Citat:
Ursprungligen postat av
DrComfort
En annan anmärkningsvärd grej som verkar otrolig är att hon gick in på Dumpen och tittade på uthängningsvideo. Jag vet inte, det hade jag definitivt inte gjort som trettonåring om det var min pappa som hängdes ut.
Alltsammans är väl dramaturgiskt och propagandistiskt iscensatt för att vara äkta. Det enda som fattas är väl att ”flickan” hade skrivit: ”Tack för ert fina arbete. Kommer swisha er så fort jag får min månadspeng”
Åter igen har Flashback visat sin makt och fick Dumpen att göra det som bads om. Jag ger piss och ingenting för den där skärmdumpen. Har man egen mailserver kan man mixra med datum hur lätt som helst. De bedriver fiske och spelar barn inte bara på gäddor utan även anhängare och snart sig själva, I guees!
Ja vad visar skärmdumpen?Att ett mail med dold avsändare sänts till henne.
hon hade kunnat skicka mail till sig själv.
Jag gissar att en tonåring som är med om att hennes förälder visar sig vara pedofil upplever ett stort trauma och att familjen går sönder. Vilket ju inte är konstigt om ens pappa är peddo. Men jag tror det är en så stor och negativ och traumatisk omvälvning att jag knappast tror man sätter sig och knappar ihop ett tacksamt brev till Dumpen.
Brevets språk är så uppenbart konstruerat av en vuxen som vill skapa ett gulligt brev från ett barn. Typ som i en kampanjfilm från IOGT där det ska vara ett barn som säger sina egna ord "
När det är jul.. då tycker jag det är otryggt om dom vuxna dricker. Men pappa behöver det för att koppla av. Men vi barn kanske känner oss osynliga då. Förra julen fick jag en barbie. Men mamma o pappa bråkade. Jag hade hellre fått i present att mamma och pappa inte drack alls på helaste julen!!".