2022-08-19, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NO73
Fast den kvinnan är fortfarande oskyldig även om hon var ihop med honom.

Absolut inte, alla kvinnor som är ihop med kriminella avskum förtjänar hårdaste tänkbara straff.
Citera
2022-08-19, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Menar du Fakhry och Hamade som släppts ur häktet i Spanien? Det känns väl inte riktigt rimligt? Eller vem menar du?

De gjorde detta för Amir! Shahin lekte att han skulle bli nya Amir o att det var han som fick Amirs bästa vän mördad nu e han borta o finns Bara P kvar när han kommer ut han försvinner okcså de la 2 miljonär 1,5 på Shahin o 500 på P!
Amir kommer få livstid men han kollade på Salle som store bror detta var personligt o ingen kan stoppa de!
Senast redigerad av Smartapojken 2022-08-19 kl. 21:43.
Citera
2022-08-19, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Absolut inte, alla kvinnor som är ihop med kriminella avskum förtjänar hårdaste straff.

Kvinnor som är tillsammans med kriminella är oftast själva involverade i kriminaliteten. Så jag håller med dig.
Citera
2022-08-19, 21:42
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sekretesshss5
TACK!

Hahahaha!!

Att vara källkritisk och kunna leta information är inte din starka sida förstår jag 😂😂😂!!!

Trevlig kväll!!
Citera
2022-08-19, 21:42
Medlem
Elekensas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Finns på flertal sidor i tråden redan. Länkades redan i början. Pröva sök själv så slipper tråden alla tusentals upprepningar om just filmen/bilderna.

Jo, jag sökte. Men den har tagits ner i dom länkarna jag hittade. 404 på dom.

Edit: Nu kom en länk efteråt till samnytt.
Citera
2022-08-19, 21:43
Medlem
Shakeshakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sekretesshss5
TACK!

FBG Butta eller FBG youngin kommer säkert hämnas
Citera
2022-08-19, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
– När man pratar om grova brott så handlar det om brott som kan ge vuxna upp till 10 års fängelse men ungdomar mellan 15 och 18 år döms istället till sluten ungdomsvård. Det är inlåsning det handlar om och straffskalan ligger på mellan fjorton dagar och fyra år, säger han.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/slutpladeringar-i-rattegangen-mot-15-aringen-i-eslov

Efter lite straffrabatter och dylikt är han väl ute om 2-3 år.

Efter att kanske mördat 2 personer mitt på ljusa dan på ett köpcentrum.
Sluten ungdomsvård har inga rabatter, Döms du till 4 år så sitter du 4 år.
Citera
2022-08-19, 21:44
Medlem
Jag är i norra Lund just nu (Norra Fäladen) och hör en massa MCs. Undrar varför....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorgen.k
Film och en bild: https://pt-media.org/2022/08/19/malmossa-taas-taysi-sota-yksi-hengilta-ja-yksi-haavoittui-ostariammuskelussa/

BO2 verkar vara stendöd redan på platsen.
Fan va kärringen skriker???! Trodde att alla, inklusive hans familj hatade honom?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Bild på Shahinsah/Shahin aka "farbror Barbro"

https://mobile.twitter.com/dykaren21/status/1419231830499205120

Vilken är kidnappningen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolos
Bullshit, HA har under årens lopp haft med mexikaner, asiater och svarta.
Läsa på lite innan man svarar är inte svårt när det finns bilder, namn och allt om den saken!

Ok, jag är ingen expert på något sätt. Som jag förstått det så har Thomas Möller haft krav på Svenska Hells Angels att det ska vara svenskar inom klubben och att det inte ska bli Bandidos-mångkultur av det hela. Med det sagt så kan jag ha fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
De som håller sig borta från smuts jobbet skulle aldrig riskerar skicka en grabb Till Emporia!
Det finns Bara en grupp som e kända för sånt o detta var personligt mycket personligt

Om du ska bli stor på smuggling måste du ha våldskapital redo. Du gör det genom att lägga pengar, antingen själv eller med andra smugglare som sen har en kontakt som har en kontakt som har en 15-åring som skjuter.

Allt tyder på stort folk när du skjuter en kille i kroppen och en kvinna mitt inne på Emporia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in