2022-08-10, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talmud
Jag förstår att du försöker göra dig lustig på min bekostnad men faktum är att jag sedan länge vetat att det handlar om något helt annat än 5g antenner. ...

Trots det frågar du efter om "bort från alla 5g torn" Ja ja...

Men när det handlar om V2K så är det väldigt enkelt. Om du lyckas skärma av "signalerna" så kommer du bli av med dina besvär.

Och rent tekniskt är det väldigt enkelt att skärma bort signaler, det handlar om att bygga en slags skärm som stoppar signalerna innan de når fram till dig. Och i dess enklaste form så handlar det om en hiss byggd i metall eller ett underjordiskt garage.

Om rösterna försvinner när du är långt in i ett garage är du utsatt för V2K. Om du ändå hör röster så lider du av hallucinationer.
Citera
2022-08-10, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin

Men när det handlar om V2K så är det väldigt enkelt. Om du lyckas skärma av "signalerna" så kommer du bli av med dina besvär.

Och rent tekniskt är det väldigt enkelt att skärma bort signaler, det handlar om att bygga en slags skärm som stoppar signalerna innan de når fram till dig. Och i dess enklaste form så handlar det om en hiss byggd i metall eller ett underjordiskt garage.

Om rösterna försvinner när du är långt in i ett garage är du utsatt för V2K. Om du ändå hör röster så lider du av hallucinationer.

Jag borde kanske ha skrivit att det inte bara handlar om 5g antennerna
Citera
2022-08-10, 21:40
Medlem
Citat:

Inte om det handlar om partikelfysik. Har de kvantsammanflätat elektronerna i nervsystemet så finns det inget som stoppar några "signaler" då det inte är det signaler det handlar om.
Citera
2022-08-10, 21:42
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Tre frågor

1.Hur många gang stalkers brukar det vara per offer på ett ungefär?

2. Ni som är utsatta för det här, ser ni ofta samma personer omkring er, eller byter man ut stalkers hela tiden?

3. Vilket är det videoklipp ni sett online som är det tydligaste beviset på detta fenomen? Jag är så vitt jag vet inte utsatt för detta. Så jag kommer ju från ett utifrån perspektiv. Men i de klipp jag sett är det mest "åh kolla en röd bil, de använder sig ofta av röda bilar åh titta där är en röd bil till. De är ute efter mig hela tiden." Så det vore bra om det fanns klipp där det även var tydligt för en med utifrån perspektiv att här är det nåt på gång.
  1. minst en aktiv skulle jag påstå - det är oftast en nära vän eller familjemedlem som rekryterats. Sedan infiltrerar de ens hela sociala krets så lång de kan.
  2. det beror på ens livsstil. Oavsett så rekryterar de personer dynamiskt. Det kan exempelvis vara en anställd på en ny restaurang du besöker en dag (om de hinner i förväg) annars du är återvändande kund där så är det garanterat att minst en anställd har övertalats att delta.
  3. denna video är bland de bästa jag sett: https://youtu.be/CcaFh1Q7eyg - det är lite mörk då det spelas in under natten. Du ser & hör hur han filmar de som trakasserar honom via bilarna där de försöker få honom att reagera utom karaktär alltså bli våldsam. Det här grundar sig delvis i att provocera en person via dessa de facto provokationer. Videon är en av fyra delar.
Citera
2022-08-10, 21:55
Avstängd
ElIzzards avatar
Citat:
Ja det är ju såklart en alternativ förklaring. En något mer rättfram och mer trovärdig förklaring är att det handlar paranoida vanföreställningar kombinerat med en narcissistisk personlighetsuppfattning.

Den krassa verkligheten är att ingen är beredd att lägga ned en spänn på att "utsätta" dig för något.

Du kanske behöver läsa in dig på trådstarten några gånger ...

Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
I denna tråd diskuterar vi om organiserad gang stalking förekommer. Notera dock att inlägg som INTE handlar om just detta kommer raderas obönhörligen; detta är inte platsen för diskussion om "troendes" sjukdomar eller "debukers" eventuella kopplingar till NWO.
Senast redigerad av ElIzzard 2022-08-10 kl. 22:01.
Citera
2022-08-10, 22:22
Medlem
Citat:
Tre frågor

1.Hur många gang stalkers brukar det vara per offer på ett ungefär?

2. Ni som är utsatta för det här, ser ni ofta samma personer omkring er, eller byter man ut stalkers hela tiden?

3. Vilket är det videoklipp ni sett online som är det tydligaste beviset på detta fenomen? Jag är så vitt jag vet inte utsatt för detta. Så jag kommer ju från ett utifrån perspektiv. Men i de klipp jag sett är det mest "åh kolla en röd bil, de använder sig ofta av röda bilar åh titta där är en röd bil till. De är ute efter mig hela tiden." Så det vore bra om det fanns klipp där det även var tydligt för en med utifrån perspektiv att här är det nåt på gång.

I mitt hemland är det vanligare i trådarna att sånt här dokumentras på det sätt du neskriver.

Självaa sytemet är ju att man får en stämpel. Kan ju stå pedofil,nationalfiende, autistisk, rasist eller skyldig pengar och sen är ju ens mobil som ett enda stort GPS så vem som trakassserar beror på var mt man befinner sig.

Lägger upp lite ungerskt.
https://m.facebook.com/video.php/?video_id=778394649596139
https://m.facebook.com/video.php/?video_id=775922999843304

I ett fall identifierades en gang szalker som en Deme Tamás från den ungerska säkerhetspolisen NNI
https://m.facebook.com/video.php/?video_id=768136147288656

Enda videon jag har fått av mågon i gjord i Sverige är denna. Klassisk stalking där folk står utanför och säger vad de vill göra med en eller så läser de upp personlig information från ens hackade dator eller sekretessbelagda myndighetsregister som tex sjukvårdsregistret.
https://m.facebook.com/groups/szervezett.z/permalink/1502703009905427/
Senast redigerad av Signalspaning 2022-08-10 kl. 22:25.
Citera
2022-08-11, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talmud
Jag är intresserad av den teknsiska aspekten. Blir det bättre för dig när du reser ut på landet bort från alla 5g torn? Mig har de ett X antal röster kopplade till en mängd personer som går på AI dygnet runt.

Jag var nyligen på landsbygden i ett annat europeiskt land (i en region där 5G inte är lika utvecklat). Definitivt en skillnad, men sedan om det beror på att jag tog mig i princip mitt i ingenstans där det inte fanns speciellt mycket folk eller om det beror på 5G i sig låter jag vara osagt. Men hela v2k-symptombilden försvann helt
Citera
2022-08-11, 01:34
Medlem
Citat:
Tre frågor

2. Ni som är utsatta för det här, ser ni ofta samma personer omkring er, eller byter man ut stalkers h.

Lite olika. En del har varit med en bra bit över ett halvår, andra har bytts ut ett par månader (varav enstaka kommit tillbaka). Upplever att dom få gånger jag konfronterat stalkers (t.ex nån som stirrat på mig konstigt och jag gått fram och frågat vad denne vill) så har det gått från att jag sett dom dagligen till att poff, borta. Vet inte om det är någon regel dom har vid konfrontation eller en slump. Men några tycks ha upplevt det som skrämmande. Som om jag gått off script och dom märkt att det är på riktigt (har absolut inte varit hotfull men nog uppfattats som uppmärksam på vad som försiggår). Inser dock att det inte nödvändigtvis bevisar något. Men det är definitivt ett mönster jag märkt av
Citera
2022-08-11, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av armyknife
Lite olika. En del har varit med en bra bit över ett halvår, andra har bytts ut ett par månader (varav enstaka kommit tillbaka). Upplever att dom få gånger jag konfronterat stalkers (t.ex nån som stirrat på mig konstigt och jag gått fram och frågat vad denne vill) så har det gått från att jag sett dom dagligen till att poff, borta. Vet inte om det är någon regel dom har vid konfrontation eller en slump. Men några tycks ha upplevt det som skrämmande. Som om jag gått off script och dom märkt att det är på riktigt (har absolut inte varit hotfull men nog uppfattats som uppmärksam på vad som försiggår). Inser dock att det inte nödvändigtvis bevisar något. Men det är definitivt ett mönster jag märkt av

De stalkers som är återkommande, ser du dem på samma plats eller kan de dyka upp på väldigt oväntade ställen?
Citera
2022-08-11, 10:38
Medlem
Citat:
De stalkers som är återkommande, ser du dem på samma plats eller kan de dyka upp på väldigt oväntade ställen?

Flesta återkommande stalkers dyker upp lite här och där. En del verkar hålla sig till specifika områden. Väldigt olika helt enkelt.
Citera
2022-08-11, 12:10
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Mig har de tittat på sen jag var ett barn. Det var efter studenten som det sattes igång på allvar med GS och V2K. De kan se nervsystemet och manipulera det. De vill helst att du är väldigt upprörd då det gör nervsystemet överaktivt. Då det involverar kvantmekanik så innebär det att partiklarna (elektroner i nervsystemet) upplever tid på ett annat sätt (enternalism) än hur vi människor upplever tiden (presentism). Vilket innebär att de kan se aktiviteten i ditt nervsystem innan du har upplever det som att det har hänt.

Jag anser att det handlar om tidsresor.

Nja, det handlar nog snarare om att ens hjärna (åtminstone ofta) verkar agera före man som människa blir 'medveten' om det...Ibland upp till hela 10 sekunder före!!

Se t.ex. följande vetenskapsartikel;

Brain makes decisions before you even know it

Brain activity predicts decisions before they are consciously made.

Your brain makes up its mind up to ten seconds before you realize it, according to researchers. By looking at brain activity while making a decision, the researchers could predict what choice people would make before they themselves were even aware of having made a decision.

The work calls into question the ‘consciousness’ of our decisions and may even challenge ideas about how ‘free’ we are to make a choice at a particular point in time.

Läs hela på; https://www.nature.com/articles/news.2008.751
Senast redigerad av statsterrorist 2022-08-11 kl. 12:12.
Citera
2022-08-11, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Tragisk känsla man har när man blir utsatt för övergrepp. Vad ska man göra? Känns så fruktansvärt orättvist. Hatar att vissa som är med på GS identifierar sig med feminism och "kämpar" för mänskliga rättigheter. Sånt hyckleri att aktivt utsätta någon för det här och samtidigt lägga upp inlägg på sociala medier om hur mycket man bryr sig om mänskliga rättigheter och genus. Som kapten klänning typ. Fruktansvärda människor. Sen verkar de inte ens veta varför och hur det här sker utan de blir motiverade för att de tycker att det är "kul" att kränka folk. Och sen går de och protesterar och firar pride. Motbjudande jävla människor.

Är ”vänstermänniskor” ofta med i sånt här? Några av dom som följt mig längst har typiskt ”feminazi”-stereotypiskt utseende. Annars upplever jag att det är väldigt blandat, den gemensamma nämnaren är att dom ofta ser typ svagsinta ut. Liksom död blick, ser inte så skärpta ut, eller hur man ska säga. Inte nödvändigtvis förståndshandikappade, men ger inte intryck av att vara dom skarpaste knivarna i lådan så att säga.

Nytt för min del är att fler invandrare tycks vara rekryterade. Tidigare var det främst svenskar. Nu är det väldigt varierat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in