2022-08-15, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur vet du att dessa tjejer inte är minst 15 år.Du kan rimligtvis inte som vuxen man ha koll på åldrar på varken det du kallar för volvoraggare eller de tjejer som åker med dem om det inte är så att du letar upp 13-14-åriga tjejer i byn och håller koll på dem
Det kan man väl ha full koll på.
Man kanske har barn i samma ålder eller att det är med i samma idrottsförening eller nåt.
Man kan även ha ett jobb där man kommer i kontakt med dem.
Jag känner till massor av de fjortistjejer som man ser på affären och liknande ställen.
Citera
2022-08-15, 21:08
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag måste säga emot dig här. Det är inte bra att Sara tänder en cigg och stackars Patrik drabbas av andrahandsrökning. Han har ju så känsliga luftrör den stackaren.
Vill man hålla lite nivå står man inte och röker under en konfrontation som en dåre. Jag har inte kollat vidare på senaste idiotfilmen så jag vet inte, men jag har förstått att Sara röker? Nejdu, idag måste man hålla stilen eftersom man har alla ögon på sig. Jag tycker att gädda 135 är ett bevis på början av det totala raset för Dumpen, håller du med?
Citera
2022-08-15, 21:10
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Alltså herregud vilket jävla lågvattenmärke Dumpen är. Vad är det för jävla miffo till "terapeut" dom fått med sig denna gång? Ett nedsupet Blend-rökande socialfall till kärring. En av Saras kompisar från NA/AA? Skulle ärligt talat inte förvåna mig.

Denna sajt drivs av trasiga "Livets hårda skola"-människor som vill dämpa sitt eget pissmående över deras misslyckade liv genom att sparka neråt (och på öppna dörrar). Dom visar dessutom prov på ovanligt låg IQ när dom rabblar upp ordspråk som "ertappad med händerna i kakburken" etc till en man som uppenbarligen är dålig på svenska och inte förstår vad dom menar.
Varför ska det ständigt vara trash som viger sina liv åt att vara pedofiljägare på fritiden? Jag tror att de gör hela kampen mot pedofili och övergrepp på barn lite av en otjänst eftersom vettiga människor gärna inte förknippas med trash.
Citera
2022-08-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Vill man hålla lite nivå står man inte och röker under en konfrontation som en idiot. Jag har inte kollat vidare på senaste idiotfilmen så jag vet inte, men jag har förstått att Sara röker? Nejdu, idag måste man hålla stilen eftersom man har alla ögon på sig. Jag tycker att gädda 135 är ett bevis på början av det totala raset för Dumpen, håller du med?

Det är lite svårt att svara på då jag inte alltid är 100% allvarlig i mina kommentarer.
Citera
2022-08-15, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Varför ska det ständigt vara trash som viger sina liv åt att vara pedofiljägare på fritiden? Jag tror att de gör hela kampen mot pedofili och övergrepp på barn lite av en otjänst eftersom vettiga människor gärna inte förknippas med trash.

Ska man tolka det som att du då är en mer sammansatt person med högre utbildning och ett rent samvete? Bra för dig men frågan är då vad Du har gjort för att bekämpa dessa förövare?
Citera
2022-08-15, 21:16
Medlem
Citat:
Jag måste säga emot dig här. Det är inte bra att Sara tänder en cigg och stackars Patrik drabbas av andrahandsrökning. Han har ju så känsliga luftrör den stackaren.

Patrik satt i sommarstugan 120 mil därifrån. Möjligt att han har en cigg i handen inte fan vet jag.

Etnicitet på "Carlos"?
Citera
2022-08-15, 21:16
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Vill man hålla lite nivå står man inte och röker under en konfrontation som en dåre. Jag har inte kollat vidare på senaste idiotfilmen så jag vet inte, men jag har förstått att Sara röker? Nejdu, idag måste man hålla stilen eftersom man har alla ögon på sig. Jag tycker att gädda 135 är ett bevis på början av det totala raset för Dumpen, håller du med?

Jag bryr mig inte om hon röker eller inte men visst ciggen hade kunnat vänta tills efter konfrontationen. Det ger ju ett mindre seriöst intryck men en cigg ska väl inte gå så långt att det raserar dumpen? Är väl snarare längden och den mängd tjafs de höll på med samt att de skrattade minst vid 2 tillfällen uder konfrontationen.

Detta är nog första gången jag kritiserar dumpen för något men absolut, de kan inta en seriösare position.
Citera
2022-08-15, 21:22
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Jag bryr mig inte om hon röker eller inte men visst ciggen hade kunnat vänta tills efter konfrontationen. Det ger ju ett mindre seriöst intryck men en cigg ska väl inte gå så långt att det raserar dumpen? Är väl snarare längden och den mängd tjafs de höll på med samt att de skrattade minst vid 2 tillfällen uder konfrontationen.

Detta är nog första gången jag kritiserar dumpen för något men absolut, de kan inta en seriösare position.
Bra, då är vi fler här som anser att Dumpen bör bättra sig samt att de måste styra upp sitt arbete och det mycket snart. Jag hoppas vid Herren Gud att en omvandling av verksamheten sker snarligen, vi vet att Dumpen bevakar vad som sägs om dem på Flashback tjugofyra timmar om dygnet, så vi hoppas på följder snart.
Citera
2022-08-15, 21:23
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ska man tolka det som att du då är en mer sammansatt person med högre utbildning och ett rent samvete? Bra för dig men frågan är då vad Du har gjort för att bekämpa dessa förövare?
Ja jag gör ju i princip ingenting eftersom jag vill gärna inte vill beblanda mig med dessa människor. Något alla kan göra är att ibland kolla in denna lista för att se om man kan hjälpa till att identifiera föremål som synts i filmer: https://www.europol.europa.eu/stopchildabuse
Citera
2022-08-15, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise

Snygg-Sara behövde en cigg i en stressad situation. Inget konstigt alls men gör sig kanske inte bra i bild. Skägget filmade inte dom puffande kvinnorna. 30 min med Carlos då hade jag fan också behövt en cigg.

Denna konfrontation har fått oförskämt mycket kritik. Vad är det som är fel egentligen? Lite väl lång kanske men annars klockren som vanligt.
Citera
2022-08-15, 21:33
Medlem
Citat:

Du verkar känna till många som viger sina liv åt att vara pedofiljägare på fritiden? Hur kommer det sig?
Citera
2022-08-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ja jag gör ju i princip ingenting eftersom jag vill gärna inte vill beblanda mig med dessa människor. Något alla kan göra är att ibland kolla in denna lista för att se om man kan hjälpa till att identifiera föremål som synts i filmer: https://www.europol.europa.eu/stopchildabuse

Då du verkar känna och umgås mycket med dessa pedofiljägare föreslår jag att du kritiserar deras metoder och inte deras personer. Ad hominem som du säkert känner till.
Senast redigerad av Granit66 2022-08-15 kl. 21:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in