2022-08-15, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Någon som kan sammanfatta vad tråden handlar om än idag?

Lydia mördade Emil och sitter i fängelse, men tråden skrivs i dagligen men jag får inget grepp eller röd tråd riktigt

Tråden har snart 900 sidor. Minst 850 av dom består att ett fåtal skribenter som upprepar sig och interntjafsar. Själv tänker jag att A) om man inte lyckats förmedla något med över 1000 inlägg, fler ord än en genomsnittlig roman, lär man inte lyckas med ytterligare 1000? B) Vad är det som driver personer att lägga hundratals timmar dygnet runt att upprepa sej?
2022-08-15, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Är du medveten om att det strider mot reglerna att sprida falska rykten?

Jag har inte gjort ngt utav det du anklagar mig för. Du vill bara tysta mig. Därför att jag vet för mkt.

Allt du anklagar mig för är lögn.

Du har ingen aning om hur jag samtalat med detta folk. Om de kontaktat mig o.s.v
Du har heller ingen vetskap om ett jävla dugg om vad som är min rättighet/skyldighet/arbetsuppgift. Så kom för fan inte och försök mästra mig med dumheter.

Jag har talat med så många i helgen. Och jag kommer fortsätta tala idag med några till.

Blev du så upprörd över att jag fick bekräftat att det du spred ut var lögn.

Detta att Lydia ej drog jämt med andra. Är också en lögn.
Jag vet att mina påståenden om Lydia Barth är sanna.
Jag förlitar mig på dokument från svenska myndigheter, inte någon gammal granntant eller orginalkuf från Mörarp..

Jag är fast besluten att ta reda på vad Lydia ägnat sig åt, en gång för alla.

Du är medveten om att du kommer få olika svar beroende på vem du frågar? Det handlar om vad för avtryck eller historik en människa lämnar kvar.

Därför är det viktigt att göra ett ordentligt förarbete. Om man längs vägen får till sig att Lydia haft problem med tjejer, från flera av varandra oberoende källor, så är det klart att det hamnar i en misstankekategori, vilket man kan ventilera på flashback för att få fler inputs.

Ett som är säkert är att när Du och Lasse reagerar med kränkningar och bajsmackor, då är det någonting som svider, är lite känsligt att beröra.
2022-08-15, 14:55
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag vet att mina påståenden om Lydia Barth är sanna.
Jag förlitar mig på dokument från svenska myndigheter, inte någon gammal granntant eller orginalkuf från Mörarp..

Jag är fast besluten att ta reda på vad Lydia ägnat sig åt, en gång för alla.

Du är medveten om att du kommer få olika svar beroende på vem du frågar? Det handlar om vad för avtryck eller historik en människa lämnar kvar.

Därför är det viktigt att göra ett ordentligt förarbete. Om man längs vägen får till sig att Lydia haft problem med tjejer, från flera av varandra oberoende källor, så är det klart att det hamnar i en misstankekategori, vilket man kan ventilera på flashback för att få fler inputs.

Ett som är säkert är att när Du och Lasse reagerar med kränkningar och bajsmackor, då är det någonting som svider, är lite känsligt att beröra.

Är du kränkt för att man säger att du sprider ut lögner? Berätta vad du blivit kränkt av?!

Ditt senaste offer är Ulf. Frågan som alla då bör ställa sig är: varför är DU så nedlåtande om en person du inte känner? Du beter dig som om du är mkt avundsjuk på honom.

Och du får själv söka svar, - men vi andra ska tystas. Och vi ska sluta söka svaren enligt dig och dina kompisar. Men det kommer inte att ske.

Vi får heller inte nämna Emils namn trots att tråden handlar om honom.

Du kan fortsätta med att fråga myndigheterna 👍

Och jag har talat med olika folk oberoende utav varandra. T.ex vänner till både en henne och Emil. Och din bild smulas helt i sönder.

Du säger att Emil var trött på henne. Men sanningen är att han tyckte mkt om henne. Tyvärr så söps det för mkt och allt tjafs kom upp på fyllan.

Så sluta ljuga nu Muffe!
Senast redigerad av Captainspiced 2022-08-15 kl. 15:00.
2022-08-15, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du är mycket ensam om din övertygelse om hur Lydia Barth står sig...
Har du lyssnat ordentligt på Ulfs upplagda klipp?
Du påstod att du känner honom? En gemensam bekant till Lydia? Varför har Lydia en obetald skuld på massor av tusen till denne mystiske Ulf? Jag xrågar dig, lasseliten, eftersom du påstått dig ha stenkoll på Lydias ekonomi. 🤷‍♂️

Som vi påtalat så många gånger tidigare, men som tydligen måste påminnas igen och igen när det gäller dig Mumsemuff.
Varför har du nu börjat ljuga om Ulf och Lydia? Vem som helst kan ju ta kontakt med kronofogden och höra sanningen. För sanningen är ju den att det ligger ett AVSLUTAT betalningsföreläggande från Ulf mot Lydia. Och för din kännedom då: Ett avslutat betalningsföreläggande är INGEN skuld.
Så varför ljuger du? Du som får dina uppgifter från myndigheter, trots detta så ljuger du ju.
2022-08-15, 16:10
Medlem
Bar det kanske av dessa Emil köpte anabola från, någon mer som vet?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/stoldgods-for-300-000-kronor-hittat-i-balsta
2022-08-15, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/stoldgods-for-300-000-kronor-hittat-i-balsta

Inget jag vet. Men använde han anabola?
2022-08-15, 16:19
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie

Ajdå, där ser man. Får man fråga om du märkte några AAS symptom?
2022-08-15, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Tråden har snart 900 sidor. Minst 850 av dom består att ett fåtal skribenter som upprepar sig och interntjafsar. Själv tänker jag att A) om man inte lyckats förmedla något med över 1000 inlägg, fler ord än en genomsnittlig roman, lär man inte lyckas med ytterligare 1000? B) Vad är det som driver personer att lägga hundratals timmar dygnet runt att upprepa sej?
Instämmer! Stäng denna skit tråd för alltid. Emil är skjuten av lydia hur ni tjafsare än försöker få det till något annat. Gå och slicka era sår nån annanstans, acceptera fakta någon jävla gång!
2022-08-15, 16:33
Avslutad
Citat:
Finns det i din perversa värld en tanke att ngn har en relation som ej går ut på sex?

Enligt dig, EmmeLee, Vemdalen62 samt några nick till här så har alla sex med henne. Dom är alla f.d knullpartners. Vad grundar ni detta på? Den Norska kompisen som kom in här berättade att Lydia aldrig inte sams med andra. Vilket jag i helgen fick bekräftat av vänner till henne, -ej stämde heller
Kan ni presentera lite fakta för ovanlighetens skull?
För just nu så känns det lite konstigt att ni tuggar samma fraser utan att lägga fram fakta.

Nu råkar även jag haft förmånen att få tala med denna enligt er mystiske Ulf. Och det stämde ju inte alls det ni säger.

Enligt honom är hon en vän till familj, samt vänner Lydia fick då hon bodde i Skåne. Jag har även samtalat med flera vänner till henne i Skåne som bekräftar samma sak. Dessa känner inte igen den bild ni målat fram. Samt talat med ett grannpar, som Lydia var ofta hos.

Är dom lögnare hela högen, eller hur kan Mumsbulle, Vemdalen62 plus några till säga att Ulf är en f.d kärlekskrankt stalker.
Är man lögnare om man ifrågasätter gemensamma nämnare?
Som Professor GW brukar säga: hata slumpen

Det har gnällts om att ingen som inte känner Lydia kan uttala sig om henne.... märkligt.
Beteendevetenskap, psykologi, kriminologi, sociologi osv, det är fritt att spekulera. Trist med påhopp.

Hur kommer det sig att du inte ifrågasätter din vapendragare Lasses felaktiga uttalanden och påståenden gällande Lydias relation till Emil, socialtjänstens arbetssätt och vad lagen säger angående äktenskap/skilsmässa?
Det är inte många rätt.

Fortfarande så undrar jag hur det kommer sig att du påstår att du verkar för Emils anhöriga, när du går till mothugg gällande negativa påståenden om vidret som tog hans liv, henne ömmar du för? Konstigt.
2022-08-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Instämmer! Stäng denna skit tråd för alltid. Emil är skjuten av lydia hur ni tjafsare än försöker få det till något annat. Gå och slicka era sår nån annanstans, acceptera fakta någon jävla gång!

Om du nu tycker att det här är en skit tråd varför skriver du i den då?. Är väl bara att scrolla förbi den, ingen som tvingar dej att läsa eller skriva i denna tråd.
2022-08-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Inget jag vet. Men använde han anabola?

Ja, han köpte och använde sådant dessvärre.
2022-08-15, 16:40
Medlem
Citat:
Ajdå, där ser man. Får man fråga om du märkte några AAS symptom?

Ja bland de tydligaste symtomen var det hans humörsvängningar som han hade. Det kunde svänga snabbt och flera gånger på en dag eller kväll. Sen blev han ju även lite pluffsig i ansiktet, vilket han inte tyckte om precis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in