Citat:
Ursprungligen postat av
Ronsangel
Men likevell, hvem gikk forran Futurum, og hvem var i Ås... Disse to observasjonene liker ikke de som ikke tilhører TT å snakke om. Noen var det jo, å det er serdeles påfallende at ingen av dem har meldt seg. En mulighet er også at begge disse observasjonene er en del av den massive villedningen.
Det har jo vært diskutert om det er en mulighet for at selve drapet er utført tidligere enn
tidsrommet politiet har angitt. Da mener jeg muligheten er større for at disse personene
og bilen du nevner, er involvert som en del av villedningen. Men det forutsetter en større
konspirasjon, der samtlige av dem som gir TH alibi på forsvinningsdagen er medvitende
og dermed medvirkende. Det fordrer nær sagt et helt "team" av medvirkere.
Hvordan noen eventuelt kunne finne på å ville delta i noe slikt, er for meg en stor gåte.
Ingen gjør ihvertfall noe slikt gratis, det er jeg temmelig sikker på. Og de involverte må
være så samvittighetsløse og avstumpet som det er mulig å være. Hvor finner man slike
folk? Og hvordan kunne en oppdragsgiver være trygg på at slike laverestående vesener
ikke ville snu seg mot ham selv, når ting begynte å brenne under beina på dem?
Har du forresten funnet ut noe mer om de personene som eier eller har eid en slik
plommerød BMW X3 facelift 2017? Vi fant vel ut at en av dem som eide en slik bil
er en god venn av Holden. Om ikke annet, så er det et pussig sammentreff, gitt
at det var bare 12 stykker som hadde slik bil på forsvinningstidspunktet, hvis jeg
husker deg riktig.