2022-08-15, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Under 15 år kan inte samtycka.
Eftersom du uppenbarligen har insyn i att volvoraggare utsätter underåriga vore det lämpligt att du anmäler dessa till polisen då kommer även socialtjänsten blir informerad så att den underårigas beteende kan stoppas

Inga ja direkt känner fast ja ser killar i 25 års åldern hänga med tjejer i den åldern jämt. Man fattar vad dem gör lixom. Inget fel i de rent biologiskt.

Fast dessa bryr sig inte sadisten Sara om , hon gillar bara se äldre män få sina liv förstörda. Det går horan igång på. Hon gillar makten hon känner över dom.
Citera
2022-08-15, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
En av de bättre konfrontationerna Dumpen har gjort och som är analogt med vad jag anser vara okej är Herr Snusk gädda #118 i Svedala. Intressant konversation men också underhållande.

Jag känner instinktivt att du är både smart och trevlig person. Men däremot kan jag inte placera dig om du är för eller emot Dumpen eller mittemellan, du är alldeles för sarkastisk i dina inlägg. Jag anser att kvinnan med whiskeyrösten inte gjorde bra ifrån sig. Jo om man gillar skit så då gjorde hon det, men inte annars.

Jag röstar för Dumpen.
Citera
2022-08-15, 20:31
Avstängd
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halalbagaren
Heja Sverige och Iran undrar.... identiteten på "Carlos". Och vart jobb(ade) han?

Låter helt klart som iranier/persier.
Citera
2022-08-15, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Ja, Patrik har väl fått sin månadspeng från Sara för Swishdonationerna och sitter nu redo i kalsongerna med en nyinköpt 5:a kola och swipar på Tinder i åldrarna 17-20 år.

Varför tituleras kärringen som det då i beskrivningen?

- "Samtalserapeuten plockade givetvis fram hela sin lilla terapeut-verktygslåda."

Garanterat att Patrik ligger med betydligt yngre tjejer än han själv. Faktum är att ja är rätt övertygad att han under sommaren nu kollat in tjejer på 13-14 år utan veta om deras ålder.

Uppenbarligen är det en naturlig attraktion i med att ja ser dagligen män med sina fruar spana in tjejer i tonåren . Alla är inte över 15 eller ens över 18.

Om vi tänker rent hypotetiskt att Patrik hade en garanti att ingen skulle få reda på det.. skulle han då kunna ha sex med en 14 åring själv ? Skulle han neka verkligen? Ibland har ja svårt tro det det känns som att han försöker vara bättre än gäddorna fast tro inte han är det.
Citera
2022-08-15, 20:32
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ja, Patrik har väl fått sin månadspeng från Sara för Swishdonationerna och sitter nu redo i kalsongerna med en nyinköpt 5:a kola och swipar på Tinder i åldrarna 17-20 år.

Varför tituleras kärringen som det då i beskrivningen?

- "Samtalserapeuten plockade givetvis fram hela sin lilla terapeut-verktygslåda."
Min fetning. Jag känner den omisskänneliga lukten av tolvsteg här. I den världen så är det helt naturligt att titulera sig på ett sätt som påminner om seriösa yrkesgrupper, trots att man till exempel aldrig har satt sin fot på ett gymnasium.

https://www.youtube.com/watch?v=XY5x6lgS_fE

Videon som jag länkar till är en klassiker, filmad under en utbildning för terapeuter av den typ som jag skriver om.
Citera
2022-08-15, 20:33
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag röstar för Dumpen.

Okej då vet jag det. Jag röstar inte för Dumpen så som de är nu, men om dom bättrar sig betydligt så kanske jag ändrar mig. Jag har även sett att du faktiskt tycker likadant som jag, för du är inte en idiot. Däremot tycker du att Sara är snygg, vilket nog påverkar dig som man.
Citera
2022-08-15, 20:35
Medlem
Citat:
Okej då vet jag det. Jag röstar inte för Dumpen så som de är nu, men om dom bättrar sig betydligt så kanske jag ändrar mig. Jag har även sett att du faktiskt tycker likadant som jag, för du är inte en idiot. Däremot tycker du att Sara är snygg, vilket nog påverkar dig som man.

Ja halva min lön går åt till den där snyggingen. Swishar inte du Dumpen?
Citera
2022-08-15, 20:44
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ja halva min lön går åt till den där snyggingen. Swishar inte du Dumpen?
Nej, jag swishar inte Dumpen och jag tror ärligt talat att du inte gör det heller. Vi lever i en modern tid och swish är en bra sak i olika sammanhang. Men även om jag skulle swisha 10 000 SEK till Dumpen-skulle konfrontationerna bli av en högre kvalitet då? Nej, jag tror inte det, eftersom detta handlar inte om pengar, utan det handlar om kvalifikation och duglighet. När den poletten har trillat ner så kanske en förändring sker. Inte innan.
Citera
2022-08-15, 20:50
Avstängd
ElIzzards avatar
Citat:
Alltså herregud vilket jävla lågvattenmärke Dumpen är. Vad är det för jävla miffo till "terapeut" dom fått med sig denna gång? Ett nedsupet Blend-rökande socialfall till kärring. En av Saras kompisar från NA/AA? Skulle ärligt talat inte förvåna mig.

Denna sajt drivs av trasiga "Livets hårda skola"-människor som vill dämpa sitt eget pissmående över deras misslyckade liv genom att sparka neråt (och på öppna dörrar). Dom visar dessutom prov på ovanligt låg IQ när dom rabblar upp ordspråk som "ertappad med händerna i kakburken" etc till en man som uppenbarligen är dålig på svenska och inte förstår vad dom menar.

Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Min fetning. Jag känner den omisskänneliga lukten av tolvsteg här. I den världen så är det helt naturligt att titulera sig på ett sätt som påminner om seriösa yrkesgrupper, trots att man till exempel aldrig har satt sin fot på ett gymnasium.

https://www.youtube.com/watch?v=XY5x6lgS_fE

Videon som jag länkar till är en klassiker, filmad under en utbildning för terapeuter av den typ som jag skriver om.

Instämmer i ditt antagande och även i "truefoorgood´s".

12-stegstakter och tonfall känns faktiskt bekanta.
Citera
2022-08-15, 20:53
Medlem
Citat:
Nej, jag swishar inte Dumpen och jag tror ärligt talat att du inte gör det heller. Vi lever i en modern tid och swish är en bra sak i olika sammanhang. Men även om jag skulle swisha 10 000 SEK till Dumpen-skulle konfrontationerna bli av en högre kvalitet då? Nej, jag tror inte det, eftersom detta handlar inte om pengar, utan det handlar om kvalifikation och duglighet. När den poletten har trillat ner så kanske en förändring sker. Inte innan.

Jo jag swishar visst Dumpen. Ok inga jättebelopp men många bäckar små. Jag fattar också att Snygg-Sara ibland slänger in ett paket cigaretter på bensinmacken och låter oss ta notan men jag kan bjuda på det.

Jag tycker att hon gör ett föredömligt arbete och förtjänar all heder.
Citera
2022-08-15, 21:00
Medlem
Citat:
Det är det som gör mig speciellt konfunderad då Dumpen uppger att den här ytterst bedrövliga personen är terapeut. Jag är övertygad att ett dylikt agerande om det kommer till kännedom inom psykiatrin om personen jobbar där riskerar att bli avskedad, liksom gäddorna blir avskedade på grund av olämplighet. Har själv jobbat i psykiatrin i 25 år.

Två idiotier gör inte en rätt, Dumpen måste verkligen rensa i träsket om de ska kunna få upp en högre nivå nu.
Är väl bara att tipsa Region Skåne? Man brukar ju ha upplysningsplikt gällande bisysslor som kan påverka yrkesutövande...
Citera
2022-08-15, 21:02
Medlem
Citat:
Jo jag swishar visst Dumpen. Ok inga jättebelopp men många bäckar små. Jag fattar också att Snygg-Sara ibland slänger in ett paket cigaretter på bensinmacken och låter oss ta notan men jag kan bjuda på det.

Jag tycker att hon gör ett föredömligt arbete och förtjänar all heder.

Jag måste säga emot dig här. Det är inte bra att Sara tänder en cigg och stackars Patrik drabbas av andrahandsrökning. Han har ju så känsliga luftrör den stackaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in