Citat:
Är man lögnare om man ifrågasätter gemensamma nämnare?
Som Professor GW brukar säga: hata slumpen
Det har gnällts om att ingen som inte känner Lydia kan uttala sig om henne.... märkligt.
Beteendevetenskap, psykologi, kriminologi, sociologi osv, det är fritt att spekulera. Trist med påhopp.
Hur kommer det sig att du inte ifrågasätter din vapendragare Lasses felaktiga uttalanden och påståenden gällande Lydias relation till Emil, socialtjänstens arbetssätt och vad lagen säger angående äktenskap/skilsmässa?
Det är inte många rätt.
Fortfarande så undrar jag hur det kommer sig att du påstår att du verkar för Emils anhöriga, när du går till mothugg gällande negativa påståenden om vidret som tog hans liv, henne ömmar du för? Konstigt.
Som Professor GW brukar säga: hata slumpen
Det har gnällts om att ingen som inte känner Lydia kan uttala sig om henne.... märkligt.
Beteendevetenskap, psykologi, kriminologi, sociologi osv, det är fritt att spekulera. Trist med påhopp.
Hur kommer det sig att du inte ifrågasätter din vapendragare Lasses felaktiga uttalanden och påståenden gällande Lydias relation till Emil, socialtjänstens arbetssätt och vad lagen säger angående äktenskap/skilsmässa?
Det är inte många rätt.
Fortfarande så undrar jag hur det kommer sig att du påstår att du verkar för Emils anhöriga, när du går till mothugg gällande negativa påståenden om vidret som tog hans liv, henne ömmar du för? Konstigt.
Gemensamma nämnare?
Det konstiga är nog att du alltid talar illa om denna Ulf, en du funnit i dina dokumentationer från myndigheter. En Ulf du ständigt återkommer till och är alltid nedlåtande om.
Du är aldrig nedlåtande om t.ex Mufit. Du framstår därför som vad ska man säga, en svartsjuk man. Säger vi!
Ja, jag bryr mig om Emil och vill därför få fram den korrekta bilden.
Att skriva lögner om Emil eller Lydia eller att försöka tysta fakta som du försökt hjälper inte anhöriga.
När det gäller negativa saker om Lydia, så känns det väl ganska fånigt om jag sa att hon burit sig mkt illa åt som sköt honom, när jag hela tiden sagt så.
Däremot kan man ju inte säga att du ngn gång fördömt t.ex Emmelee då hon skriver att det finns ett mordhot på Lydia. Å andra sidan tycker ni ju likadant jämt 🤭
Fick du rätt nu på korten ang Ulf och kronofogden eller kan man förklara på ett mera pedagogiskt sätt för dig? Säg bara till om du behöver hjälp med det.