2022-08-16, 18:09
Medlem
DrComforts avatar
Jag är så jävla dålig på teknik. Vad betyder siffrorna (142 of 14992) högst upp skärmdumpen av mailet? Är det foto 142 av 14992? Foto nummer 142 av 14992 verkar ju märkligt om mejlet kom för bara några dagar sedan?
Citera
2022-08-16, 18:11
Medlem
HasseLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Jag är så jävla dålig på teknik. Vad betyder siffrorna (142 of 14992) högst upp skärmdumpen av mailet? Är det foto 142 av 14992?
Det är mail nr 142 i inkorgen (nr 1 är senast mottaget)
Citera
2022-08-16, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Hon är nog kapabel till den mesta den satmaran. Hon bryr sig inte om ”barnen ”utan mer om kändisskapet och uppmärksamheten hon får i media.

Tror hon är kapabel till att ljuga om massa saker. Hon har säkert pressat gäddor på pengar och på så sätt slipper just dessa bli uthängda. Hörde ju rykten om de.

Hon och Patrik är inte rädda för att förolämpa de uthängda eller deras nära så varför ska man behandla dem med respekt? Här kommer förolämpningar dom är förtjänat. Sara är en fet lögnhals och en pundar kärring som är avundsjuk på uppmärksamheten unga tjejer får.

Patrik är en B kändis som tror han är bättre än alla andra för att han har hoppat höjdhopp och utnyttjar sitt kändisskap för att få ligga med en attraktiv ung kvinna. Han är inte bara pundare utan en alkis lika så.

Sara borde ta sina pengar och investera i en PT innan hon dör av en stroke eller något. Patrik knullar säkerligen små tjejer och röker på utomlands. Kan man knulla en 20 åring som 55 bast har man inga problem med yngre tjejer än så.

Dessa två idiotier skänker folk pengar till för dom tror de går till något bra. Hjärntvättade alla är här. Någon borde åkt runt och jaga dem som jagar ”Pedofiler ” i stället och bara låta såna som dumpen få fortsätta om de satte dit riktiga Pedofiler som gav sig på rediga barn som själva inte har sex eller vet vad sex innebär.

Riktiga barn rör man inte, dessa kan gärna få hängas ut och få sitt straff även om ja är emot uthängningar i sig.

Däremot tycker alla som är redo för att ha sex borde få ha det med vem de vill.
Har sett att det finns en del som lite överallt försöker ta reda på hur de som 30+ ska kunna hitta minderåriga att ha sex med , skulle dessa minderåriga vara redo för sex skulle vuxna män ha så svårt att hitta dem de minderåriga skulle leta upp de vuxna
Citera
2022-08-16, 18:13
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLaban
Det är mail nr 142 i inkorgen (nr 1 är senast mottaget)

Aha, alright, tack!
Citera
2022-08-16, 18:21
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Jag reagerar på flera saker, främst "han skulle träffa en flicka att våldta". Jag hade knappast uttryckt det så som barn om min pappa, men å andra sidan tror jag inte ens kallades för våldtäkt då, snarare sexuellt utnyttjande av minderårig.

Sedan användandet av "mej". Tror ungdomar oftast skriver det de fått lära sig i skolan, dvs "mig". I synnerhet när språkbruket i övrigt är någorlunda korrekt. Typiskt någon som lajvar barn som skriver så.

Sedan märklig formulering
"för att du tyckte någon som inte fanns betydde mer för dej än jag som faktiskt finns på riktigt."
Att hon inte fanns visste han ju inte. Men om hon nu är ett barn så är det förståeligt att hon inte är så smart.

"Dumma pappa!"
Är nog värst av alla. Är det världens barnsligaste 13åring vi har att göra med lol?

En annan anmärkningsvärd grej som verkar otrolig är att hon gick in på Dumpen och tittade på uthängningsvideo. Jag vet inte, det hade jag definitivt inte gjort som trettonåring om det var min pappa som hängdes ut.

Alltsammans är väl dramaturgiskt och propagandistiskt iscensatt för att vara äkta. Det enda som fattas är väl att ”flickan” hade skrivit: ”Tack för ert fina arbete. Kommer swisha er så fort jag får min månadspeng”

Åter igen har Flashback visat sin makt och fick Dumpen att göra det som bads om. Jag ger piss och ingenting för den där skärmdumpen. Har man egen mailserver kan man mixra med datum hur lätt som helst. De bedriver fiske och spelar barn inte bara på gäddor utan även anhängare och snart sig själva, I guees!
Senast redigerad av DrComfort 2022-08-16 kl. 18:28.
Citera
2022-08-16, 18:27
Medlem
Citat:
Jag reagerar på flera saker, främst "han skulle träffa en flicka att våldta". Jag hade knappast uttryckt det så som barn om min pappa, men å andra sidan tror jag inte ens kallades för våldtäkt då, snarare sexuellt utnyttjande av minderårig.

Sedan användandet av "mej". Tror ungdomar oftast skriver det de fått lära sig i skolan, dvs "mig". I synnerhet när språkbruket i övrigt är någorlunda korrekt. Typiskt någon som lajvar barn som skriver så.

"för att du tyckte någon som inte fanns betydde mer för dej än jag som faktiskt finns på riktigt."
Att hon inte fanns visste han ju inte. Men om hon nu är ett barn så är det förståeligt att hon inte är så smart.

"Dumma pappa!"
Är nog värst av alla. Är det världens barnsligaste 13åring vi har att göra med lol?
Barn i skolan får lära sex att det räknas som våldtäkt om man har sex med någon som är yngre än 15 år.
Citera
2022-08-16, 18:28
Medlem
Mejlet är garanterat skrivet av nån som skojar på fyllan. Om det är roligt kan kanske diskuteras men inte en chans att det är som Dumpen presenterar det.
Citera
2022-08-16, 18:33
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Mejlet är garanterat skrivet av nån som skojar på fyllan. Om det är roligt kan kanske diskuteras men inte en chans att det är som Dumpen presenterar det.

Om det är skrivet på fyllan eller av någon rohypnolkäring till dumpling med multipla personligheter som är hemlig för Dumpen, varför ifrågasätter då inte Dumpen äktheten?
Citera
2022-08-16, 18:40
Medlem
Citat:

"Dumma pappa!"

Och hur vanligt är det med godnattkramar som tonåring?

Sedan finns det inget som säger att pappan vore attraherad av sin egen dotter bara för att han jagar andras döttrar vilket hon insuerar. Incest är något helt annat.
Nu var det ju iof moderns ord som återgavs i första texten, men det gör det lika ologiskt. Skulle en mor säga så till sin dotter om hennes far som en första sak efter samtalet. Nja.
För att inte tala om när hon säger "tagen av dumpen", som om alla vet vad det är. Men en som fejkar ett brev skulle säkerligen säga så. Eller en som skriver en fejkad till historia till dumpen som de inte begriper är just fejk.
Citera
2022-08-16, 18:41
Medlem
DrComforts avatar
Haha, om mailet är skrivet av någon som fejkar för Dumpen, snälla träd fram i tråden. Det hade fan varit lajbans utan dess like! Någon som fiskade Dumpen. Du är fan sjuk huvet om du finns men vilken bad ass. Hämta din segerkrans på Flashback ditt sjuka troll
Senast redigerad av DrComfort 2022-08-16 kl. 18:46.
Citera
2022-08-16, 18:43
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja jävlar vilken blåsning Dumpen försökte sig på i sommarvärmen. Skulle en liten flicka och dotter till en gädda skrivit detta, glöm det

Tanterna i Facebook-gruppen lär gå banans.
Nja vad jag han se med en lånad mobil så var det samma gamla trams med styrkekramar och hjärtan.
De förstår inte att de blir trollade tyvärr.
Men någon gång ska väl någon gå in här och läsa men de tror vi ljuger och förtalar dumpen här.

Men det där brevet var riktigt oseriöst och det kan aldrig tillkommit under nykter tid på dygnet.
Citera
2022-08-16, 18:46
Medlem
HasseLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Nu var det ju iof moderns ord som återgavs i första texten, men det gör det lika ologiskt. Skulle en mor säga så till sin dotter om hennes far som en första sak efter samtalet. Nja.
För att inte tala om när hon säger "tagen av dumpen", som om alla vet vad det är. Men en som fejkar ett brev skulle säkerligen säga så. Eller en som skriver en fejkad till historia till dumpen som de inte begriper är just fejk.
Jo, precis tänkte på det med.

En till grej. Finns ju något intressant i varje mening här ju.
"jag är ju en flicka som är 13 år ."

Är man tonåring så identifierar man sig som större och mognare än man egentligen är. Det är nog sällan en 13åring ser sig själv som en "flicka".

Det här är lite kul
"Jag är en flicka som inte syns , men jag vet att jag finns. "
Såpass infantilt att det hade kunnat skrivas av en ung tjej, men lika gärna någon som låtsas vara en. Reagerar fortfarande på ordvalet "flicka"
Senast redigerad av HasseLaban 2022-08-16 kl. 18:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in