2022-08-16, 19:44
Medlem
Hissgäddan var inte som de andra gäddor ändå tycker jag . Jag tror honom att det ej hänt tidigare . Och är det så att han enbart fantiserat om att ha sex med en ung tjej så är väl det inget konstigt . Han är en vanlig arbetande kille helt enkelt . Kanske sexet med sambon inte är lika hett längre ? Helt naturligt i 90% lr nåt sånt i alla relationer blir det ju så .
Citera
2022-08-16, 19:47
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pbli
Hissgäddan var inte som de andra gäddor ändå tycker jag . Jag tror honom att det ej hänt tidigare . Och är det så att han enbart fantiserat om att ha sex med en ung tjej så är väl det inget konstigt . Han är en vanlig arbetande kille helt enkelt . Kanske sexet med sambon inte är lika hett längre ? Helt naturligt i 90% lr nåt sånt i alla relationer blir det ju så .

Jag håller med. Han känns faktiskt genuin till skillnad mot många andra. Uppenbart att Patrik och Sara kände så också då dom behandlade honom lite annorlunda och mildare.

Denna var faktiskt jävligt onödig att hänga ut, det känns inte rätt alls faktiskt. Sen att han ser ut som Hagamannen kan ju inte han hjälpa.
Senast redigerad av trueforgood 2022-08-16 kl. 19:53.
Citera
2022-08-16, 19:51
Medlem
trueforgoods avatar
Jag förstår inte varför dom inte satsar mer på att sätta dit riktiga pedofiler mer, utan kör med gränsfall där det om bara något år hade varit lagligt att ha sex med flickan? Ja, det är bååååårrn men det är då fan så mycket värre med riktiga pedofiler.

Varför inte utge sig för att vara 10 år? Ja, det är åldergräns på 13 år på Kik men det är väl självklart att det går att fejka och att många barn under 13 år är inne där. Varför inte låtsas vara ett sånt?
Citera
2022-08-16, 19:57
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Såg hissgäddan idag, säkert gamla nyheter för er andra, men diggade honom. "Du borde berätta för barnens mamma. Nej, hon är död" "Jag har jobbat här ute". Nää, det där är en snubbe jag gillar, trots att jag såg han på Dumpen. Hoppas inte han får en massa skit bara.
Mamman död och pappan söker unga för träffar. Stackars barnen. Vilket liv en del har.
Citera
2022-08-16, 20:00
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Mamman död och pappan söker unga för träffar. Stackars barnen. Vilket liv en del har.

Ja, och Dumpen gör deras liv desto mer lattjo …

Nu kom det väl dock fram att mamman inte är död. Så illa är det alltså inte. Eller drömde jag det under min siesta, vet inte.
Citera
2022-08-16, 20:05
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Ja, och Dumpen gör deras liv desto mer lattjo …

Nu kom det väl dock fram att mamman inte är död. Så illa är det alltså inte. Eller drömde jag det under min siesta, vet inte.

Hittade han på att mamman är död?
Citera
2022-08-16, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbli

Det är nog väldigt nära sanningen. Hans sambo ökar i vikt och han porrsurfar som aldrig förr. Hisskillen är troligtvis ingen klassisk pedofil men såg sin chans. Inte ok absolut inte utan bara en kåt kille. Första gången jag kände medlidande med en uthängd.
Citera
2022-08-16, 20:06
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Hittade han på att mamman är död?

Har för mig att någon i tråden skrev att hon inte var död. Kan så klart inte svära på att han ljög utifrån en sådan källa.
Citera
2022-08-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Jag förstår inte varför dom inte satsar mer på att sätta dit riktiga pedofiler mer, utan kör med gränsfall där det om bara något år hade varit lagligt att ha sex med flickan? Ja, det är bååååårrn men det är då fan så mycket värre med riktiga pedofiler.

Varför inte utge sig för att vara 10 år? Ja, det är åldergräns på 13 år på Kik men det är väl självklart att det går att fejka och att många barn under 13 år är inne där. Varför inte låtsas vara ett sånt?
Hur många 10-åringar kan åka iväg till annan ort för att träffa någon utan att föräldrarna vet om detta
Citera
2022-08-16, 20:18
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur många 10-åringar kan åka iväg till annan ort för att träffa någon utan att föräldrarna vet om detta

Varför måste det vara på annan ort? Det är ju bara att fejka att dom bor på samma ort alternativt i närliggande ort (jo, barn kan åka tåg och buss).

Det måste väl ändå vara dom riktiga pedofilerna och farliga personerna man vill åt?

Här fejkar dom att flickan är 14 år: https://dumpen.se/2022/02/09/kurragomma-med-vinglige-oliver-napp-igen/

Hon kunde lika gärna varit på väg att fylla 15 år om en vecka och då hade det varit lagligt, och även om det inte är normalt eller moraliskt försvarbart att en 50+ gubbe vill ha sex med en så ung tjej är det tillika lagligt och inte längre "våldtäkt av barn". Dessutom är man hebefil om man tänder på tjejer i denna ålder, och det är en stor skillnad mot att vara pedofil.
Citera
2022-08-16, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Snygg Sara? Aja smaken är som baken. Själv får jag kalla kårar av henne. Redigt obehaglig människa de där.

Har hon verkligen haft de tufft eller är de vad hon säger? Jag gillar ej Patrik heller fast han tål jag i alla fall. Kan inte säga detsamma om Sara.

Oja jag är positiv bara ogillar Dumpen och liknande. Tycker hela grejen är helt keff.

Ja otroligt fin är hon. Hon har ju själv berättat om sitt hårda liv på Dumpen. Några knarkdomar men hon är väl människa för det?

Du får shejpa upp dig lite vännen!
Citera
2022-08-16, 20:28
Medlem
swenne1s avatar
Citat:

Han är ju gift med mamman till barnet så snackar ju bara skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in