2022-08-17, 13:27
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ingen aning... inget som går att utläsa från dialekt osv?

Snackar lillplitten skånska? Då borde det vara Malmö rättspsyk som han jobbar på.
Citera
2022-08-17, 13:27
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Självklart hittade han på detta skulle det varit sant skulle det innebära att den helt nyblivna änklingen börjat kontakta småflickor direkt efter ett dödsfall.

Ja nu har den döda frugan ändrat från gift med Hissgäddan till dold status och på honom står det endast gift och inte gift med *********
Citera
2022-08-17, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Jag är anti henne som yrkesutövare och person. Underhållningsmässigt vill jag ha mer av hennes upptåg. När man tänker att Dumpen inte kan bli mer desillusionerade dyker hon upp på scenen, det är ju guld.

Ja Patrik verkar behöva mer semester så det är upplagt för henne.

Det gäller att vara beredd nu för jag tror att dom kommer försöka sig på en blåsning till nu när novellbarnet inte gick hem.

Man älskar Dumpen ändå.
Citera
2022-08-17, 13:36
Medlem
E.84s avatar
Det jag reagerade på i kanelkakans mail är att mamman talar om att pappan har hamnat på dumpen, som att alla vet vad dumpen är, t om en flicka på 13 år. Nu vet väl många vad dumpen är och jag kanske tänker fel. Jag som förälder hade ju inte valt att direkt efter samtalet berätta för barnet, kan så klart handla om chock också. Men ändå.
Citera
2022-08-17, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Ja nu har den döda frugan ändrat från gift med Hissgäddan till dold status och på honom står det endast gift och inte gift med *********
Fullständigt obegripligt att riskera allt för ett litet kort möte med underårig , jobb , fru och barn samt vänner och bekanta som sett videon
Citera
2022-08-17, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Det jag reagerade på i kanelkakans mail är att mamman talar om att pappan har hamnat på dumpen, som att alla vet vad dumpen är, t om en flicka på 13 år. Nu vet väl många vad dumpen är och jag kanske tänker fel. Jag som förälder hade ju inte valt att direkt efter samtalet berätta för barnet, kan så klart handla om chock också. Men ändå.
Självklart vet många på 13 år vad Dumpen är , det snackas självfallet i skolorna och skrattas åt de äckliga männen , finns nog även vuxna som använt Dumpen för att varning till sina barn och visat att vuxna faktiskt söker upp barn
Citera
Medlem
DrComforts avatar
Citat:

Ja alltså, som mamma hade man ju hört med fadern också, inte bara köpt Dumpens version rakt av över ett mobilsamtal och direkt till min dotter: pappa våldtar baaaarn! Akta så han inte stoppar dasen i dig också! Göm dig för pappas kuk! Nej, det går ju inte till så. Så mycket hål i det där brevet så man vet för fan inte vart man ska börja.
Citera
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Fullständigt obegripligt att riskera allt för ett litet kort möte med underårig , jobb , fru och barn samt vänner och bekanta som sett videon

Ja jag som har/haft barn i den åldern kan inte se det sexuellt attraktiva. Snacka om at paja livet på några minuter.
Citera
2022-08-17, 13:50
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Ja alltså, som mamma hade man ju hört med fadern också, inte bara köpt Dumpens version rakt av över ett mobilsamtal och direkt till min dotter: pappa våldtar baaaarn! Akta så han inte stoppar dasen i dig också! Göm dig för pappas kuk! Nej, det går ju inte till så. Så mycket hål i det där brevet så man vet för fan inte vart man ska börja.
Ja men precis. Det känns onekligen suspekt.
Citera
2022-08-17, 13:52
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Självklart vet många på 13 år vad Dumpen är , det snackas självfallet i skolorna och skrattas åt de äckliga männen , finns nog även vuxna som använt Dumpen för att varning till sina barn och visat att vuxna faktiskt söker upp barn

Nu vet inte jag vad du känner för barn. Men jag vet inte en enda unge som skrattar åt dumpen.
Citera
2022-08-17, 14:07
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Ja jag som har/haft barn i den åldern kan inte se det sexuellt attraktiva. Snacka om at paja livet på några minuter.

Kickar innebär ofta att man riskerar paja livet snabbt. Men ja, ovanligt dumt, speciellt när man nånstans vet (ja, tror faktiskt en del är så fucked up) att kicken kommer att utebli. Nu när Pall Mall-sadisten är med i bilden kan jag dock tänka mig att en och annan masochist gör sig redo att få möta henne. Tryck ned mig i skorna, Madame!
Citera
2022-08-17, 14:09
Medlem
Citat:
Nu vet inte jag vad du känner för barn. Men jag vet inte en enda unge som skrattar åt dumpen.
Nej, men de skrattar säkert åt männen som inbillar sig att de är attraktiva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in