Citat:
Ursprungligen postat av
Arccosinus
Problemet för oss människor är att Putins försvarsring från FSB består äv tiotusentals avlönade/mutade, det ska mycket till innan den barriären kollapsar.
Det är som sagt mutade opportunister som skyddar Putin och hans pedofilring. Vartefter krigslyckan och ekonomin sviker så kommer fler och fler att vända sig emot honom.
Ingen följer Putin av fri vilja, han är inte den typens ledare. Dom följer bara pengarna och makten.