2022-08-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, men den vesentlige forskjellen er at jeg ikke skal være vitne i en potensiell rettsak. Men, for å være helt ærlig, det tror jeg ikke du skal heller.

Den som lever får se🧐
Citera
2022-08-12, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Alt henger sammen med alt. Saken blir løst🧐

Men hvis politiet ignorerer kryptosporet og kun fokuserer på TH, vil trolig saken bli løst. Men ellers tror jeg ikke det.
Citera
2022-08-12, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det er ganske spesielt å mene at potensielle vitner kan "ødelegge" en rettssak..

Er dette "The Twilight Zone" ?

Man kan får «øresus» av alle disse meningsløse påstandene fra TT. Det positive er jo at det er såpass absurd, at det begynner å bli god underholdning for oss andre her på forumet😎
Citera
2022-08-12, 21:42
Medlem
Citat:
Det er en del personer i TH sin aller nærmeste omgangskrets som vet noe, og de er under sterkt press både rent personlig og fra politiets side. Noen kan derfor «sprekke» og komme med opplysninger som kan være viktig for løsningen av saken🧐

Ja, livet til hans nærmeste omgangskreds må også være uudholdeligt - de er jo også ‘mistænkt’ af mange, og der snakkes konstant alle steder om dem, som potentielle medhjælpere. Det må ikke være et nemt liv, de lever.
Citera
2022-08-12, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Ja, livet til hans nærmeste omgangskreds må også være uudholdeligt - de er jo også ‘mistænkt’ af mange, og der snakkes konstant alle steder om dem, som potentielle medhjælpere. Det må ikke være et nemt liv, de lever.

Saken er helt forferdelig for hele familien, og det påvirker dem voldsomt. Det er derfor viktig at denne saken blir løst, at AE blir funnet og at den(de) skyldige får sin straff. Jeg vil derfor gjøre alt som er mulig for å kunne delta i denne prosessen🧐
Citera
2022-08-12, 21:49
Medlem
Citat:
Saken er helt forferdelig for hele familien, og det påvirker dem voldsomt. Det er derfor viktig at denne saken blir løst, at AE blir funnet og at den(de) skyldige får sin straff. Jeg vil derfor gjøre alt som er mulig for å kunne delta i denne prosessen🧐

ikke hele familien regner jeg med, siden du sier 3-4 av han nærmeste lyver. (Regner med VE og TEH er minst 2 av disse)
Citera
2022-08-12, 21:53
Medlem
Citat:

Og vel ikke kun familien, det gælder jo også GHH, BB, MB, MN osv. - de er også hans nærmeste omgangskreds, og under ‘mistanke’ af mange. Så for alles skyld håber jeg, at sagen snart bliver løst, og de ansvarlige får deres straf, og resten bliver renset for mistanke.
Senast redigerad av rlk73 2022-08-12 kl. 22:00.
Citera
2022-08-12, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Noen som har funnet ut noe om hvilke pensjonister som leverte simkortpakkene?

Kan ikke Milli komme med et intervju med pensjonistene i neste krimpodd, og kan ikke VG etterforske litt rundt fiskere og bil med østeuropeiske skilter ved Langvannet + BMW i Ås m.m.? VG kartla jo biler i nabolaget til Sv4.

Hehe, du er en merkelig skrue. Tror du virkelig at pensjonister som kjørte ut sim-kort har noe med dette å gjøre?
Det eneste du er opptatt av er uvesentligheter.
Citera
2022-08-12, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hehe, du er en merkelig skrue. Tror du virkelig at pensjonister som kjørte ut sim-kort har noe med dette å gjøre?
Jeg tror ikke det nei. Men politiet har forhåpentligvis etterforsket alle som de kan finne som har hatt tilgang til disse simkortene før og etter at de ble levert til den aktuelle dagligvarebutikken.
Citera
2022-08-12, 22:22
Medlem
Citat:
Politiet har uttalt senest i går at de ikke har nedprioritert etterforskningen. De understreker tvert i mot at saken fortsatt har topp prioritet, og at det ikke er snakk om å bremse opp etterforskningen og målet om tiltale for de siktede.
Vet ikke helt om jeg tar dette for god fisk.
Citera
2022-08-12, 22:22
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann

For Z er det viktig at når noen diskuterer interessante temaer så må hun stikke inn fyllstoff.

Du har jo også vært her lenge nok til å kjenne igjen dette mønsteret...
Citera
2022-08-12, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg tror ikke det nei. Men politiet har forhåpentligvis etterforsket alle som de kan finne som har hatt tilgang til disse simkortene før og etter at de ble levert til den aktuelle dagligvarebutikken.

Hvorfor skal du absolutt ha navnene deres da? Det raker ikke deg hvem de er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in