2022-08-16, 19:48
Medlem
Cykelstalls avatar
Nu har det stått sen klockan 11a i postnord appen "Kunde inte levereras Mottagaren kommer få ett meddelande om var försändelsen kan hämtas" paketet kom inte in i brevinkastet
Men jag har inte fått något och det har tagit bara några timmar andra gånger. Hur lång tid kan det ta? imorgon?
Senast redigerad av Cykelstall 2022-08-16 kl. 19:54.
Citera
2022-08-16, 19:51
Medlem
Cykelstalls avatar
Det är knark så helst skulle jag haft det nu!
Citera
2022-08-16, 19:55
Medlem
Metaverses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelstall
Det är knark så helst skulle jag haft det nu!
Är det knark som du har beställt så utgår jag från att försäljaren inte har skrivit ditt telefonnummer på försändelsen.

Du kan förvänta dig att få en avi i brevlådan imorgon.
Citera
2022-08-16, 20:15
Medlem
Porryhatters avatar
Du kommer nog få ett brev hem nästa gång* som din adress har postutdelningsdag. Därefter får du hämta ut ditt paket på ett utlämningsställe, exempelvis ICA eller COOP.

*
https://www.postnord.se/en/our-tools/delivery-day
Citera
2022-08-16, 20:27
Medlem
Cykelstalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metaverse
Är det knark som du har beställt så utgår jag från att försäljaren inte har skrivit ditt telefonnummer på försändelsen.

Du kan förvänta dig att få en avi i brevlådan imorgon.

Vad spelar det för roll adressen o namn finns där?
Citera
2022-08-16, 20:35
Medlem
Metaverses avatar
Citat:
Vad spelar det för roll adressen o namn finns där?
Du får en avi i brevlådan om avsändaren inte har skrivit ditt telefonnummer på försändelsen, annars skulle du ha fått det på sms.

Du får väl fråga din knarkförsäljare varför han inte skriver ditt nummer på försändelsen, jag har ingen erfarenhet av att köpa narkotika.
Citera
2022-08-16, 20:42
Medlem
Cykelstalls avatar
Citat:
Du får en avi i brevlådan om avsändaren inte har skrivit ditt telefonnummer på försändelsen, annars skulle du ha fått det på sms.

Du får väl fråga din knarkförsäljare varför han inte skriver ditt nummer på försändelsen, jag har ingen erfarenhet av att köpa narkotika.

Men dom har mitt nr. Men jag har inte fått något sms vilket är konstigt. knark och knark är det inte det är medicin. Så jag är lika utvecklingsstörd och får en fungerade vardag och inte kissar i sängen
Citera
2022-08-16, 20:50
Medlem
Metaverses avatar
Citat:
Men dom har mitt nr. Men jag har inte fått något sms vilket är konstigt. knark och knark är det inte det är medicin. Så jag är lika utvecklingsstörd och får en fungerade vardag och inte kissar i sängen
Isåfall har avsändaren inte skrivit ditt telefonnummer på paketet, därför kommer du få vänta på en avi i brevlådan.
Citera
2022-08-16, 20:53
Medlem
Cykelstalls avatar
Citat:
Isåfall har avsändaren inte skrivit ditt telefonnummer på paketet, därför kommer du få vänta på en avi i brevlådan.

Men vadå på paketet de gör väl ingen? Dom har nr när jag köpte det har räckt förut att man ska få sms samma dag. Man blir fan vannsing inget kan fungera i det här landet och snart är man tvungen att skaffa häst och vagn för att förflytta sig
Citera
2022-08-16, 20:54
Medlem
Metaverses avatar
Citat:
Men vadå på paketet de gör väl ingen? Dom har nr när jag köpte det har räckt förut att man ska få sms samma dag. Man blir fan vannsing inget kan fungera i det här landet och snart är man tvungen att skaffa häst och vagn för att förflytta sig
Du får ta det med avsändaren, du vill uppenbarligen inte lyssna på vad jag säger.

Lycka till!
Citera
2022-08-30, 00:04
Medlem
Citat:
LOL, då var det väl antagligen för stort för att kunna komma in i din brevlåda, så mest troligen skickas den vidare till ditt närmsta ombud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in