2022-08-15, 19:40
Medlem
trueforgoods avatar
Alltså herregud vilket jävla lågvattenmärke Dumpen är. Vad är det för jävla miffo till "terapeut" dom fått med sig denna gång? Ett nedsupet Blend-rökande socialfall till kärring. En av Saras kompisar från NA/AA? Skulle ärligt talat inte förvåna mig.

Denna sajt drivs av trasiga "Livets hårda skola"-människor som vill dämpa sitt eget pissmående över deras misslyckade liv genom att sparka neråt (och på öppna dörrar). Dom visar dessutom prov på ovanligt låg IQ när dom rabblar upp ordspråk som "ertappad med händerna i kakburken" etc till en man som uppenbarligen är dålig på svenska och inte förstår vad dom menar.
Senast redigerad av trueforgood 2022-08-15 kl. 19:47.
Citera
2022-08-15, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Ja det håller jag med om. Men varför publicerar man gädda 140 före 136 till exempel?

Fina Sara missade nog det. Strukturen på Dumpen är väl lite så där men det kommer nya snubbar snart oroa inte.
Citera
2022-08-15, 19:48
Medlem
Heja Sverige och Iran undrar.... identiteten på "Carlos". Och vart jobb(ade) han?
Citera
2022-08-15, 19:49
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Att som terapeut hamna i affekt mot "patienten" är inte direkt förtroendeingivande.

Här kanske hon inte var i rollen som terapeut och Gäddan inte i rollen som patient.
Men det finns naturligtvis gränser för hur man uppför sej.
Citera
2022-08-15, 19:50
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja när förväntas hjälten Patrik dyka upp igen? Lång semester. Just nu solar han sig i sommarstugan i Ö-vik men ingen bärs. Kanske vankas en ny blond kärlek men naturligtvis inte en fet kärring i hans egen ålder.

Ja, Patrik har väl fått sin månadspeng från Sara för Swishdonationerna och sitter nu redo i kalsongerna med en nyinköpt 5:a kola och swipar på Tinder i åldrarna 17-20 år.

Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Här kanske hon inte var i rollen som terapeut och Gäddan inte i rollen som patient.

Varför tituleras kärringen som det då i beskrivningen?

- "Samtalserapeuten plockade givetvis fram hela sin lilla terapeut-verktygslåda."
Citera
2022-08-15, 19:55
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag vet att du också som BeachBob är en klok och bra person. Du kan ju se att detta är skamligt beteende av Dumpen denna gång vid konfrontationen av gädda 135. Även dömda brottslingar som ska avrättas behandlas åtminstone med en aning respekt vid avrättningen, det tillhör grunden i det västerländska samhället.
Citera
2022-08-15, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Ja, Patrik har väl fått sin månadspeng från Sara för Swishdonationerna och sitter nu redo i kalsongerna med en nyinköpt 5:a kola och swipar på Tinder i åldrarna 17-20 år.

- "Samtalserapeuten plockade givetvis fram hela sin lilla terapeut-verktygslåda."

Månadspeng den var bra Patrik är nog väldigt framgångsrik på Tinder men han har höga krav: blond, modellsnygg, max 25 år. Det är ingen vanlig plufsig svenne som söker maka liksom.

I hans bok berättar han om hur han knullade runt vilket alla snubbar hade gjort i den situationen
Citera
2022-08-15, 20:04
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Vi får hoppas att hon har en större verktygslåda i sitt professionella arbete vilket inte Dumpen kan räknas som.
Citera
2022-08-15, 20:06
Medlem
Citat:

Det där var riktigt träffande. Bra där!!

Dumpen har trampat i klaveret ganska mycket nu. Patrik Sjöberg var borta en gång och det rasade markant direkt. Inte alls bra.
Citera
2022-08-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Det där var riktigt träffande. Bra där!!

Dumpen har trampat i klaveret ganska mycket nu. Patrik Sjöberg var borta en gång och det rasade markant direkt. Inte alls bra.

Snygg-Sara håller ställningarna galant. Förstår inte vad du menar? Ersättaren Whiskeyrösten har också gjort bra ifrån sig. Tycker inte du att hon hanterade Carlos fördelaktigt?

Men visst jag saknar också Putte. Dumpen känns inte intakt utan honom.
Citera
2022-08-15, 20:23
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ja när förväntas hjälten Patrik dyka upp igen? Lång semester. Just nu solar han sig i sommarstugan i Ö-vik men ingen bärs. Kanske vankas en ny blond kärlek men naturligtvis inte en fet kärring i hans egen ålder.

Huvudsaken är att ribban ligger kvar!

Framför allt bör vår Batman, eller är det Boywonder, köra regelbundet på crosstrainern.

Så han orkar gå och prata samtidigt!
Citera
2022-08-15, 20:26
Medlem
Citat:
Snygg-Sara håller ställningarna galant. Förstår inte vad du menar? Ersättaren Whiskeyrösten har också gjort bra ifrån sig. Tycker inte du att hon hanterade Carlos fördelaktigt?

Men visst jag saknar också Putte. Dumpen känns inte intakt utan honom.
En av de bättre konfrontationerna Dumpen har gjort och som är analogt med vad jag anser vara okej är Herr Snusk gädda #118 i Svedala. Intressant konversation men också underhållande.

Jag känner instinktivt att du är både smart och trevlig person. Men däremot kan jag inte placera dig om du är för eller emot Dumpen eller mittemellan, du är alldeles för sarkastisk i dina inlägg. Jag anser att kvinnan med whiskeyrösten inte gjorde bra ifrån sig. Jo om man gillar skit så då gjorde hon det, men inte annars.
Senast redigerad av Beckombergalandet 2022-08-15 kl. 20:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in