Citat:
Ursprungligen postat av
Dumant
Var ihop med mitt ex i 8års tid tills hon var otrogen mot mig och slängde ut henne ur mitt hem. Hon är med samma kille och fått en son men bor inte längre i Sverige för det var jag som drog hit henne. Jag träffa en ny tjej, svensk. Gifte oss och fick en dotter och lever fint. Har bra ställt.
I onsdags ringer mitt ex mig efter snart 3år och säger hon behöver pengar för mat, hyra, är riktigt fattig och där hon bor existerar inte soc som i rika sverige. Hennes familj är super fattiga, även killen. Berätta nyheten för min mamma som älska henne skit mycket, som sin riktiga dotter som hon aldrig fick. Har fortfarande kontakten med varandra. Min mamma vill att jag skickar 5000€ och jag tänker på saken. Jag råka berätta det här för min fru som är starkt emot det. Är jag korkad på riktigt. Det kan fan inte va sant säger hon. Hon fick döds ångest att jag ens funderar på att skicka pengarna. Vad håller jag på med.
Mitt ex och jag bråka inte ens en gång under våra 8år. Det var jag som ville skiljas sen träffa hon den här snubben under tiden hon höll på att fixa annat. Vissa säger otrohet, andra inte som min morsa. Jag vet inte vad jag ska göra nu. Skicka eller inte. Jag vet inte riktigt vad min fru kommer göra om jag nu skickar. Vet inte riktigt vad hon går för. Hon och jag har heller aldrig tjafsat. Vill inte starta ett krig här hemma. Samtidigt tycker jag synd om mitt ex för tänker på att mitt eget barn får allt medan hennes inte får något inte ens mat över dagen vilket gör att jag mår dåligt. Hon var en mycket bra tjej, godhjärtad vilket gör det extra svårt för mig.
Att du ens starta denna tråd bevisar på att du är lite efter
Hade jag suttit i samma sits och min mamma hade sagt nåt sånt, så skulle jag fråga om hon är helt jävla störd i huvudet.
Och levt vidare mitt med mitt liv.