Citat:
Ursprungligen postat av
Brille68
Det har blivit en märklig psykos här på Flashback, där många tror att de faktiskt kämpar mot Putin genom att skriva fyndiga inlägg med diverse förolämpningar. Galenskapen är galopperande.
Jag har svårt att förstå varför de känner en sådan samhörighet till den globala eliten.
Vi känner samhörighet med mördade barn. Det är du som försvarar den globala elit som startat kriget; globalistiska ryska oligarker, politiker, militärer etc. som alla levde jet-set liv i väst. Har du missat krokodiltårarna när deras egendomar beslagtas runt om i världen?