2022-08-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatasossesvinen
Var själv någorlunda inbiten på SD men övergav tanken på dem direkt de svängde i dessa två stora avgörande frågor. Jag hoppas de halkar ned på 8% eller lägre som straff. Som krydda på moset vore det givetvis roligt om AfS gör 10% eller så
Sverige är förlorat om alla resonerar som du. Blir det islamistiska nyans nu för dig?
Citera
2022-08-19, 21:36
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Föga förvånande men ändå. SD svängde i frågorna rörande EU och NATO och nu får de betala priset. Allt enligt förväntan.

https://www.expressen.se/nyheter/val-2022/folj-expressens-valbevakning-2022/

Men lilla gubben. Expressen visar bara vad de vill se. Om flera miljoner får rösta så ska du få se på mer än 20%.
Citera
2022-08-19, 21:42
Medlem
Sanningen kommer ikapp SD.
En SDare skickar dick-pics till kvinnor men Jimmie säger att han inte bryr sig.
En SDare skriver en osmaklig tweet som fördöms av alla andra partier. Jimmie bryr sig inte och SDaren som la tweet går ut och säger att han inte ångrar sig.
SDs vita bok som skrivs av, enligt Jimmie, en oberoende forskare som sen visar sig var en fd medlem i partiet.
Osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv.......Tar aldrig slut och folk har börjat tröttna.
Lägger mitt tips på att SD kommer landa på 14% +-0.5%.
SDs peak är nådd och nu börjar tillbakagången.
Enligt mig det bästa för Sverige. Ett svagt SD är med största sannolikhet ett mycket starkare M och S.
Citera
2022-08-19, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SelenaHolmes
Eftersom SD nu vill gå med i NATO (skicka vita svenska ungdomar till konfliktområden i mellanöstern som kanonmat) så kan jag inte rösta på SD igen.

Sluta trolla.
Vilka Nato-länder ligger i mellanöstern, OCH, hotas att anfallas?
Citera
2022-08-19, 22:02
Medlem
Det är bra med en riktig baisse inför valet då kanske någon stödröstar😁
Rösta bort nuvarande regering!!!
Citera
2022-08-19, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Sanningen kommer ikapp SD.
En SDare skickar dick-pics till kvinnor men Jimmie säger att han inte bryr sig.
En SDare skriver en osmaklig tweet som fördöms av alla andra partier. Jimmie bryr sig inte och SDaren som la tweet går ut och säger att han inte ångrar sig.
SDs vita bok som skrivs av, enligt Jimmie, en oberoende forskare som sen visar sig var en fd medlem i partiet.
Osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv.......Tar aldrig slut och folk har börjat tröttna.
Lägger mitt tips på att SD kommer landa på 14% +-0.5%.
SDs peak är nådd och nu börjar tillbakagången.
Enligt mig det bästa för Sverige. Ett svagt SD är med största sannolikhet ett mycket starkare M och S.

Jo och C under spärren med sina pedofiler.
S gör katastrof val med sina champagne sossar....ja enligt mig så kan du dra åt helvete.
Citera
2022-08-19, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SelenaHolmes
Eftersom SD nu vill gå med i NATO (skicka vita svenska ungdomar till konfliktområden i mellanöstern som kanonmat) så kan jag inte rösta på SD igen.

Hitta inte på en massa strunt, ingen kommer skickas någonstans.
Citera
2022-08-19, 22:25
Medlem
Det handlar om 500 intervjuer under en dag (Sifo intervjuar 500 per dag och har sedan tredagars rullande medelvärde med någon slags viktning). Statistiskt är det väl inte superstabilt och att från en dag till en annan så många skulle ändra sig från SD till S känns statistikt otroligt men inte omöjligt.

Alla andra undersökningar visar att det är superjämt. Förutom SDs återvandringståg och S presskonferens om maxtak på el (som bar ett förslag från M som sossarna kopierade) har högersidan haft mest försprång sista tiden då man bla dominerade båda partiledardebatterna.

Skulle fler opinionsinstitut börja släppa nyheter som att Maggan och hennes gäng drar ifrån hade jag varit mer orolig.
Citera
2022-08-19, 22:56
Medlem
Det skulle inte förvåna mig eftersom Sd mest har haft tramsiga förslag på sista tiden. Åkesson har dessutom aldrig varit så skicklig i debatter som många hävdar. Samtidigt utgör blattar för varje år en större andel av väljarna. Det är nog bara ett inbördeskrig som kan rädda Sverige åt svenskarna.
Citera
2022-08-19, 23:10
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Föga förvånande men ändå. SD svängde i frågorna rörande EU och NATO och nu får de betala priset. Allt enligt förväntan.

https://www.expressen.se/nyheter/val-2022/folj-expressens-valbevakning-2022/

Vill inte klicka på länk till och besöka tidningen som trampade på SD:s valsedel, förföljer oliktänkande mm. Vad får SD i undersökningen, vilken minskning är det och så vidare? Trådstarter förtjänar substans.
Senast redigerad av ankademiker 2022-08-19 kl. 23:12.
Citera
2022-08-19, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumnorix
Det skulle inte förvåna mig eftersom Sd mest har haft tramsiga förslag på sista tiden. Åkesson har dessutom aldrig varit så skicklig i debatter som många hävdar. Samtidigt utgör blattar för varje år en större andel av väljarna. Det är nog bara ett inbördeskrig som kan rädda Sverige åt svenskarna.

Ja eller hur ? När var det krig senast i Sverige? Vi ska nog börja med att få in SD i regeringen sen kan man börja med andra åtgärder. Slösa inte bort röster i detta val.
Citera
2022-08-19, 23:15
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
SD har över 20% i seriösa undersökningar. Detta är påverkanskampanj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in