2022-08-15, 17:42
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Finns det någon identitet på Mr Kranbalk eller simmar han "lugnt" i vassen som vissa av de andra icke identifierade gäddorna?
Han simmar på som vanligt. Bor och gift fortfarande med sin ryska fru. Han har inget blått blod. Namnet har han hittat på. Han hette Andersson innan.
Citera
2022-08-15, 17:43
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Du är en klok tjej som brukar ha rätt. Men titta på klippet så förstår du vad jag menar. Till och med personer som skall avrättas hantera man med värdighet och respekt. Här hånskrattar dom och hetsar upp han medvetet. Man ser ju att han är i chock och gör en del ologiska saker som att sätta sig i bilen. Dels så skrattar dom åt det sen hotar dom med Polisen i samma menig. Mycket skrämmande och ett riktigt lågvattenmärke i Dumpens historia. Spelar ingen roll att man hatar pedofiler man måste ändå hålla en viss nivå på det hela.
Jag tycker att du är en av de mest seriösa och kloka som skriver här inne. Du är artig och saklig och resonerar civiliserat även med den som inte tycker som du. Ja det är ett riktigt lågvattenmärke med 135. Om Dumpen går mot den här stilen så har i alla fall jag inget mer där att ta del av. Lite stil och finess måste man faktiskt ha om man ska bli tagen på allvar.
Citera
2022-08-15, 17:58
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Du är en klok tjej som brukar ha rätt. Men titta på klippet så förstår du vad jag menar. Till och med personer som skall avrättas hantera man med värdighet och respekt. Här hånskrattar dom och hetsar upp han medvetet. Man ser ju att han är i chock och gör en del ologiska saker som att sätta sig i bilen. Dels så skrattar dom åt det sen hotar dom med Polisen i samma menig. Mycket skrämmande och ett riktigt lågvattenmärke i Dumpens historia. Spelar ingen roll att man hatar pedofiler man måste ändå hålla en viss nivå på det hela.

Jag tror dig! Jag menar att det är bra att hålla koll på sina gränser, inte minst om man har sin profession i ett människonära yrke, och avstå att utsätta sig för vissa situationer eftersom det kan smaka beskt för samtliga inblandade parter.
Citera
2022-08-15, 18:27
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Inte bara du vännen. Kollade en gång till och hon tog verkligen för sig ordentligt, gillar det. När Patrik trycker i sommarhuset så är hon en utmärkt ersättare.

Carlos ville kyssa hennes hand

Snygg-Sara kallar honom för nr 140. Några gäddor på lager med andra ord.

5 st gäddor på lager men varför publicerar dumpen gäddorna inte i ordning?
Känns ju rimligen märkligt att att publicera en gädda när 5 st har konfronterats tidigare.

Hade det varit en eller två hade det inte varit lika märkligt dock. Vad gör de med 5 gäddor som måste ligga på is tills vidare?
Citera
2022-08-15, 18:42
Medlem
Patrik och Sara, jag hoppas att ni blir utnämnda till sveriges hjältar
Citera
2022-08-15, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
5 st gäddor på lager men varför publicerar dumpen gäddorna inte i ordning?
Känns ju rimligen märkligt att att publicera en gädda när 5 st har konfronterats tidigare.

Hade det varit en eller två hade det inte varit lika märkligt dock. Vad gör de med 5 gäddor som måste ligga på is tills vidare?

Snygg-Sara sitter med fingret på enter men det blir lite väl mycket kvantitet före kvalité om Dumpen publicerar flera gäddor varje dag. Varje gädda måste ha sin gång liksom. Ska tjattras lite här innan det är dags för nästa gubbe typ.
Citera
2022-08-15, 19:04
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Snygg-Sara sitter med fingret på enter men det blir lite väl mycket kvantitet före kvalité om Dumpen publicerar flera gäddor varje dag. Varje gädda måste ha sin gång liksom. Ska tjattras lite här innan det är dags för nästa gubbe typ.

Ja det håller jag med om. Men varför publicerar man gädda 140 före 136 till exempel?
Citera
2022-08-15, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Terapeuten måste ha missat alla avsnitt om pedagogik i sin utbildning!
Det är oerhört skrämmande om denna varelse verkligen har ett jobb inom psykvården, jag tvivlar dock.
Att som terapeut hamna i affekt mot "patienten" är inte direkt förtroendeingivande.
Citera
2022-08-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Att som terapeut hamna i affekt mot "patienten" är inte direkt förtroendeingivande.
Det är det som gör mig speciellt konfunderad då Dumpen uppger att den här ytterst bedrövliga personen är terapeut. Jag är övertygad att ett dylikt agerande om det kommer till kännedom inom psykiatrin om personen jobbar där riskerar att bli avskedad, liksom gäddorna blir avskedade på grund av olämplighet. Har själv jobbat i psykiatrin i 25 år.

Två idiotier gör inte en rätt, Dumpen måste verkligen rensa i träsket om de ska kunna få upp en högre nivå nu.
Senast redigerad av Beckombergalandet 2022-08-15 kl. 19:10.
Citera
2022-08-15, 19:18
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Det är det som gör mig speciellt konfunderad då Dumpen uppger att den här ytterst bedrövliga personen är terapeut. Jag är övertygad att ett dylikt agerande om det kommer till kännedom inom psykiatrin om personen jobbar där riskerar att bli avskedad, liksom gäddorna blir avskedade på grund av olämplighet. Har själv jobbat i psykiatrin i 25 år.

Två idiotier gör inte en rätt, Dumpen måste verkligen rensa i träsket om de ska kunna få upp en högre nivå nu.

Få upp en högre nivå? Vi vill ju ha blod, dödsångest och tårar. Är du producenten som önskar lite mindre fylla och knull i Paradise Hotel? Detta är så nära offentliga avrättningar vi kan få i vår tid. Skit samma vem som förlorar huvudet. Ta med hela familjen vetja - gratis är gott. Är du tunnhudad kan du alltid intala dig själv att vi gör detta för barnens skull!
Citera
2022-08-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Få upp en högre nivå? Vi vill ju ha blod, dödsångest och tårar. Är du producenten som önskar lite mindre fylla och knull i Paradise Hotel? Detta är så nära offentliga avrättningar vi kan få i vår tid. Skit samma vem som förlorar huvudet. Ta med hela familjen vetja - gratis är gott. Är du tunnhudad kan du alltid intala dig själv att vi gör detta för barnens skull!
Du skriver bra som vanligt. Offentlig avrättning, javisst. Men personligen vill jag ha mer stil och teknikalitet. En missbrukshes fyllekärring som gapar är outhärdligt för mig. Men det kommer väl att bli bättre förhoppningsvis. Heja Dumpen...!
Citera
2022-08-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Patrik och Sara, jag hoppas att ni blir utnämnda till sveriges hjältar

Ja när förväntas hjälten Patrik dyka upp igen? Lång semester. Just nu solar han sig i sommarstugan i Ö-vik men ingen bärs. Kanske vankas en ny blond kärlek men naturligtvis inte en fet kärring i hans egen ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in