:16
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Om lilla mamma vill försörja gamla ex så får hon väl ta av sina egna pengar och göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in