2022-08-15, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Håller han fortfarande på med kokain? Han kanske bränner de inkommande swish-pengarna på droger. Eller går det bra för honom generellt?

Han testade bara kola vid ett enda tillfälle. När polisen tog honom så hade en elak människa tryckt ner en liten påse innehållande vitt pulver i hans ficka. Första gången, alltid första gången vad annars?

Jag vill ändå ha tillbaks honom. Hur jävla lång semester har gubben egentligen?

För er relationsintresserade så sket Snygg-Sara att svara i pm
Citera
2022-08-16, 00:53
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Jag bryr mig inte om hon röker eller inte men visst ciggen hade kunnat vänta tills efter konfrontationen. Det ger ju ett mindre seriöst intryck men en cigg ska väl inte gå så långt att det raserar dumpen? Är väl snarare längden och den mängd tjafs de höll på med samt att de skrattade minst vid 2 tillfällen uder konfrontationen.

Detta är nog första gången jag kritiserar dumpen för något men absolut, de kan inta en seriösare position.

Är förmodligen första gången jag också kritiserar Dumpen, men någonting skaver i denna konfrontationen.

Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Jag tror dumpen ville chockera och göra lite mer show av det också faktiskt. Annars skulle de aldrig hålla på i 30 minuter. Uppskattas däremot om det är kvalitet på det före kvantitet.

Får man lov att fråga varför har du fastnat så mycket för Sara? Hon ser varken bra eller dålig ut utan är en medioker kvinna mellan 40-50 år.

Medioker?
Jag tycker egentligen inte, liksom andra innan mig också påpekat, att Saras utseende är relevant för denna tråd. Men nu kommenterar jag ändå, och jag är helt med Gipsy. DAMN vilken utstrålning denna kvinna har!
Citera
2022-08-16, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Är förmodligen första gången jag också kritiserar Dumpen, men någonting skaver i denna konfrontationen.

Medioker?
Jag tycker egentligen inte, liksom andra innan mig också påpekat, att Saras utseende är relevant för denna tråd. Men nu kommenterar jag ändå, och jag är helt med Gipsy. DAMN vilken utstrålning denna kvinna har!

Ja världens bästa flickvän. Prova att säg det, det kommer kännas bättre efteråt.

Blev några swish-hundringar till Dumpen idag.
Citera
2022-08-16, 02:15
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja världens bästa flickvän. Prova att säg det, det kommer kännas bättre efteråt.

GT, dina inlägg gör att entréavgiften inte alls känns dyr, keep (on) smiling.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-08-16 kl. 02:19.
Citera
2022-08-16, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
GT, dina inlägg gör att entréavgiften inte alls känns dyr, tråden blir minst sagt underhållande, keep (on) smiling.

Jaja men snart kommer premium/gold member-krav på Dumpen. bombis på den!

"Jag har mycket spermier så måste spruta ofta". /Carlos, Låtsades han vara latino eller?
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-08-16 kl. 02:33.
Citera
2022-08-16, 02:32
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Jaja men snart kommer premium/gold member-krav på Dumpen. bombis på den!

Får nog dra iväg en slant till Dieseln.
PS har ju 90 mil till Göteborg och vi vill ju inte se fler rökande högutbildade tanter, så bäst att se till att PS kommer hem ASAP.
Citera
2022-08-16, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Får nog dra iväg en slant till Dieseln.
PS har ju 90 mil till Göteborg och vi vill ju inte se fler rökande högutbildade tanter, så bäst att se till att PS kommer hem ASAP.

Ok Prince Charles. Dumpen är nya folkgemenskapen.

Snacket om dieseln har jag lagt ner. Gick inte hem. Ska snart sova men lite Carlos orkar jag med.

Polisen är på väg och Carlos sår kvar

Verkligen freak show med Carlos på parkeringen.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-08-16 kl. 03:43.
Citera
2022-08-16, 07:38
Medlem
Nu har Sara precis lagt upp en godkänd konversation med ett barn till en uthängd gädda på Dumpen.

Det känns jävligt obehagligt då många FB-deckare med hjälp av alla öppna ledtrådar som lämnas, ganska enkelt kan begränsa utbudet av tänkbara gäddor.

Och den senaste 30 minuters uthängningen av ”Carlos-gäddan” var mest som ett plågsamt urspårat PRAO-uppdrag.

Tänk ett varv till Dumpen. Ni behövs. Men ilskan över att fånga svinen får inte bli så stor att ni tappar kontrollen.
Citera
2022-08-16, 07:39
Medlem
Citat:

Ehh va? Är du så besatt av Sara att du kallar henne din flickvän imaginärt?
Citera
2022-08-16, 07:39
Medlem
Batong8s avatar
Det är väl mer än uppenbart nu, i.o.m. senaste konfrontationen, att det är inga seriösa terapeuter & psykologer som Dumpen har kontakt med. Möjligtvis kan de ha en examen med sig i bagaget, men hur längesedan de fick den är ju frågan, för jag betvivlar å det starkaste att Gula Blend-kärringen i senaste videon har någon som helst nytta av den i sin yrkesutövning idag.

Som andra redan spekulerat i så handlar detta med största sannolikhet om Patriks och Saras sönderpundade, sönderalkade kompisar i A-laget som själva begått så många snedsteg i livet och nu är sura och arga över att livet ej blev som dom tänkt sig. Inga seriösa människor som arbetar inom vården vill ha med Dumpen att göra, särskilt inte när de får sina uthängningsoffer att ta sina liv.

Det är mestadels bara en tidsfråga innan Dumpen stänger ner och det dimper ner ett brev i Saras brevlåda från skattemyndigheten som inte kommer med goda nyheter.
Senast redigerad av Batong8 2022-08-16 kl. 07:42.
Citera
2022-08-16, 08:46
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
Det är väl mer än uppenbart nu, i.o.m. senaste konfrontationen, att det är inga seriösa terapeuter & psykologer som Dumpen har kontakt med. Möjligtvis kan de ha en examen med sig i bagaget, men hur längesedan de fick den är ju frågan, för jag betvivlar å det starkaste att Gula Blend-kärringen i senaste videon har någon som helst nytta av den i sin yrkesutövning idag.

Som andra redan spekulerat i så handlar detta med största sannolikhet om Patriks och Saras sönderpundade, sönderalkade kompisar i A-laget som själva begått så många snedsteg i livet och nu är sura och arga över att livet ej blev som dom tänkt sig. Inga seriösa människor som arbetar inom vården vill ha med Dumpen att göra, särskilt inte när de får sina uthängningsoffer att ta sina liv.

Det är mestadels bara en tidsfråga innan Dumpen stänger ner och det dimper ner ett brev i Saras brevlåda från skattemyndigheten som inte kommer med goda nyheter.
Den där terapeuten kommer från "livets hårda skola" med missbruk och kriminalitet, så seriösa är de på dumpen.
Citera
2022-08-16, 08:52
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Nu har Sara precis lagt upp en godkänd konversation med ett barn till en uthängd gädda på Dumpen.

Det känns jävligt obehagligt då många FB-deckare med hjälp av alla öppna ledtrådar som lämnas, ganska enkelt kan begränsa utbudet av tänkbara gäddor.

Och den senaste 30 minuters uthängningen av ”Carlos-gäddan” var mest som ett plågsamt urspårat PRAO-uppdrag.

Tänk ett varv till Dumpen. Ni behövs. Men ilskan över att fånga svinen får inte bli så stor att ni tappar kontrollen.

I call bullsit!
Det där har Sara själv fantiserat ihop, ingen trettonåring skulle resonera så som det beskrivs i Saras text.
Sara är en missbrukarpersonlighet och till det hör också mytomani.

Alla missbrukare ljuger för sig själva och andra, det är bara läsa alla inlägg på dumpens facebooksida där gamla missbrukare skyller ifrån sig hej vilt på allt och alla.
Inte en enda tar eget ansvar.

Vilket jävla patrask!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in