2022-08-17, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg håper du har rett i dette. At saken egentlig er klar for tiltale.

Vi vet at politiet har sannsynliggjort utover enhver rimelig tvil at det ikke har vært fremmede GM i S4. Og politiet har beviser som knytter TH direkte til den alvorlige kriminelle handlingen AE ble utsatt for.

Jeg ser at Laila Anita Bertheussen ble dømt 15. januar 2021. Jeg tror analyser av Helseappen var en del av bevisføringen. Og har således skapt presedens, slik at analyser av AEs Helseapp blir godkjent som tekniske beviser i Lørenskogsaken.

Jeg tror ikke analyser av Helseapp var tatt med i bevisene lagt frem ved varetektsfengsling i april og mai 2020, verken i tingretten eller i lagmannsretten.

Jeg tror analysene av Helseapp har vært et pågående, og stadig halvferdig prosjekt, og derfor ikke har blitt lagt frem for retten ennå.

Men at Helseapp + åstedsundersøkelser vil gi et handlingsforløp som vil bli fellende for TH. At saken egentlig er klar for tiltale og dom. Mulig at det gjenstår noen brutale ransakninger i S4.
Du er usedvanlig dårlig informert om sakens fakta. Det er hevet over en hver tvil at GM var i Sloraveien 4 mens TH var på jobben kl 10:07

Teorien din er helt molbo

Robotstøvsuger teorien (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Senast redigerad av OleStoltenberg 2022-08-17 kl. 11:05.
Citera
2022-08-17, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
TH sliter nok med løs mage på grunn av angst nå som bevisene tårner seg opp mot ham.
Hvilken bevis ?

Eggklokke teorien (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2022-08-17, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Hvilken bevis ?

Eggklokke teorien (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Vel, hvem som er molbo her her på forumet kan jo diskuteres. Din teori er jo at politiet sitter på null bevis og indisier til dags dato😳 Hva får deg til å påstå det🧐
Citera
2022-08-17, 11:46
Medlem
Citat:
Hvilken bevis ?

Bevisene som tingretten fikk innsyn i da de fastslo at det er skjellig grunn til å mistenke TH for drap eller medvirkning til drap.

Vi har ikke nødvendigvis innsyn i alle disse bevisene.
Citera
2022-08-17, 12:28
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Dette er totalt forskjellige situasjoner. Per og foreldrene hadde ikke snakket med hverandre på 2 år på grunn av konflikten om gården.

At AE hadde et nært forhold til barn og barnebarn er det ingen tvil om.

Tja, kanskje. Kanskje at Anne og TEH hadde et nært forhold. Spørs hva TH har manipulert TEH til å tro.
Per var ikke i våningshuset mer, men det var fordi faren bodde der. Per hadde vel ikke noe konflikt med moren. Det var faren og søsteren som var problemet.
Jeg syntes du vinkler det litt feil. Per var sønnen. Han var den som hadde hovedmotivet.
I Fjellhamar-saken er det ektemannen som hadde hovedmotivet, og ektemannen og konen hadde svært liten kontakt. De bodde på hvert sitt rom, hadde hver sin stue, og hvert sitt bad.
Poenget er uansett hva som er mulig når det er en gård som koster kanskje rundt 4 mil, kontra en formue på 1.7 milliarder (2018).
Citera
2022-08-17, 12:29
Avslutad
Citat:
TH sliter nok med løs mage på grunn av angst nå som bevisene tårner seg opp mot ham.
Har aldri hørt om at man kan få løs mage av angst. Misbruk av morfin derimot, har jeg hørt kan føre til at man blir nokså uptight osv osv osv
Citera
2022-08-17, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen

Vi får diskutere Orderudsaken i egen tråd. Jeg ser ingen likhetstrekk til denne saken, men der er vi nok uenige.

Det skulle da lige være straffen, som jeg tror bliver som i Orderud - flere dømmes for forbrydelsen men ingen for selve drabet. Så må vi vente og se, hvem politiet mener, skal dømmes sammen med TH (hvis han altså stadig er den hovedmistænkte i efterforskningen).
Senast redigerad av rlk73 2022-08-17 kl. 15:47.
Citera
2022-08-17, 16:55
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Det skulle da lige være straffen, som jeg tror bliver som i Orderud - flere dømmes for forbrydelsen men ingen for selve drabet. Så må vi vente og se, hvem politiet mener, skal dømmes sammen med TH (hvis han altså stadig er den hovedmistænkte i efterforskningen).

Kan kanskje være her konflikten i politiet ligger. Toppledelsen går for en "Orderud", mens
etterforskerne ikke synes det er godt nok. Tenker de kanskje vil nagle de involverte til sine
respektive forbrytelser, hvis det er mulig. Og samtidig unngå en farse i rettssalen der de
tiltalte skylder på hverandre.
Citera
2022-08-17, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Kan kanskje være her konflikten i politiet ligger. Toppledelsen går for en "Orderud", mens
etterforskerne ikke synes det er godt nok. Tenker de kanskje vil nagle de involverte til sine
respektive forbrytelser, hvis det er mulig. Og samtidig unngå en farse i rettssalen der de
tiltalte skylder på hverandre.

Ja, det kan være, og det sier samtidig at ledelsen vil ha tiltale raskere (også et ressursspørsmål), enn den tidligere etterforskningsledelsen synes var fornuftig.
Senast redigerad av Alsagio 2022-08-17 kl. 17:19.
Citera
2022-08-17, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Vel, hvem som er molbo her her på forumet kan jo diskuteres. Din teori er jo at politiet sitter på null bevis og indisier til dags dato😳 Hva får deg til å påstå det🧐
Hvor har jeg sagt det ?
Citera
2022-08-17, 17:34
Medlem
Citat:
Bevisene som tingretten fikk innsyn i da de fastslo at det er skjellig grunn til å mistenke TH for drap eller medvirkning til drap.

Vi har ikke nødvendigvis innsyn i alle disse bevisene.
Tror ikke de trengte eller hadde noen bevis i Tingretten.
Citera
2022-08-17, 17:38
Medlem
Citat:
Tror ikke de trengte eller hadde noen bevis i Tingretten.

Så de bare tok politiets ord på det?😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in