Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
Piss-RySSland har, aldrig, gått vidare. Rn betydligt större andel ryssar, jämfört mrd svenskar, känner till slaget vid Poltava. Dock gör man det bästa för att försöka förtränga t.ex slaget vid Narva.
Den ryska cancersvulsten är dödsdömd!
Slava Ukraini!
Ryssland går vidare som du ser eller har du missat alla samarbeten med asien, afrika och sydamerika? Kina står inte bara längre axel mot axel utan nu rygg mot rygg med Kina. Väst har skapat två suppermakter i allians så grattis.
Är man intresserad av historia finns det mesta att läsa på internet, även för ryssar.
- Leve Sverige - eller lever du någon annanstans (i fantasin)? Åk nu ner och kriga för ditt låtsasland och sitt inte här och kräv att ukrainarna ska slåss till sista man. Jag slåss inte för Ryssland eller Kina utan jag vill att vi bedriver handel med dom. Jag slåss inte för något annat land än mitt eget och kräver att politiker förhandlar bort alla hot med alla medel som finns så vi inte i onödan dödar vårt folk i menigslösa krig. Går inte det så krigar jag och det är det som är den stora skillnaden mellan oss eller hur. Du är helt enkelt feg och låter andra slåss för dig.