2022-08-15, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Kan det vara så att någon har sagt till Alex att på småorter så finns det nästan inga som säljer droger och dom som gör det är mesar som man lätt skrämmer iväg och att han nu har börjat drömma om att bli big boss i någon håla?
Tror det är simpelt! Det är för farligt för Alex att stanna på samma plats för länge. Så länge han har varit offentlig har han aldrig haft ett boende,
och ständigt ny stad ny månad!
Citera
2022-08-15, 18:13
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Var har Alva för Insta?

@alvihalvi
Citera
2022-08-15, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Tror det är simpelt! Det är för farligt för Alex att stanna på samma plats för länge. Så länge han har varit offentlig har han aldrig haft ett boende,
och ständigt ny stad ny månad!

Låter väldigt dyrt och krångligt att leva så.
Citera
2022-08-15, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Låter väldigt dyrt och krångligt att leva så.
Nja för mig och många andra hade det väl känts så. Men hotar man folk ur sina hem o slaggar där, rånar, blåser, och begår brott till knark, sprit, mat osv.
Blir det helt plötsligt gratis!
Citera
2022-08-15, 22:43
Medlem
Någon som vet om det är Alex bror som signat med MFF?
Eller råkar kanske bara va samma efternamn.. ?
Citera
2022-08-15, 22:48
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
+1! Han är förlorad, och det gör mig inget. Man känner att alla förtjänar hjälp, flera chanser, man ser något gott i alla osv osv. Men tyvärr ser jag inget här. Men det borde gått att rädda Alva , om någon jävla vän, anhörig vem som, tog tag i det ordentligt! Hon kommer aldrig lämna frivilligt, hon vet inte bättre. Hon kommer va vid hans sida även om han åker på 15 år. Det är så tragiskt. Hon är övergiven av nära och kära helt. Och det är tack vare honom ingen vill finnas där för henne.
Håller HELT OCH HÅLLET med dig. Det är riktigt tragiskt. Vill hjälpa henne men vet inte hur…
Citera
2022-08-15, 23:28
Medlem
YugLdds avatar
Citat:

Skojar du? Ceesay är ett vanligt efternamn.
Citera
2022-08-16, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YugLdd
Skojar du? Ceesay är ett vanligt efternamn.
Nej jag skojade inte! Kastade ut en fråga då jag vet han har många bröder.
Har du svaret eller, annars tyst?!
Citera
2022-08-16, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
@alvihalvi
Dem har riktigt kassa siffror på Instagram båda två asså! Mindre följare och "likes" än en avdankat gammal PH deltagare sen 10 år tbx i tiden! Säger ändå en del om deras icke populäritet..
För ett år sen ca hade de +200k visningar på Youtube iaf ganska ofta. Men lyckades aldrig jobba upp sin Instagram. Skönt det
Citera
2022-08-16, 01:34
Medlem
Har sträckkollat videos på deras Youtube och det är ju rent jävla comedy gold. Förstår jag det hela rätt att det är "på riktigt" så att säga? Det är alltså inga roller eller överdrivna stereotyper de "spelar"?

Homotemat känns ju nästan för bra för att vara sant. Alex barnsliga förtjusning över att Alva ska raka hans rumpa. Den homoerotiska upplevelsen med barberaren. Avsnittet där Alex shoppar nya kalsonger som han kan ha i fängelset. Ett annat avsnitt där han sitter (bredvid en ledsen flickvän) och berättar hur kul han tycker det ska bli att åka in igen.

Helt jävla underbart.
Citera
2022-08-16, 02:48
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunundrum
Har sträckkollat videos på deras Youtube och det är ju rent jävla comedy gold. Förstår jag det hela rätt att det är "på riktigt" så att säga? Det är alltså inga roller eller överdrivna stereotyper de "spelar"?

Homotemat känns ju nästan för bra för att vara sant. Alex barnsliga förtjusning över att Alva ska raka hans rumpa. Den homoerotiska upplevelsen med barberaren. Avsnittet där Alex shoppar nya kalsonger som han kan ha i fängelset. Ett annat avsnitt där han sitter (bredvid en ledsen flickvän) och berättar hur kul han tycker det ska bli att åka in igen.

Helt jävla underbart.

Ja det liknar inget annat. Tyvärr så spelar de inte
Visst var han löjligt nöjd över att åka in igen? Han tyckte nog dels det var galet skönt att slippa Alva, och även umgås med likasinnade som ser upp till honom, eventuellt har du rätt i dina homoteorier också.
Så att sedan sitta och låtsas att det var tufft att sitta inne, därav "återfallen", är bara pinsamt...

Välkommen till shit showen...
Citera
2022-08-16, 06:03
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:

VA? Har Alex lillebrorsa signat med Malmö FF? Menar du fotbollslaget alltså? MFF? Really?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in