Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Nej det gör jag såklart inte! Men många av er sadistiska Ukratroll verkar glädjas rejält så fort någon ryss blir dödad eller stympad…
Frågan är vad de ryska befälen skulle gjort om de ertappat sina soldater med att plundra istället för att kriga?
Tror då att granatsplitter är att föredra.
Du vet att plundring är ett krigsbrott?