2022-08-16, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
TH sliter nok med løs mage på grunn av angst nå som bevisene tårner seg opp mot ham.
Kanskje han ikke tar seg råd til Idoform
Citera
2022-08-16, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Det er umulig å se et felles motiv for TH, og barna. Døtrene er garantert ikke innblandet, og hvis sønnen er innblandet er det i tilfelle sammen med noen andre enn TH.

Hvis TH (mot formodning) står bak, har han nok fått hjelp av noen som ikke kjenner AE i det hele tatt. Han hadde aldri fått noen som kjenner AE til å bli med på et drap, på grunnlag av hans personlige motiv, samme hvor mye penger han hadde tilbydt.

Det er en mulighet for at døtrene tier for like mye å dekke over for sin bror, som sin far
Citera
2022-08-16, 20:30
Medlem
Citat:
TH sliter nok med løs mage på grunn av angst nå som bevisene tårner seg opp mot ham.

Hvis det var en konflikt om når tiltalen skulle tas ut (ledelsen ønsker den raskere)kan det tyde på at den kommer snart. Ny etterforskningsledelsen har fått klare føringer fra leder i Øst.
Citera
2022-08-16, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Det er en mulighet for at døtrene tier for like mye å dekke over for sin bror, som sin far

Etter min mening er det helt usannsynlig at de ville beskyttet noen som har drept, eller medvirket til å drepe deres mor. Dette er damer med egne familier, egne liv, og egne meninger. De er ikke sektmedlemmer, eller noe i den duren.
Citera
2022-08-16, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Han har sannsynligvis tjent og tjener fortsatt nok penger så han trenger sannsynligvis ikke mer penger enn det han allerede har.

Hvem er det snakk om her?
Citera
2022-08-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Etter min mening er det helt usannsynlig at de ville beskyttet noen som har drept, eller medvirket til å drepe deres mor. Dette er damer med egne familier, egne liv, og egne meninger. De er ikke sektmedlemmer, eller noe i den duren.

Slikt høres jo utrolig ut, og vi greier nesten ikke å tenke tanken. Når det er sagt, så skal vi ikke lenger enn til Orderudsaken i Norge, hvor Per Orderud ble dømt for drap, eller medvirkning til drap på begge foreldrene og sin egen søster. Motivet var krangling om overtakelse av gården som var i familien. Helt utrolig det også, men allikevel skjedde det🧐
Citera
2022-08-16, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Hvis det var en konflikt om når tiltalen skulle tas ut (ledelsen ønsker den raskere)kan det tyde på at den kommer snart. Ny etterforskningsledelsen har fått klare føringer fra leder i Øst.

Jeg håper du har rett i dette. At saken egentlig er klar for tiltale.

Vi vet at politiet har sannsynliggjort utover enhver rimelig tvil at det ikke har vært fremmede GM i S4. Og politiet har beviser som knytter TH direkte til den alvorlige kriminelle handlingen AE ble utsatt for.

Jeg ser at Laila Anita Bertheussen ble dømt 15. januar 2021. Jeg tror analyser av Helseappen var en del av bevisføringen. Og har således skapt presedens, slik at analyser av AEs Helseapp blir godkjent som tekniske beviser i Lørenskogsaken.

Jeg tror ikke analyser av Helseapp var tatt med i bevisene lagt frem ved varetektsfengsling i april og mai 2020, verken i tingretten eller i lagmannsretten.

Jeg tror analysene av Helseapp har vært et pågående, og stadig halvferdig prosjekt, og derfor ikke har blitt lagt frem for retten ennå.

Men at Helseapp + åstedsundersøkelser vil gi et handlingsforløp som vil bli fellende for TH. At saken egentlig er klar for tiltale og dom. Mulig at det gjenstår noen brutale ransakninger i S4.
Citera
2022-08-16, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Selv om jeg ikke kan få mig selv til at tænke/tro, at et eller flere af børnene kan være med på dette imod deres egen mor, vil der pludselig være en hel del, der giver mening, hvis de er 🥲 Alibi, brevet fra datteren, de nægter at samarbejde/lade sig afhøre, 9:14 samtalen, de stoler 100% på deres fars uskyld, og så den helt utrolige badekarhistorie for bare at nævne nogle af de ting, der så vil give mening.

Æresdrap er da ikke noe nytt.
Citera
2022-08-16, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookielook
Hvem er det snakk om her?

Det er nok snakk om PAS.
Senast redigerad av Braskamin58 2022-08-16 kl. 23:16.
Citera
2022-08-16, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Har tenkt det samme. Derfor disse lydprøvene. Kanskje dro han ikke hjem etter den teaterkvelden.
Han ble værende der.
.
Det er mye som tyder på at du har rett i dette. Dessverre.
Fra far til sønn fra far til sønn.
Citera
2022-08-16, 23:08
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Slikt høres jo utrolig ut, og vi greier nesten ikke å tenke tanken. Når det er sagt, så skal vi ikke lenger enn til Orderudsaken i Norge, hvor Per Orderud ble dømt for drap, eller medvirkning til drap på begge foreldrene og sin egen søster. Motivet var krangling om overtakelse av gården som var i familien. Helt utrolig det også, men allikevel skjedde det🧐

Ja, det hjalp ikke at det var noen gammel dame, som atpåtil var sin egen mor.
De ble drept hele gjengen.
Der var det helt andre summer i bildet. Noen få millioner for gården, mens i Fjellhamar-saken var det 1.7 milliarder.
Citera
2022-08-16, 23:10
Medlem
Citat:

Hvilke bevis?? Er det kommet noe nytt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in