Citat:
Ursprungligen postat av
Kokadu
Feil vei? Sitter du på noen fasit i dette? Eneste som gir mening? Sikkert for deg siden det passer med din hypotese, men sånn utover det?
Manipuleringsteknikk? I hvilken hensikt? Politiet sier siste kjente livstegn kl 09.14, men det kan kanskje du motbevise?
Jeg tror hun var i live etter 10.07 helt uavhengig av hva du måtte mene om saken.
Gitt planleggingen, gir det ingen som helst mening at TH skulle ha planlagt å komme tilbake til S4 og drepe henne senere på formiddagen.
Alt mulig kunne ha skjedd, om AE faktisk hadde vært i live den morgenen.
Elektrikeren kunne ha ankommet. AE kunne ha vært ute og luftet hunden. AE kunne ha fått datteren på besøk, eller, dratt til datterens hus på besøk, eller møtt venner på Metro-senteret for en kaffekopp. Mer. AE kunne ha ringt en advokat og diskutert skilsmisse. AE kunne ha ringt og avtalt å se på leilighet. Osv. Osv.
Eller hva som helst annet.
Leit om du tilfeldigvis argumenterer på en måte som er en velkjent manipuleringteknikk.
Og du tror hva du vil for meg.
Citat:
Ursprungligen postat av
OleStoltenberg
De kunne ha begynt med «Jeg har problem, trenger mer tid» i stedet for «Jeg sender monero før om syv dager» som var en melding om at de ville betale innen syv dager.
Meldingen viser betalingsvilje, ikke at hele løsepengekravet vil bli betalt innen 7 dager.
Hvilket ville ha vært praktisk umulig å gjennomføre også.
Hvilket man må anta at også den antatte Motparten har vært klar over. Om antatt Motpart faktisk eksisterer da.