Der Führer Putin personliga orcher hord
Kampfgruppe Wagner fick sig en törn.
Kan vara bra för de afrikanska länderna då de placerade där omgrupperas till Ukraina i vinter.
Blir att flytta från varma Afrika till kalla Ukraina i vinter.
Får hoppas på en riktig kall vinter och att deras utrustning i klass med den under Finska vinterkriget.
Fina isskulpturer att se fram emot senare i vinter.
Tyvärr kommer dessa orcher antagligen sättas in då det kommer gå allt sämre för Ry
ᛋᛋland.
Vågar inte ens tänka vad dessa Einsatzgrupperingar kommer att ställa till med.
De härjade rätt fritt redan innan 2014 och fram till Ry
ᛋᛋland invaderade Ukraina.
Deras härjningar i östra/sydöstra Ukraina var rena skräckväldet.
Befolkningen hade med all säkerhet velat att Idi Amin och Pol Pot haft hand om dem.
Som anses mer humana än just orch horden
Kampfgruppe Wagner