Citat:
Ursprungligen postat av
trueforgood
Jag förstår inte varför dom inte satsar mer på att sätta dit riktiga pedofiler mer, utan kör med gränsfall där det om bara något år hade varit lagligt att ha sex med flickan? Ja, det är bååååårrn men det är då fan så mycket värre med riktiga pedofiler.
Varför inte utge sig för att vara 10 år? Ja, det är åldergräns på 13 år på Kik men det är väl självklart att det går att fejka och att många barn under 13 år är inne där. Varför inte låtsas vara ett sånt?
Jo precis folk är ju helt hjärntvättade när det gäller pedofil och ”Pedofil” som sagt det är nog det mest missbrukade ordet som finns.
Folk ser inte skillnad på en 10 åring och en 14 åring verkar de som i denna tråden.Så länge man är redo har sex överhuvudtaget är man väl redo att ha det med vem man vill?
Som du säger så är ju vissa vara 1 år ifrån laglig ålder. Dessutom hur många 13-14 åringar vill verkligen träffa kinky brian eller någon av de andra originalen *As garv*
Ja har garvat så mycket åt dumpen samtidigt som jag har varit frustrerad över att dom ens finns. Jag vet inte vilka ja skrattar åt om det är Sara och Patrik eller ”Gäddorna ” ibland.
Dumpen får de att verka som att varje 13-14 åring vill ha vilt sex med varje 50 plussare som kontaktar dom och ger lite komplimanger.
Dessa scenarion hade inte hänt i verkligheten absolut inte. De flesta tjejer i den åldern tar avstånd så fort någon äldre ens närmar sig eller sätter sig jämte dem på spårvagnen.
Däremot vill tjejer i den åldern säkert ligga med någon strax över 20 även om de är olagligt. Fast lägg av männen som hängs ut hade aldrig haft en chans m.
Därför är det bättre man bara lägger fokus på att sätta dit riktiga Pedofiler. Dom är ju ett allvarligare problem.
Dumpen eller liknande organisationer går ju bara efter vad som är lagligt eller inte. Delstater där det är 18 hänger de ut någon som ska träffa en 17 åring. Där 16 är lagligt hänger de ut folk som ska träffa 15 åringar. Osv osv..
Dom går efter påhittade siffror och försöker förespråka vad som är rätt och fel efter egna åsikter och vad som är kulturellt är accepterat.