2022-08-13, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hahaha, menar du när hon hängt med Kimmo för att frottera sig? Ja, han har ju kända "vänner" och det är väl inte otroligt att tänka sig att Lydia fått i "jobbuppgift" att förse medföljande barn med kritor och glass?

Obs, endast spekulation, men faktum är att Lydia inte tyckte om barn, de var ohygieniska och jobbiga. Äcklade henne rent av. Framgår i utredningsmaterial

Nej det menar jag inte. Som sagt, du vet inte, du har inte all info, och jag tänker inte berätta allt jag vet.
2022-08-13, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Mmm, du behöver nog uppdatera dig lite...
Men lasse, självmordsförsöken?? Tror du inte dem spelar in?
Hemlösheten? Ekonomin?
Missbruket? Det kanske är dax att DU öppnar ögonen och slutar vara så anal.
Att hon släppt in så mycket karlar och hennes egna barn utsatts för fula gubbar, hon har levt med misshandlande män, ingen trygghet alls. Du tror inte att det är någonting som socialen har haft i åtanke?
Barn behöver trygghet.
2022-08-13, 15:37
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Mmm, du behöver nog uppdatera dig lite...
soc omplacerar inte barn vind för våg om det inte finns ordentliga skäl till det.

Dags att ta av foliehatten och se sanningen i vitögat?
2022-08-13, 16:58
Medlem
Citat:
Men lasse, självmordsförsöken?? Tror du inte dem spelar in?
Hemlösheten? Ekonomin?
Missbruket? Det kanske är dax att DU öppnar ögonen och slutar vara så anal.
Att hon släppt in så mycket karlar och hennes egna barn utsatts för fula gubbar, hon har levt med misshandlande män, ingen trygghet alls. Du tror inte att det är någonting som socialen har haft i åtanke?
Barn behöver trygghet.

Men nu handlar det inte om vad någon tror eller trott. Det handlar om soc hade sett henne som en dålig mamma, vilket de ej gjorde. Återigen, att soc var involverad tidigare berodde på något helt annat.
Och det är bara i din sjuka fantasi som hon skulle ha släppt in en massa karlar. Ej i verkligheten!
2022-08-13, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
soc omplacerar inte barn vind för våg om det inte finns ordentliga skäl till det.

Dags att ta av foliehatten och se sanningen i vitögat?

Jo dessvärre kan dom det rent allmänt, det skiljer sig väldigt mycket från Kommun till kommun.
Men i detta fall så "flyttades de" över till Kimmo i april månad i samband med att Lydia sade upp lägnheten i Farsta, och det var ett gemensamt beslut.
Så jag har ingen foliehatt, vad jag däremot har är sanningen vilket inte många tycks ha här inne.
2022-08-13, 17:08
Avslutad
Citat:
Nej det menar jag inte. Som sagt, du vet inte, du har inte all info, och jag tänker inte berätta allt jag vet.
Jag vet mer än du kan ana om Lida.

Varför försöker du låtsas att du vet så mycket, när det har visat sig att du har fel, gång på gång.
Du skulle väl tro att Lydia tramsade om hon sa sanningen till dig, hur hon gjort det till en rolig sport att förföra män. Lite som att slå vad.
En människa och hennes "vänners" gemenskap, betackar jag mig för.

Du förefaller väldigt naiv.
Lydia har en konstaterad personlighetsstörning, läs på om den. Hon är ett klockrent exempel.
Hon är inte som andra, verkligen inte. Världen vore en bättre plats utan henne, då hon passerat en gräns som inte går att bortse från.
2022-08-13, 17:10
Avslutad
Citat:
Men nu handlar det inte om vad någon tror eller trott. Det handlar om soc hade sett henne som en dålig mamma, vilket de ej gjorde. Återigen, att soc var involverad tidigare berodde på något helt annat.
Och det är bara i din sjuka fantasi som hon skulle ha släppt in en massa karlar. Ej i verkligheten!
Och du har talat med soc eller? Eller lyssnar du på lögnarLydia?
2022-08-13, 17:11
Avslutad
Citat:
Jo dessvärre kan dom det rent allmänt, det skiljer sig väldigt mycket från Kommun till kommun.
Men i detta fall så "flyttades de" över till Kimmo i april månad i samband med att Lydia sade upp lägnheten i Farsta, och det var ett gemensamt beslut.
Så jag har ingen foliehatt, vad jag däremot har är sanningen vilket inte många tycks ha här inne.
Det där med lägenheten har du inte heller koll på.
Har du läst förundersökningen ens?
2022-08-13, 17:14
Avslutad
Citat:
Jahaja, varför var dem inblandade tidigare då? Hela tiden har Lydia varit en bra mamma?
Du tror inte att Kimmo varit orsak till att Lydia inte blivit fråntagen vårdnaden helt?
2022-08-13, 17:24
Medlem
Citat:
Och du har talat med soc eller? Eller lyssnar du på lögnarLydia?

Ja, jag vet eftersom jag både sett rapporter, pratat med Lydia och pratat med soc.
2022-08-13, 17:25
Avslutad
Citat:
Ja, jag vet eftersom jag både sett rapporter, pratat med Lydia och pratat med soc.
Det betvivlar jag, då det skiljer sig från vad jag tagit del av.
Lydias ord är inte mycket att luta sig emot. Inte heller hennes "rapporter" eller sms, mms, bilder och polisanmälningar... du är förd bakom ljuset Lasse.
Hoppas du inte är så korkad som de privatpersoner hon är skyldig pengar, kan dröja ett tag att få igen det då...

Att Du skulle talat med soc kan du föralldel gjort, för att bekräfta hur väl omhändertagande Lydia är och att hon passat välkända familjers barn...
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-13 kl. 17:29.
2022-08-13, 17:26
Medlem
Citat:
Jag vet mer än du kan ana om Lida.

Varför försöker du låtsas att du vet så mycket, när det har visat sig att du har fel, gång på gång.
Du skulle väl tro att Lydia tramsade om hon sa sanningen till dig, hur hon gjort det till en rolig sport att förföra män. Lite som att slå vad.
En människa och hennes "vänners" gemenskap, betackar jag mig för.

Du förefaller väldigt naiv.
Lydia har en konstaterad personlighetsstörning, läs på om den. Hon är ett klockrent exempel.
Hon är inte som andra, verkligen inte. Världen vore en bättre plats utan henne, då hon passerat en gräns som inte går att bortse från.

Jag vet mycket, så enkelt är det. Och återigen försöker du gå in på sex och olika partnder m.m Jag kan lugna dig med att säga att hon aldrig kan förföra mig eftersom jag är 100% lyckligt gift och Lydia känner min fru också. Du tycks ha problem med det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in