Ja jävlar, visste att den här människan skulle balla ur till slut.
Hon frekventerade en del HBTQ-grupper jag var med i som ung och försökte göra reklam för sin blogg, flera inlägg per vecka. Bl.a lade hon upp videos där hon visade alla exklusiva saker hon ägde, bl.a en EDT med lock av "äkta diamant. Eller kristall i alla fall. Jävligt go, jävligt exklusiv." som enligt Google kostade 399 kronor.

Var det någon i kommentarsfältet som ifrågasatte henne blev det trakasserier och personangrepp.
Efter ett tag försökte hon lansera en musikkarriär och lade upp videos där hon sjöng Disneylåtar med så mycket autotune att hon lät som Mimmi Mus. När inte det fungerade sökte hon till Lyxfällan och använde sin skyltdocka som hon döpt till Lady Gaga för att få de att förstå att hon "behöver verkligen hjälp asso". Förvånar mig inte att hon var tillräckligt desperat efter att synas i TV för att slutligen fejka en medverkan i Outsiders.
Efter ytterligare ett tag lyckades hon med konststycket att utropa sig själv till någon slags talesperson för HBTQ-rörelsen och fick vara med i ett debattprogram där det debatterades kring ifall kinksters skulle få gå med i Prideparaden eller inte. Säga vad man vill om den saken, men hennes argument mot tillltaget var inte direkt övertygande. "Om jag går på teater och tittar på Dramaten så är inte det en sexuell läggning.". Efteråt fick hennes motdebattör gå ut på Facebook Live och be sina följare att inte håna henne.