2022-08-15, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Høres ut som du absolutt vil at det skal være slik at TH drepte henne.

Er det da denne medhjelperne som frakter bort AEH etter at TH har vært innom å drept henne ?

Vil, nei. Men jeg er rimelig overbevist om at han gjorde det. Dette fordi hans dna er på dører/dørkarmer i tilknytning til toalettrommet, i knehasene på hennes bukser og under borrelåsen på hennes sandal.

Jeg ser ikke bort fra at en vattnisse til kan være involvert og var den som stedte henne til hvile. Dersom, har de eventuelt alle tre fått laget seg tighte alibier for morgentimene den dagen.
Citera
2022-08-15, 22:42
Medlem
Citat:
Politiet har helt sikkert prøvd å gå rundt i huset med identiske sko for å se om det blir noen avtrykk, uten at det ble det. I motsatt fall, hadde de sagt at det etter deres rekonstruksjon med identiske sko ble avtrykk i huset.

Dette har du blitt forklart allerede, men det ville blitt avtrykk. Og krimteknikere finner spor som ikke er synlige for det blotte øyet. Det var vått den dagen og ville blitt tydelig spor. Nå roter du deg bort igjen
Citera
2022-08-15, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Det er vel nettopp det de har gjort og observert at det er en umulighet å rase rundt i dette huset og utenfor med Stockholm sko i slapseføre uten å avsette et eneste spor. Og derfor gjør de et poeng ut av det. Man gjør ikke et poeng ut av noe som faktisk stemmer med forklaring avgitt.
Om han parkert rett foran inngangsdøren og gikk ut av bilen på førerside innunder garasje taket. Gikk han på tørr grunn, se bilde https://ibb.co/4MtJc73
Citera
2022-08-15, 22:43
Medlem
Citat:
Høres ut som du absolutt vil at det skal være slik at TH drepte henne.

Er det da denne medhjelperne som frakter bort AEH etter at TH har vært innom å drept henne ?

Det er overhodet ikke snakk om å ville, men det som har fremkommet av opplysninger, indisier og bevis så langt peker jo alle på TH som GM. Det finnes jo ikke fnugg av indisier eller bevis som peker mot noen andre. Det er helt tomt, ikke en eneste annen konkret person er blitt registrert som mulig GM etter snart 4 år med intens etterforskning. Man sitter igjen med kun 1 hovedmistenkt, og alle med litt sunn fornuft i hodet forstår at det er riktig person som er siktet i saken. Alle andre teorier sklir ut i et tomrom, uten noen tråder å gripe tak i. Vi ønsker jo alle at saken blir løst, det fortjener både offeret og nærmeste familie, slik at de kan begynne å bearbeide det forferdelige som har skjedd, og bygge opp sine liv på nytt🧐
Citera
2022-08-15, 22:44
Medlem
Citat:
Slikt tar ikke en bekymret ektemann seg tid til. Han styrter inn i blinde og overser dermed slepespor, stilleben, strips, saueskinn og hele sulamitten. Det er slik han vil det skal se ut.

Selvfølgelig tok han seg tid til å ta av seg skoene før han gikk inn. Alternativt tredde over noe skobeskyttelse over skinnskoene fra merket Stockholm. Ville vel neppe ha møkk under skoa eller på sokkene. Det betyr også at dersom han hadde vært uskyldig er det mye han hadde rukket observere i det han gjorde en av disse tingene. Og han hadde hatt et forklaringsproblem han unngik ved å liksom styrte forbi alt sammen.

Forklaringen hans om da han kom hjem er bevis nok for meg
Citera
2022-08-15, 22:49
Medlem
Det går rykter om at politiet har lett etter AE på en bondegård den senere tid, noen som vet hvor?
Citera
2022-08-15, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Det er overhodet ikke snakk om å ville, men det som har fremkommet av opplysninger, indisier og bevis så langt peker jo alle på TH som GM. Det finnes jo ikke fnugg av indisier eller bevis som peker mot noen andre. Det er helt tomt, ikke en eneste annen konkret person er blitt registrert som mulig GM etter snart 4 år med intens etterforskning. Man sitter igjen med kun 1 hovedmistenkt, og alle med litt sunn fornuft i hodet forstår at det er riktig person som er siktet i saken. Alle andre teorier sklir ut i et tomrom, uten noen tråder å gripe tak i. Vi ønsker jo alle at saken blir løst, det fortjener både offeret og nærmeste familie, slik at de kan begynne å bearbeide det forferdelige som har skjedd, og bygge opp sine liv på nytt🧐
Der tror jeg de faktisk har en ganske lang smørbrød liste med personer som muligens kan være GM.
Citera
2022-08-15, 22:52
Medlem
Citat:
Vil, nei. Men jeg er rimelig overbevist om at han gjorde det. Dette fordi hans dna er på dører/dørkarmer i tilknytning til toalettrommet, i knehasene på hennes bukser og under borrelåsen på hennes sandal.

Jeg ser ikke bort fra at en vattnisse til kan være involvert og var den som stedte henne til hvile. Dersom, har de eventuelt alle tre fått laget seg tighte alibier for morgentimene den dagen.
Årsaken til at du finner THs DNA overalt i huset, er at han har bod der veldig lenge.
Citera
2022-08-15, 22:58
Medlem
Citat:
Der tror jeg de faktisk har en ganske lang smørbrød liste med personer som muligens kan være GM.

In your dreams🧐
Citera
2022-08-15, 23:00
Medlem
Citat:
Årsaken til at du finner THs DNA overalt i huset, er at han har bod der veldig lenge.

Jeg snakker om Dna funnet i tilknytning til toalettrommet hvor hun mest sannsynlig ble kvalt og deretter slept ut fra. Og på hennes klær og sko som hun meget trolig bar den dagen da hun ble angrepet.
Citera
2022-08-15, 23:27
Medlem
Citat:
Sprox skoene satt på hettemannen de. Han forlot ikke stedet 10.07. Han var ikke en gang ankommet.

Om hettemannen ikke var ankommet da var kanskje hettemannen på stedet rundt Metrosenteret.
Senast redigerad av Braskamin58 2022-08-15 kl. 23:41.
Citera
2022-08-16, 00:44
Medlem
Citat:
Jeg snakker om Dna funnet i tilknytning til toalettrommet hvor hun mest sannsynlig ble kvalt og deretter slept ut fra. Og på hennes klær og sko som hun meget trolig bar den dagen da hun ble angrepet.
Han brukte vel toalettrommet og ryddet sko og klær han også.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in