2022-08-20, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Tor inte på skiten. Det är för helvete expressen.... 🤣

Alltid såhär innan valet för att väljare ska tveka!!!

Sd 2022 🇸🇪🇸🇪🇸🇪

Ja, hur Satan vet svensken hur mycket dessa siffror myglas med?

Nej, tror inte ett skit på dessa "siffror"
Citera
2022-08-20, 07:44
Medlem
Credibles avatar
Att SD inte sätter ner foten när M kommer med sina finansieringsförslag med sänkt a-kassa/sjukförsäkring tror jag har en stor del i tappet. Folk blir rädda och flyr till trygga Magda.
Citera
2022-08-20, 07:57
Medlem
staticages avatar
SD minskar MP ökar,jag ser inga tecken på det ute i samhället.Media är en stor påverkare av valresultat.
Citera
2022-08-20, 08:13
Medlem
Tarrous avatar
SD utvecklas inte. Plånboksvänliga frågor tillsammans med NATO gör att S kan vinna tillbaks väljare.

Lyssna på Jimmies torgmöte; Det är Sverigevänner hit å dit, bara mer av samma gamla.

Det är ett underbetyg för såväl SD som M att de inte kan utnyttja regeringens katastrofala historik.
Citera
2022-08-20, 08:13
Avstängd
Som många andra redan påpekat, för att par dagar sedan var SD större än moderaterna och nu läggs det fram som dom knappt klarar riksdagsgränsen.

Nä det här jävla landet litar jag inte ett skit på mer.
SVT, aftonhoran, Expressen, dom gör fanimej allt för att sänka SD. Jag tänker rösta på SD detta val, sen tror jag AfS har växt till sig till nästa val, då får dom min röst.

Om man inte ser att invandringen förstör vårt land måste man vara blind.
Citera
2022-08-20, 08:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
Ja vi behöver någon som kan ta tag i problemen och det klarar inte S av. Det viktiga är att inte S vinner igen så att vi får en regering med pedofil partiet C och katastrof partiet MP. Så det är viktigt att folk röstar den här gången hur hopplöst det än verkar trotts att det är idioter i varenda parti. Det lutar väl åt SD igen för min del men tycker inte om att partiet ändrar sig i viktiga frågor som Nato.

Pedofiler har verkligen blivit kärnan i C. Fröken Bondlurk själv tiger som muren.
Citera
2022-08-20, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
SvD/Sifo är det mest missvisande av alla . De brukar överskatta Mp (man trodde de skulle få 6,2% i förra valet...sämst av alla) och underskatta SD. Vänta tills Sentio är klar med sina undersökningar, de brukar ligga närmst valutgången
Haha Är du på riktigt. Sentio anmäler man sig till om man vill delta i undersökningar.Veckan innan valet 2018 hade Sentio 26,1 procent för SD. En vecka senare fick de 17,53 procent
Citera
2022-08-20, 08:33
Avslutad
Skulle inte förvåna mig om SD får cirka 16% i valet, höger sidan lär väll få
typ 47.3% rödgröna 49.8% och övriga 2.9%

and the shit show continues. sen kommer människor beklaga sig över den horribla utvecklingen i landet. Det kommer bara bli värre och värre . Men rösta SD eller höger

Nääh kommer aldrig på frågan!

snark….
Citera
2022-08-20, 08:35
Medlem
AccuratePeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatasossesvinen
Föga förvånande men ändå. SD svängde i frågorna rörande EU och NATO och nu får de betala priset. Allt enligt förväntan.

https://www.expressen.se/nyheter/val-2022/folj-expressens-valbevakning-2022/

Från årskiftet har i princip alla partier tappat stödröster till KD, MP och Liberalerna.

http://pollofpolls.se/poll_img/poll_ej_webb.svg
Citera
2022-08-20, 08:48
Medlem
rrpipers avatar
Bajaföreställningen kommer fortsätta. Kronan sjunker, bensinskatten ska upp igen. Innan varje val mobiliseras hoppet av folk ovetandes om att myndigheter och media styr Sverige i betydligt högre grad än riksdagen. Det finns bara en röst som kan förbättra svenskens liv och den sker med fötterna. Men folk är inte redo för det än. Så mycket lättare att stanna och klaga.
Citera
2022-08-20, 08:49
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
känns som sverige inte skulle klara av ett bra sd resultat.
valfusk ligger nära till hands
Valfusk känns inte alls nära i vårt land.

SD kommer förhoppningsvis bli största parti på högerkanten
Citera
2022-08-20, 08:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 45-75Marlin
Valfusk känns inte alls nära i vårt land.

SD kommer förhoppningsvis bli största parti på högerkanten

har ju skett de senaste valen så jo , valsedlar som slängts bort , affischer som dras ner , allt för dålig koll på vallokalerna och vilka som är valobservatörer.

Idiotiskt att det inte sker röstning elektroniskt med bank-id.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in