2022-08-14, 18:14
Moderator
Humbugs avatar
Ot raderat. Något av den mest besynnerliga OT med efterföljande svar jag sett under min tid här på forumet. Det kändes som jag drogs tillbaka till mig själv som 14-åring på Lunarstorm igen, och det var minsann ingen behaglig känsla.

/mod
2022-08-14, 22:46
Medlem
Hela den här kvinnan skriker histrionisk personlighetsstörning. Både henne uppförande och utseende.

Det är lätt att genomskåda hennes lögner.
Här är ett blogginlägg från 2020 där hon skriver att hon blev sjukskriven för 11 år sedan (2009) och att hon fick diagnos när hon var 14 år (2000).
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
Jag är Allvarligt sjuk!
Jag har under en längre tid varit sjuk. Jag blev sjukskriven för 11 år sedan få jag har fått en allvarlig sjukdom. 😥 Jag kommer aldrig bli frisk igen tyvärr. NÅGONSIN!![/b] Det syns inte på utsidan den sitter på insidan . Läkarna konstaterade diagnosen när jag var 14 år gammal. Trodde jag skulle dö när jag var på sjukhuset med Carola min foster mamma som hjälpte mig med utredningen, för som barn förstår man inte att man inte behöver dö, bara för att man får en sjukdom. Det finns ju medicin mot nästan allt idag. Som tur är. Som tur är blev jag frisk & kan leva ett normalt liv igen men inte utan min spruta. [b]Så 1 gång i månaden tar jag en spruta för att få i mig ett visst hemligt ämne som jag ej kommer gå ut med offentligt. Men för att hålla mig frisk måste denna injektion tas på min Rumpa var 4:e vecka så länge jag LEVER!!!

https://emeliebergqvist.wordpress.com/2020/08/13/jag-ar-allvarligt-sjuk-kolla-min-video/

I den här youtube-videon visar hon ett intyg på sin schizofrenidiagnos. I pappret står det tydligt att hon fick diagnosen schizofreni 2011 och försäkringskassan gav henne sjukersättning 2017. I intyget står det att hon började få sprutor 2011. Hennes eget intyg motbevisar att "Läkarna konstaterade diagnosen när jag var 14 år gammal" som hon försöker hävda i sin blogg. Det står det även att intyget är till fondansökan, så ännu ett exempel på hur Emelie försöker få tag i pengar.

Hon kanske även har en släng av Münchhausens (folk som fekjar sjukdomar för att få uppmärksamhet). Men att ligga i sjukhussäng är inte tillräckligt sexigt och glamoröst för histrionikern Emelie. Räcker med att göra en tiktok video då och då om hur sjuk hon är så hon får lite likes.
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
Ifrån Emelies egen youtube nyss

SVAR TILL ANJO BEVIS PÅ MIN DIAGNOS + PERSON NR KLÄR AV MIG NAKEN! NÄR SKA ANJO SLUTA TRAKASERA MIG?

https://www.youtube.com/watch?v=GIZVbYctxck
2022-08-15, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Hela den här kvinnan skriker histrionisk personlighetsstörning. Både henne uppförande och utseende.

Det är lätt att genomskåda hennes lögner.
Här är ett blogginlägg från 2020 där hon skriver att hon blev sjukskriven för 11 år sedan (2009) och att hon fick diagnos när hon var 14 år (2000).

I den här youtube-videon visar hon ett intyg på sin schizofrenidiagnos. I pappret står det tydligt att hon fick diagnosen schizofreni 2011 och försäkringskassan gav henne sjukersättning 2017. I intyget står det att hon började få sprutor 2011. Hennes eget intyg motbevisar att "Läkarna konstaterade diagnosen när jag var 14 år gammal" som hon försöker hävda i sin blogg. Det står det även att intyget är till fondansökan, så ännu ett exempel på hur Emelie försöker få tag i pengar.

Hon kanske även har en släng av Münchhausens (folk som fekjar sjukdomar för att få uppmärksamhet). Men att ligga i sjukhussäng är inte tillräckligt sexigt och glamoröst för histrionikern Emelie. Räcker med att göra en tiktok video då och då om hur sjuk hon är så hon får lite likes.

Står i intyget från psyk till fond att hon får injektioner mot sin schizofreni om jag såg rätt i videon.
2022-08-15, 11:57
Medlem
Ja jävlar, visste att den här människan skulle balla ur till slut.

Hon frekventerade en del HBTQ-grupper jag var med i som ung och försökte göra reklam för sin blogg, flera inlägg per vecka. Bl.a lade hon upp videos där hon visade alla exklusiva saker hon ägde, bl.a en EDT med lock av "äkta diamant. Eller kristall i alla fall. Jävligt go, jävligt exklusiv." som enligt Google kostade 399 kronor. Var det någon i kommentarsfältet som ifrågasatte henne blev det trakasserier och personangrepp.

Efter ett tag försökte hon lansera en musikkarriär och lade upp videos där hon sjöng Disneylåtar med så mycket autotune att hon lät som Mimmi Mus. När inte det fungerade sökte hon till Lyxfällan och använde sin skyltdocka som hon döpt till Lady Gaga för att få de att förstå att hon "behöver verkligen hjälp asso". Förvånar mig inte att hon var tillräckligt desperat efter att synas i TV för att slutligen fejka en medverkan i Outsiders.

Efter ytterligare ett tag lyckades hon med konststycket att utropa sig själv till någon slags talesperson för HBTQ-rörelsen och fick vara med i ett debattprogram där det debatterades kring ifall kinksters skulle få gå med i Prideparaden eller inte. Säga vad man vill om den saken, men hennes argument mot tillltaget var inte direkt övertygande. "Om jag går på teater och tittar på Dramaten så är inte det en sexuell läggning.". Efteråt fick hennes motdebattör gå ut på Facebook Live och be sina följare att inte håna henne.
Senast redigerad av Marsipansexuell 2022-08-15 kl. 12:19.
2022-08-15, 15:44
Medlem
esetts avatar
Hon var även med i Arga restaurangen med Anders Öfvergård som gick på kanal 5 för ett gäng år sen. Hon åkte ut efter första avsnittet.
2022-08-15, 18:18
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Hon var även med i Arga restaurangen med Anders Öfvergård som gick på kanal 5 för ett gäng år sen. Hon åkte ut efter första avsnittet.

Var tvungen att kolla och det gick fan knappt att känna igen henne förutom det blonda håret.. Skummade bara avsnittet och hon verkade aldrig vara med i några klipp utan bara i bakgrunden..
2022-08-15, 18:24
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr
Var tvungen att kolla och det gick fan knappt att känna igen henne förutom det blonda håret.. Skummade bara avsnittet och hon verkade aldrig vara med i några klipp utan bara i bakgrunden..

Hon åkte ut efter Anders provasmakde hennes första måltid. Det var tydligen inte så gott det hon lagade.
2022-08-15, 18:36
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Hon åkte ut efter Anders provasmakde hennes första måltid. Det var tydligen inte så gott det hon lagade.

Ah.. missade att de faktiskt hade klippt in det.. hela sju sekunder i rampljuset med Anders som spottar ut hennes mat.. "Mumiefierade sockerärtor" mums.
2022-08-15, 21:24
Bannlyst
Citat:

Tänk hur många program den nollan sökt
2022-08-17, 22:52
Medlem
T2Franks avatar
Några uppdateringar?
2022-08-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Några uppdateringar?

Tiggt pengar senast idag.
2022-08-20, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SantaClausNotSaint
Tiggt pengar senast idag.

Såg ett program ganska nyligen där det sas att hon får bidrag på 11tusen+ den 19e varje månad.

Igår var den 19e. Idag är 20e.
Hon tigger alltså pengar redan dagen efter Bidrag?

Det är som att någon som fått lön 25e skulle tigga pengar den 26e redan ?

Hur ska människan klara en hel månad då ?
Varför skickar folk pengar ens till Speltorskar, missbrukare ? Det är som att kasta pengar i Sjön !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in