Citat:
Ursprungligen postat av
Judgment
Just ja… jag glömde att man måste heja på Ukraina för att skriva i denna tråd. Ursäkta mig! Ska du inte lyssna på dina egna tips om du tycker mina åsikter är så himla jobbiga?
Nu tog du det ännu en gång till att JAG är en utav DEM som du försöker hacka ner på och förnedra med dina ord. Sorry laddyo, but that ain't it. Du förstår, jag skiter I Ukraina som sådant, eller rättare sagt bryr jag mig lika mycket som jag gjorde om Nicaragua. Vad jag bryr mig om är att inte idioter skall få härja fritt som om att det vore en rättighet given utav moder jord. Dessa skall oavsett om voro ryssar, svear eller ukrainare sökas ut, kontrolleras och bedömas för framtidens skull. I detta fallet handlar det om ett helt folk skapat utav inavel och efterblivenhet som har orättfärdigt invaderat ett annat land/folk som kämpade hårt för att bli en del utav framtiden. Oavsett vad du tycker, vilken sida du står på, eller hur mycket du önskar att Ryssland skall framhäva din önskan på ett samhälle som passar ditt sorgliga ego, så kommer du förlora. Det finns en anledning till att schimpanserna aldrig intog Kairo. Simpelt och allt, och dina drömmar är så sekundära att de är komik serverade på silverfat och inget annat.