2022-08-15, 14:45
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Alltså hennes dialekt och särskilt killens dialekt ger mig kalla kårar
Jag hoppas att Patrik Sjöberg är tillbaka på Dumpen snart för om det är den trion som ska sköta konfrontatinerna i fortsättningen så lägger jag nog ner det här med att kolla på Dumpen helt och hållet. Ett visst mått av skitläge kan jag stå ut med, det kan till och med vara lite kul ibland, men då det sjunker till ren grottmänniskomentalitet så klarar mitt tresiffriga-iq inte det, blir tyvärr för jobbigt för mig.
Citera
2022-08-15, 14:51
Avslutad
Terapeut?

Både lät och såg ut som en kedjerökande undersköterska från äldrevården. Troligare så är det Saras horkompis. Vem var skäggmiffot då? och dumpens lila Volvo kunde man se regplåten på, GXP226 och ägs av en Sefer Aydin i Södertälje
Senast redigerad av qaaq 2022-08-15 kl. 15:06.
Citera
2022-08-15, 15:24
Medlem
Citat:
Alltså hennes dialekt och särskilt killens dialekt ger mig kalla kårar

Varför denna hets emot Thea? Hon gjorde inget fel. Tycker inte heller att skånska är sexigt men det har inget med saken att göra. I Saras fall så gör jag ett undantag

Hade det varit bättre om Patrik flåsat i bakgrunden? Vikarien får B+ i betyg.
Citera
2022-08-15, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Varför denna hets emot Thea? Hon gjorde inget fel. Tycker inte heller att skånska är sexigt men det har inget med saken att göra. I Saras fall så gör jag ett undantag

Hade det varit bättre om Patrik flåsat i bakgrunden? Vikarien får B+ i betyg.
Det är väl ingen hets med att jag enbart uttrycker mig att dialekten ger mig kalla kårar?
Låt Sara och Patrik sköta detta istället så kan Thea och den andra skäggiga hålla sig vid sidan om, utan att prata.
Citera
2022-08-15, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag har själv inte gjort någon research på den käre Kranbalk, men det var intressant det du skrev. Ej adelsman..
Finns det någon identitet på Mr Kranbalk eller simmar han "lugnt" i vassen som vissa av de andra icke identifierade gäddorna?
Citera
2022-08-15, 15:49
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Terapeut?

Både lät och såg ut som en kedjerökande undersköterska från äldrevården. Troligare så är det Saras horkompis. Vem var skäggmiffot då? och dumpens lila Volvo kunde man se regplåten på, GXP226 och ägs av en Sefer Aydin i Södertälje

Terapeuten måste ha missat alla avsnitt om pedagogik i sin utbildning!
Det är oerhört skrämmande om denna varelse verkligen har ett jobb inom psykvården, jag tvivlar dock.
Citera
2022-08-15, 15:49
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Likadant så svänger hon sig med ord som gäddan inte förstår. Hon borde som samtalsterapeut visat lite förståelse och försökt lugna gäddan och inte hetsat upp han mer. Trots allt så är gäddan en människa som precis fått sitt liv ödelagt. Så lite ödmjukhet kan man bjuda på i det läget. Nu var det bara plågsamt att titta på och väldigt amatörmässigt.

Jag har inte sett klippet men A och O inom människonära och behandlande yrken är att insiktsfullt hantera sina antipatier. Vissa klientgrupper kan behöva undvikas för att inte tarva för mycket energi när den professionella fasaden ska hållas. Denna kvinna agerar väl som privatperson i klippet (?) så hennes yrkeskompetens borde kanske inte ha nämnts, gissningsvis arbetar hon heller inte som samtalsterapeut till pedofiler. Det kan tom vara så att kvinnan har personliga skäl som gör att hon engagerar sig i dumpen, och i mötet med antipatin personifierad så blir det omöjligt att för henne att förhålla sig professionell? Jag hade nog aldrig kunnat arbeta med pedofiler på annat sätt än att sätta dit dem, om jag hade följt med dumpen hade jag av goda skäl inte sagt ett pip.
Citera
2022-08-15, 16:29
Medlem
Citat:
Det är väl ingen hets med att jag enbart uttrycker mig att dialekten ger mig kalla kårar?
Låt Sara och Patrik sköta detta istället så kan Thea och den andra skäggiga hålla sig vid sidan om, utan att prata.

Inte bara du vännen. Kollade en gång till och hon tog verkligen för sig ordentligt, gillar det. När Patrik trycker i sommarhuset så är hon en utmärkt ersättare.

Carlos ville kyssa hennes hand

Snygg-Sara kallar honom för nr 140. Några gäddor på lager med andra ord.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-08-15 kl. 16:37.
Citera
2022-08-15, 17:06
Medlem
Pedofilcentern i farten igen. Någon som vet vem centerpartisten är?

https://www.expressen.se/nyheter/c-politiker-anklagas-for-sexchatt-med-barn/
Senast redigerad av Kimma7 2022-08-15 kl. 17:10.
Citera
2022-08-15, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Pedofilcentern i farten igen. Någon som vet vem centerpartisten är?

https://www.expressen.se/nyheter/c-politiker-anklagas-for-sexchatt-med-barn/
P*tt*r W*stlund tror jag namnet är!

*=e
Citera
2022-08-15, 17:37
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Jag har inte sett klippet men A och O inom människonära och behandlande yrken är att insiktsfullt hantera sina antipatier. Vissa klientgrupper kan behöva undvikas för att inte tarva för mycket energi när den professionella fasaden ska hållas. Denna kvinna agerar väl som privatperson i klippet (?) så hennes yrkeskompetens borde kanske inte ha nämnts, gissningsvis arbetar hon heller inte som samtalsterapeut till pedofiler. Det kan tom vara så att kvinnan har personliga skäl som gör att hon engagerar sig i dumpen, och i mötet med antipatin personifierad så blir det omöjligt att för henne att förhålla sig professionell? Jag hade nog aldrig kunnat arbeta med pedofiler på annat sätt än att sätta dit dem, om jag hade följt med dumpen hade jag av goda skäl inte sagt ett pip.
Du är en klok tjej som brukar ha rätt. Men titta på klippet så förstår du vad jag menar. Till och med personer som skall avrättas hantera man med värdighet och respekt. Här hånskrattar dom och hetsar upp han medvetet. Man ser ju att han är i chock och gör en del ologiska saker som att sätta sig i bilen. Dels så skrattar dom åt det sen hotar dom med Polisen i samma menig. Mycket skrämmande och ett riktigt lågvattenmärke i Dumpens historia. Spelar ingen roll att man hatar pedofiler man måste ändå hålla en viss nivå på det hela.
Citera
2022-08-15, 17:40
Medlem
Cykelstalls avatar
Varför kommer man inte in på sidan med vpn igång? Vad är poängen med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in