2022-07-24, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dollargirl
https://www.dn.se/sport/mma-stjarnan-pannie-kianzad-svart-knaskadad-valdigt-obehagligt/

Ingen match mot världsfyran Irene Aldana.

Sannolikt inte!
Citera
2022-07-25, 20:02
Medlem
Brottargalnings avatar
Christian Stigenberg har skrivit på för PFL. Lite väl tidigt i karriären att gå över till de större ligorna kan jag tycka men gissningsvis betalar de betydligt bättre än de flesta andra alternativen.
Citera
2022-07-27, 00:06
Medlem
Anton turkaj går in inatt i DWCS
Citera
2022-08-13, 14:09
Medlem
Salibo Sy går sin semifinal ikväll i PFL.

Off topic.

MMA hela dagen..15 Cage warriors.
19 PFL
22 ufc
Citera
2022-08-13, 18:10
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81

Off topic.

19 PFL
22 ufc
Har du koll på hur man bäst kollar på PFL som svensk? Har VPN också om det spelar någon roll
Citera
2022-08-13, 18:21
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81

Off topic.

19 PFL
22 ufc

Stigenberg går också match på PFL ikväll.

Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Har du koll på hur man bäst kollar på PFL som svensk? Har VPN också om det spelar någon roll

Nu har jag inte Viaplay själv men om jag inte missuppfattat något så är det dom som har sändningsrättigheterna och sänder galorna numera.
Citera
2022-08-13, 18:22
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Nu har jag inte Viaplay själv men om jag inte missuppfattat något så är det dom som har sändningsrättigheterna och sänder galorna numera.
Viaplay verkar vara nere också. Har du någon koll på vilket abonnemang man behöver? Duger det minsta som generellt sett inte har sport?
Citera
2022-08-13, 18:35
Medlem
Stigenberg ska in nu..har noll koll på honom...
Jäklar vilka långa armar,men använder sin reach perfekt..ska bli kul följa

Alla trodde han skulle vinna,även jag,men han blir bortdömd enligt mig
Senast redigerad av drhasch81 2022-08-13 kl. 19:05.
Citera
2022-08-13, 19:03
Medlem
Dirty.s avatar
Stigenberg såg bra ut, antagligen en 29-28 vinst som en relativt stor underdog.

Edit: What. Robbery enligt mig. Tycker Stigenberg vann rond 1 och 2 relativt klart.
Citera
2022-08-13, 19:08
Medlem
Brottargalnings avatar
Stigenberg såg ändå bättre ut än jag förväntade mig på den stora scenen. Använde sin räckvidd väldigt bra. Tyvärr lite för öppen för slag och tog emot lite för många smällar. Hade det inte varit för att han blev sänkt av huvudsparken i sista ronden hade han antagligen plockat hem domslutet istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Viaplay verkar vara nere också. Har du någon koll på vilket abonnemang man behöver? Duger det minsta som generellt sett inte har sport?

Har ingen aning alls, såg bara att de svenska MMA-sidorna rapporterat om att det ska sändas på Viaplay.
Citera
2022-08-13, 19:32
Medlem
Obekvamstamnings avatar
Var ser ni pfl, belator och one? Alltså live och inte via play.

Belator är väl nr 2 efter ufc, tycker det är mest belator fighters som tar steget till ufc och som även klarar det bra?
Citera
2022-08-13, 19:35
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obekvamstamning
Var ser ni pfl, belator och one? Alltså live och inte via play.

Belator är väl nr 2 efter ufc, tycker det är mest belator fighters som tar steget till ufc och som även klarar det bra?
One har också blivit jävligt bra på senare tid. Bellator har varit en självklar 2:a ganska lång tid nu däremot, PFL har jävligt mycket cash men egentligen är det mestadels avdankade UFC fighters i toppen medans Bellator lyckas producera mer egna fighters som senare kanske lyckas i UFC.

Det fina med MMA enligt mig är att man slipper följa organisationer och lag, och istället är "fri" att följa diverse fighters man tycker är intressanta. Kort sagt så bryr jag mig inte speciellt mycket om vilken organisation som organiserar själva fighten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in