2022-08-16, 22:39
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Anders Lindberg känns inte riktigt som en bra person att ta in som objektiv recensent? Eller vad tycker ni?

Jo han är väldigt objektiv och inte alls partisk.

Aftonbladet synar Expressen och tar in Alexandra Pascalidou.
Citera
Medlem
Jävlar vad trött jag är på dvärgens snack om enigheten.
De är ju inte ens eniga. De märker vi ju i debatter och ställningstagande.
Är han dum i huvet?
Citera
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huvudled
Anders Lindberg är verkligen mest mest misslyckade nollan som någonsin har existerat. Han borde få vård för sin psykos.

Den andra recensenten, Anna Dahlberg, är ju mer som man förväntar sig att en recensenten ska bete sig. Dvs ge kommentarer till vad de olika partiledarna har sagt.

Håller med om att Lindberg enbart verkar argumentera för sossarnas sida och mot den andra sidan. Ett misslyckande att ha med honom tycker jag.
Citera
2022-08-16, 22:40
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Jimmy kunde inte svara på att han sålt ut äldreomsorgen i Sölvesborg och att den blivit sämre. Kall mat.. låter otrevligt för våra pensionärer där.

Ja, lät på Stenevi som om Sölvesborg liknade Gotham City där Joker tagit över, men som någon påpekade har SD-stödet stärkts där så att nästan varannan sölvesborgare röstar SD.

Men underhållande att Stenevi genpmgående svamlade som värsta flashback-vänstertroll. Efter att Johan Persson sa att många kommit och arbetar samt byggt Sverige replikerade hon, "Ja, men då är vi ju överens!", vilket var sista ordet i debatten och fick mig att garva.

Stenevi som talar om att blanda bor sannolikt likt MP:are i stort mer vitt segregerat än andra. Södermalm, Haga i Göteborg o s v. Södermalm enligt SCB område med minst andel. Invandrare i Stockholm, Danderyd inräknat.

MP:are hycklande parasiter som ödelägger ekonomi och samhällets funktioner med sin politik om de får makt, Tyskland drabbat av Die Grune. Sekt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Tobias Andersson for president.

Vilken tweet?
Citera
Medlem
TITTARNA: HÖGEROPPOSITIONEN KAMMADE HEM DEBATTEN

Kantar/Sifo har undersökt vad tittarna tycker om partiledarnas insatser i kvällens partiledardebatt i Expressen TV och högerblocket placerar sig på de fyra topplaceringarna med Moderaternas partiledare Ulf Kristersson som vinnaren med ett medelvärde på 3,38.*

Resultatet:*

1. Ulf Kristersson (M): 3,38

2. Johan Pehrson (L): 3,31

3. Ebba Busch (KD): 3,28

4. Jimmie Åkesson (SD): 3,25

5. Magdalena Andersson (S): 3,06

6. Nooshi Dadgostar (V): 2,81

7. Annie Lööf (C): 2,68*

8. Märta Stenevi (MP): 2,24
Citera
Medlem
MillivaBillis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Han är en bra valarbetare för borgarna. Finns nog fan ingen som kan ljuga lika mycket som han och koka ihop rövarhistorier. Till och med parkbänkalkisarna ligger i lä.
Ja, lite som att Falkenbergsrevyn släppts in i studion. Lindberg får Göran Greider att framstå som mörkblå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Jag stängde av direkt jag såg honom. Han är ju helt besatt av SD så jag vet redan vad han kommer att säga

När Anders Lindberg börjar prata SD får man samma upplevelse som när man ser skräckfilmen om "Chucky the doll". Något tar liksom över honom. Faktisk nästan läskigare än filmen....
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Med tanke på hur frenetiskt han försöker förminska vikten av energipolitiken tror jag att han inser att det är en svag punkt för regeringen.

Han är ju inte dum. Bara genuint oärlig.

Precis så!
Citera
Medlem
DenOndaLedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhode

Ja, Dick Erixon som representerar SD-mediakanalen Riks och är ansvarig utgivare för Samtiden som styrs av Sverigedemokraterna är jätteobjektiv.

Objektiv var fel ord men han brukar vara rättvis i sina recensioner och ge beröm till dom som förtjänar det, oavsett sida.
Citera
2022-08-16, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Anders Lindberg känns inte riktigt som en bra person att ta in som objektiv recensent? Eller vad tycker ni?
Håller helt med han är ju en katastrof.. helt verklighetsfrånvänd. kan ju omöjligt leva på samma planet som oss andra?
Citera
2022-08-16, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muttplugg
Vilken tweet?

https://twitter.com/SDTobbe/status/1559508416984502272
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto