Citat:
Ursprungligen postat av
vanartad
…och du är en vänsterbliven idiot då, då din politiska åskådning omöjliggör all analys.
Det är dessutom helt uppenbart att du aldrig varit i Indien då det är utan tvekan det mest rasistiska land som jag befunnit mig i. Kastsystemet som än lever kvar idag är fullständigt groteskt.
Oj.. nu använder vi lite Flashback retorik.. snyggt eller oväntat.. knappast.. visar snarare vem som är den som är mest efterbliven.. i alla fall.. det handlar fortfarande inte om Indien utan om en attack på demokrati och det fria ordet mot en Medborgare i Storbritannien.. jag vet inte hur det kan vara så svårt för dig att förstå för du är väl inte trögfattad på riktigt?
Salman är och kommer vara en medborgare i Storbritannien.
Han skriver böcker...
Din anala fixering vid Indien bör du nog som sagt ta upp med honom när kan kommer ut men jag förstår inte den. Tror inte han skulle heller om du skulle få ställa frågan om varför inte allt ska handla om Indien.
Själv är jag ganska lite intresserad av att åka till Indien just pga sånt du skriver... men det betyder inte att jag inte bryr mig om Indien.. bara det att just nu.. så är det Salman som ska vara i fokus.
Hoppas han blir så bra han kan.. may loose eye står det om man googlar.. hoppas han får ha båda kvar.. även om han bara får ett kvar.. så kommer han fortsätta vara en viktig röst för demokrati och rätten att säga det man vill när man är obekväm mot auktoritära regimer.