2022-08-19, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakeshake
FBG Butta eller FBG youngin kommer säkert hämnas

Jag är inte alls insatt i detta och känner inte till några delar. Men som det ser ut i samhället idag så har ju allt sitt pris
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Vem va Amirs bästa vän?
Amir har aldrig lagt ut bilder på andra människor!
Bara på sig o S för de va bästa vänner!
Amir lyssnade Bara på honom

Så sahin och salle var bästa vänner tills salle blåste honom på 15kassar ? Därför Sahins springis pakå avrätta honom i Köpe ?
Citera
Moderator
Mappings avatar
Citat:
De gjorde detta för Amir! Shahin lekte att han skulle bli nya Amir o att det var han som fick Amirs bästa vän mördad nu e han borta o finns Bara P kvar när han kommer ut han försvinner okcså de la 2 miljonär 1,5 på Shahin o 500 på P!
Amir kommer få livstid men han kollade på Salle som store bror detta var personligt o ingen kan stoppa de!

OK, och med P menar du P*kå Bakir som höll på och tuffa sig mot Salle i ett inspelat samtal som finns i en FUP? Så kanske det är, men vem av Amirs "folk" i Malmö skulle ha förmågan att planera och rigga mordet på Shahin? Finns väl inte så mycket av Amirs folk kvar levande i Malmö längre?
Citera
2022-08-19, 21:46
Medlem
Citat:
O folk skriver att Shahin va nästa Amir?!
När Amir sa att de va halv kilo cocain då va det halv kilo cocain!
När Shahin sa att det var halv kilo cocain då var det 50 gram cocain o 450 gram dextro med kreatin!

Gemför aldrig Shahin med Amir

Amir kunde inte ens leverera 1 kilo kola till Västerås stämplat EA7 för hans mula hade covid så han hade ingen chaufför.
Citera
2022-08-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ja han är ju död

Citat:
Ursprungligen postat av knake
undra hur hans kompisar tänker ikväll, hämd mm, kan bli osäkert (osäkrare) i malmö ikväll.

Shahin tillhör Saturdarah och umgås med Dani Jude gänget? Vilka är hans fiender i Malmö?
Citera
2022-08-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Om du ska bli stor på smuggling måste du ha våldskapital redo. Du gör det genom att lägga pengar, antingen själv eller med andra smugglare som sen har en kontakt som har en kontakt som har en 15-åring som skjuter.

Allt tyder på stort folk när du skjuter en kille i kroppen och en kvinna mitt inne på Emporia.

Så du menar att Amir e inte stor i europa?
Citera
2022-08-19, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
OK, och med P menar du P*kå Bakir som höll på och tuffa sig mot Salle i ett inspelat samtal som finns i en FUP? Så kanske det är, men vem av Amirs "folk" i Malmö skulle ha förmågan att planera och rigga mordet på Shahin? Finns väl inte så mycket av Amirs folk kvar levande i Malmö längre?

Jag tror det är rent skitsnack. Det låter som söderkulla-killen har en kusin här.
Citera
2022-08-19, 21:48
Medlem
Varför upphetsat i Oxie?
Citera
2022-08-19, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Ok, jag är ingen expert på något sätt. Som jag förstått det så har Thomas Möller haft krav på Svenska Hells Angels att det ska vara svenskar inom klubben och att det inte ska bli Bandidos-mångkultur av det hela. Med det sagt så kan jag ha fel.
Eller helt enkelt låtit bli att säga det?
Citera
2022-08-19, 21:50
Medlem
Någon som vet vad skytten är för kille/unge? Han verkar inte ens försökt fly. Ser helt lugn ut på bilderna
Citera
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Amir kunde inte ens leverera 1 kilo kola till Västerås stämplat EA7 för hans mula hade covid så han hade ingen chaufför.
Vilket mål var det?
Citera
Medlem
Är shahins tjej hon där polacken från ex on the beach? Minns ej vad hon hette, Om inte vem var det hon var tjej till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in