2022-08-19, 15:53
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Allvarligt talat Sara måste vara extremt svagbegåvad, nu ligger det helt öppet på dumpen säljare och grupper på telegram där barnporr distribueras.

Fan va bra du är Sara som visar nya peddos vart de kan köps och ladda ner barnporr.

Hur in i helvete dum får man bli?

Stryk för fan över namn på grupper!
Grattis alla peddos nu har ni terabytes av barnporr att ladda hem, skicka en swish till Sara sen för att hon visade vägen in i hemliga grupper på telegram.

Egentligen borde jag inte skylta med det här men vi får hoppas att Sara har bevakning på tråden och hinner ta ner dagens krönika, du det går inge bra nu Sara....

PS och Sara har inte alla indianerna i kanoten, det framgår med all tydlighet. Tror dom gör mer skada än nytta. Skulle inte ens vilja benämna det som en pyrrhusseger.
Citera
2022-08-19, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det säger inte att det är många män , de som dömts för sexuella övergrepp på nätet har i väldigt många fall kontaktat mängder av barn
Den senaste gäddan hos Dumpen hade kontaktat 60 av Dumpens konton och detta på bara några månader
Tänkte samma sak, men det är ju en stark indikation på att vi inte rör oss i ytterkanterna av normalfördelningen. 25% är oerhört många barn och ungdomar.
Citera
2022-08-19, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Tänkte samma sak, men det är ju en stark indikation på att vi inte rör oss i ytterkanterna av normalfördelningen. 25% är oerhört många barn och ungdomar.
Det har legat kring 20% i väldigt många , alla sexuella oönskade sexuella kommentarer , tafsande av jämnåriga eller vuxna ute i samhället på bussar i skolan osv är inräknade i detta
Citera
2022-08-19, 16:10
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nej , det är tämligen ont om de som håller med vilket är lite märkligt med tanke på att det påstås att majoriteten av vuxna män är attraherade av barn i tidiga tonåren. Man tycker ju att det på ett anonymt forum där majoriteten av användare är män skulle bli bra mycket medhåll
Förmodligen vill man inte skita ner sitt nick för mycket med dessa åsikter, det blir omedvetet att man tar en såndan mindre seriöst i andra trådar/diskussioner.
Citera
2022-08-19, 16:13
Medlem
TheRockerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Vi skyddar inte pedofilerna, vi ogillar dumpens folk och dess metoder. Det är helt olika saker!
Jag ogillar starkt att en knarkare och notoriskt rattfyllo nu säger sig vara nykter och helt plötsligt satt sig själv på en vit springare och skall rädda världen.
Världen eller Sverige framförallt vore en bättre plats utan alla knarkande föräldrar som skiter I sina barn!

Vilka metoder hade du själv använt dig av då?
Jag håller med dig om knarkare, jag gillar dom inte heller. Men för att välja mellan pest eller kolera har jag mer förståelse för en knarkare än en pedofil. Även om de har knarkat en gång i tiden så gör dom inte det längre.
Jag tvivlar på att dom har så höga tankar om sig själva att dom tror att dom ska rädda världen.
Citera
2022-08-19, 16:22
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRockers
Vilka metoder hade du själv använt dig av då?
Jag håller med dig om knarkare, jag gillar dom inte heller. Men för att välja mellan pest eller kolera har jag mer förståelse för en knarkare än en pedofil. Även om de har knarkat en gång i tiden så gör dom inte det längre.
Jag tvivlar på att dom har så höga tankar om sig själva att dom tror att dom ska rädda världen.

Några egna metoder har dom aldrig lyckats presentera.
Citera
2022-08-19, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Om Thea hade varit med vid senaste konfrontationen:

Thea: Acceptans, wisemind!

Fagre Bengt: Abooo!

Fagre Bengt: Abooo!

Fagre: Abooo!

Nej, snygg konfrontation den här gången. Sarah und Patric var faktiskt riktigt skickliga. Men underhållningen var det gäddan som bjöd på. Vilken lirare! Hoppas han dyker upp i tråden och bjuder oss på sina rövarhistorier kring lägerelden.

Är ”abooo” skånska kåkfarares variant på ”inga kommentarer”? Verkar så.

Spelar nog ingen roll hur många gånger Whiskeyrösten skrikit: "Acceptans, Wisemind" till den där tjackisen. Troligtvis hade kamelfösaren "Carlos" fattat snabbare om hon beskrivit sina förinövade favoritbegrepp lite tydligare. Saknar henne faktiskt, hon var cool! Att lyssna på Patrik är som att lyssna på en papegoja.

Snygg-Sara markerade mot Patrik "Varför påminde du honom om det otroligt korkat"

Den senaste konfrontationen är värd en liten swish faktiskt.
Citera
2022-08-19, 16:43
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Spelar nog ingen roll hur många gånger Whiskeyrösten skrikit: "Acceptans, Wisemind" till den där tjackisen. Troligtvis hade kamelfösaren "Carlos" fattat snabbare om hon beskrivit sina förinövade favoritbegrepp lite tydligare. Saknar henne faktiskt, hon var cool! Att lyssna på Patrik är som att lyssna på en papegoja.

Snygg-Sara markerade mot Patrik "Varför påminde du honom om det otroligt korkat"

Den senaste konfrontationen är värd en liten swish faktiskt.

Haha, what, markerade Sara mot Patrik? Kan nog tänka mig att hon gör det ibland men gjorde hon det under konfrontationen? Hittar inte det.
Citera
2022-08-19, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Haha, what, markerade Sara mot Patrik? Kan nog tänka mig att hon gör det ibland men gjorde hon det under konfrontationen? Hittar inte det.

Jo Snygg-Sara säger något i stil med: "Varför påminde du honom om det, korkat". Om Patrik ska få vara med så får han inte säga dumma saker under konfrontationer.
Citera
2022-08-19, 17:03
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo Snygg-Sara säger något i stil med: "Varför påminde du honom om det, korkat". Om Patrik ska få vara med så får han inte säga dumma saker under konfrontationer.

Haha, hittade det nu, ungefär 6 minutas in i videon när Sjöberg börjar prata om pissprov. Vilket hugg från Sara. Varför hon tyckte det var det korkat kan man ju undra.

Åter igen skickar Sjöberg fram Sara ensam, gång på gång dessutom under den här videon där de konfronterar en psykopat och pundare. Undra om Sara börjar bli less på det och det är där det skärt sig?
Senast redigerad av DrComfort 2022-08-19 kl. 17:07.
Citera
2022-08-19, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Men om 25% av minderåriga upplevt sekuella övergrepp i någon form (nätet inkluderat) så stödjer ju det tesen att extremt många män har attraktionen?

Klart att det är så. Låt säga att 5-10% män (män utan spärrar/lågbegåvade/har diagnoser mm) håller på sådär, och när man tänker på dom sociala (och rättsliga) konsekvenserna så förstår man att en stor andel män tänder på ungdomar under 18. Det vore konstigt om inte minst 90% utav män tänder på könsmogna tjejer.
Citera
2022-08-19, 17:07
Medlem
Chablisnoirs avatar
Vad är det Patrik säger 5.50 in på videon gällande sista snubben?
Sara undrar varför han frågade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in