2022-08-19, 14:32
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Här undrar jag över dina uttlanden, har du lust att kommentera att det inte fanns några förmildrande omständigheter överhuvudtaget?

Nej, jag har absolut ingen lust att svara mer på dumheter. Så fort man ger ett svar, anmäls man. Varför frågar ni då??
Det är ju uppenbart att ni ej vill föra tråden framåt. Du vill tysta andra!
2022-08-19, 14:34
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Uffe puffe kan inte ha litat på Lydia speciellt mycket eftersom han säkrade upp och gick vidare till kronkalle
Jag förstår det mycket väl.

Med hennes skulder till höger och vänster måste man om man i ett kärlekskrankt ögonblick lånat ut pengar till en sån person bli orolig..
Uffe måste vara VÄLDIGT betuttad i Lydia eftersom han lånade ut pengar trots, hennes trassliga ekonomi
Romansbedrägeri 🤩😀😂

Så du är lika bitter på Ulf som Mumsbulle. En smula pinsamt nu!
2022-08-19, 14:34
Medlem
Citat:
Uffe puffe kan inte ha litat på Lydia speciellt mycket eftersom han säkrade upp och gick vidare till kronkalle
Jag förstår det mycket väl.

Med hennes skulder till höger och vänster måste man om man i ett kärlekskrankt ögonblick lånat ut pengar till en sån person bli orolig..
Uffe måste vara VÄLDIGT betuttad i Lydia eftersom han lånade ut pengar trots, hennes trassliga ekonomi
Romansbedrägeri 🤩😀😂

Jag förstår att du inte har läst det jag skrev, eller inte förstod det jag skrev, vilket inte förvånar en.
Vad jag vet så litar Ulf på Lydia lika mycket som han skulle lita på andra personer, men jag kan ju inte säkert veta.
Vad orsaken till lånet var, är jag heller inte säker på, så därför avstår jag att säga någon anledning.
Men nej, jag tror inte han var så "betuttad" i Lydia som du påstår.
Men du kanske är precis som Mumsbulle, att du tror inte folk kan vara vänner med varandra utan att ha sex med varandra. Och vi vet ju varför också
2022-08-19, 14:38
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Jag förstår att du inte har läst det jag skrev, eller inte förstod det jag skrev, vilket inte förvånar en.
Vad jag vet så litar Ulf på Lydia lika mycket som han skulle lita på andra personer, men jag kan ju inte säkert veta.
Vad orsaken till lånet var, är jag heller inte säker på, så därför avstår jag att säga någon anledning.
Men nej, jag tror inte han var så "betuttad" i Lydia som du påstår.
Men du kanske är precis som Mumsbulle, att du tror inte folk kan vara vänner med varandra utan att ha sex med varandra. Och vi vet ju varför också

Vet du om Emil hade vapenlicens?
Vet att frågan ej passar in här längre för det diskuteras bara om Ulf för att det finns bittra typer i tråden.
Men jag har fortfarande in svar på just denna fråga.
Tack på förhand.
2022-08-19, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Vet att frågan ej passar in här längre för det diskuteras bara om Ulf för att det finns bittra typer i tråden.
Tack på förhand.

Ja jag vet ej. Men eftersom han varit ute och jagat, och hade vapen, så får jag ju anta att han hade det.

Men du har rätt, tråden skulle väl handlat om Emil eftersom den heter Mordet på Emil Fremdling, men vissa tycks inte ha förstått det.
2022-08-19, 14:54
Medlem
Citat:
Så du är lika bitter på Ulf som Mumsbulle. En smula pinsamt nu!
Inte alls bitter på Ulf.. Jag försöker bara få fram sanningen😀
Lasse har från dag ett försvarat, normaliserat en (psykisk) sjuk kvinnas beteende. Säkert jättrsynd om henne som knappt kan ta hand om sig själv och tillslut tog en annans människas liv....
Lasses beteende är väldigt besynnerligt..och min slutsats blir att både han och Ulf måste vara nåt mer än vän till Lydia när man på ett så onyanserat sätt sitter och talar om hur fin och alldeles perfekt en kallblodig mörderska är....Sen är jag helt överens med dig att det handlar om psykisk mående och ett eskalerande missbruk

Det blir groteskt samtidigt som det blir skrattretande i hans ibland väldigt dumma svar och tex hans beskrivning om ett kalas med medfångar och plitar...
Vad ska man tro tycker du?
Vad ska man svara när en mörderska blir framställd som den finaste kvinnan i världen och den bästa mamman i världen tycker du???
Det är fanimej pinsamt!!!
RIP Emil
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-08-19 kl. 15:00.
2022-08-19, 15:02
Avslutad
Citat:
Tack på förhand.
Vad har det med mordet att göra?
Emil var inte beväpnad.
Det som Lydia påstått att Emil sagt, "skjut mig då fegis" finns inte med på ljudinspelningarna.
Det borde funnits med, med tanke på när han enligt Lydia skulle uttalat det...
Och, telefonens ljudfiler är kontrollerade, ddt är inte fråga om start/stopp, eftersom det följer den faktiska tiden.
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-19 kl. 15:10.
2022-08-19, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja jag vet ej. Men eftersom han varit ute och jagat, och hade vapen, så får jag ju anta att han hade det.

Men du har rätt, tråden skulle väl handlat om Emil eftersom den heter Mordet på Emil Fremdling, men vissa tycks inte ha förstått det.
Det är mördaren som ska synas under lupp.
Brottsoffret är i detta fall helt utan skuld.
Tråden skulle lika gärna kunna heta:
Lydia Barth: The Devil in Disguise
2022-08-19, 15:08
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Inte alls bitter på Ulf.. Jag försöker bara få fram sanningen😀
Lasse har från dag ett försvarat, normaliserat en (psykisk) sjuk kvinnas beteende. Säkert jättrsynd om henne som knappt kan ta hand om sig själv och tillslut tog en annans människas liv....
Lasses beteende är väldigt besynnerligt..och min slutsats blir att både han och Ulf måste vara nåt mer än vän till Lydia när man på ett så onyanserat sätt sitter och talar om hur fin och alldeles perfekt en kallblodig mörderska är....Sen är jag helt överens med dig att det handlar om psykisk mående och ett eskalerande missbruk

Det blir groteskt samtidigt som det blir skrattretande i hans ibland väldigt dumma svar och tex hans beskrivning om ett kalas med medfångar och plitar...
Vad ska man tro tycker du?
Vad ska man svara när en mörderska blir framställd som den finaste kvinnan i världen och den bästa mamman i världen tycker du???
Det är fanimej pinsamt!!!
RIP Emil

Håhåjaja, håller ni på än.

Är det fel att klam… Lydia sitter på livs?
2022-08-19, 15:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Håhåjaja, håller ni på än.

Är det fel att klam… Lydia sitter på livs?
Det är det som gnager, att hon dömdes för snällt, till 18 år och inte Livstid.

Försvararna försökte skylla på psyket, att Lydia skulle få göra om RPUn... vad hade hon kunnat låtsas då?
2022-08-19, 15:17
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är det som gnager, att hon dömdes för snällt, till 18 år och inte Livstid.

Försvararna försökte skylla på psyket, att Lydia skulle få göra om RPUn... vad hade hon kunnat låtsas då?

Du har rätt, jag har fel.

Personligen tycker jag Lydia är en hottis. Men om 11 o ett halvt år vettefan.

Filmen sade allt där finns att säga
2022-08-19, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Du har rätt, jag har fel.

Personligen tycker jag Lydia är en hottis. Men om 11 o ett halvt år vettefan.

Filmen sade allt där finns att säga
Jag kan förstå att män faller för en fin förpackning...det är ju så att det är vad som finns inuti som räknas.
En polerad bajskorv, likt Amber Turd..

Det går ju att kika på J Möller, hur hon gått ner sig innanför murarna, mot när hon försökte undkomma rättvisan som "värsta kriminella"..🦧

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in