Citat:
Ursprungligen postat av
Sandemose
Tror du virkelig at TH kan ha vært alene om dette?
Hvis ikke? Tror du ikke det var behov for medhjelpere etter 31. oktober?
Når tror du i så fall TH «kjøpte» tjenesten?
Hvorfor driver du og stiller de usammenhengende spørsmålene dine til meg?
Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Hehe, sant. Namsmannen sender ikke mange purringene før han går til verks.

Jeg greide ikke å dy meg.
Citat:
Ursprungligen postat av
OleStoltenberg
Det er velkjent at politiet aldri anbefaler å betale løsepenger. Men de sender straks melding om at de vill betale. Du skjønner vel at det ikke henger på greip.
Politiet må velge en bitcoinkode blant 6 forskjellige, og de valgte en kode de antar Motparten ville være interessert i å svare på. Politiet sendte et lignende beløp, i håp om å få respons fra antatt Motpart.
Det er ren og skjær kverulering å påstå at politiet sendte melding om at de ville betale.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kokadu
Jeg tror også hun ble angrepet etter 09.16, etter samtalen med sønnen. Og deretter ikke i besittelse av sin egen telefon. Men jeg tror hun ble drept senere enn 10.07.
Hvis man skal anta at drapstidspunktet kan være flyttet, gir det ingen mening i å flytte drapstidspunktet feil vei.
Jeg oppfatter innlegget ditt som et forsøk på å underbygge at AE var i live på morgenen forsvinningsdagen. Som om du tror at ved å diskutere de angivelige hendelsene på morgenen som om AE var i live, så påvirker du folk til å tro at hun var i live.
Unnskyld, men dette er velkjent manipuleringsteknikk.
Det eneste som gir mening er at drapet av AE skjedde tidligere, i løpet av natten eller morgenen forsvinningsdagen. Før TH dro på jobb. Før de mulige billysene langs gangveien.