Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Är du medveten om att det strider mot reglerna att sprida falska rykten?
Jag har inte gjort ngt utav det du anklagar mig för. Du vill bara tysta mig. Därför att jag vet för mkt.
Allt du anklagar mig för är lögn.
Du har ingen aning om hur jag samtalat med detta folk. Om de kontaktat mig o.s.v
Du har heller ingen vetskap om ett jävla dugg om vad som är min rättighet/skyldighet/arbetsuppgift. Så kom för fan inte och försök mästra mig med dumheter.
Jag har talat med så många i helgen. Och jag kommer fortsätta tala idag med några till.
Blev du så upprörd över att jag fick bekräftat att det du spred ut var lögn.
Detta att Lydia ej drog jämt med andra. Är också en lögn.
Jag vet att mina påståenden om Lydia Barth är sanna.
Jag förlitar mig på dokument från svenska myndigheter, inte någon gammal granntant eller orginalkuf från Mörarp..
Jag är fast besluten att ta reda på vad Lydia ägnat sig åt, en gång för alla.
Du är medveten om att du kommer få olika svar beroende på vem du frågar? Det handlar om vad för avtryck eller historik en människa lämnar kvar.
Därför är det viktigt att göra ett ordentligt förarbete. Om man längs vägen får till sig att Lydia haft problem med tjejer, från flera av varandra oberoende källor, så är det klart att det hamnar i en misstankekategori, vilket man kan ventilera på flashback för att få fler inputs.
Ett som är säkert är att när Du och Lasse reagerar med kränkningar och bajsmackor, då är det någonting som svider, är lite känsligt att beröra.