2022-08-11, 00:39
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det är mycket sällan som jag skriver om sex på Flashback, och inte vid något tillfälle så har jag hävdat att jag är peddo. Det handlar med andra ord bara om dina fria fantasier. Vidare så lägger jag inte något ansvar på barn och ungdomar, eftersom att det helt enkelt inte finns något ansvar att lägga. Den typen av träffar som Dumpen försöker förhindra förekommer helt enkelt inte. Dumpen är lösningen på ett problem som inte existerar.

Det förekommer nog men är inte vanligt, det som förekommer är att man som del i ett självskadebeteende kan ha en del sexuella konstigheter för sej. Jag vet också att en del med EIPS (en diagnos ja själv har ) kan vid mani ta väldiga risker genom sexuella "äventyr" med lite vem som helst, var som helst.
Risktänkandet är inte alltid på topp. det gäller framförallt unga.

det jag reagerar på i en del chattloggar är typ detta :

Pedofilen: Mmmmm, jag ska spräcka analen på dej
Barnet : Åhh va mysigt å pirrigt

Om jag får va lite amatörpsykolog låter det ibland i loggarna som att pedofilen vill skrämma iväg "barnet" men får svar den inte räknat med tillbaka...

Men skitsamma egentligen. Dom förtjänar att hängas ut oavsett.
Citera
2022-08-11, 00:41
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det handlar inte om mina fantasier utan om de åsikter du ger uttryck för och vad du försvarar.

Jo - i förra inlägget lade du just ansvaret på barnen.

De träffar som Dumpen hindrar förekommer givetvis - annars hade de inte fått gäddorna i nätet.
Du får gärna citera ett inlägg där jag förespråkar pedofili. Min uppfattning är att jag har varit ganska konsekvent i mitt försvar att den rättsordning som råder och skall råda, inget annat.

I mitt förra inlägg så hävdade jag att det inte förekommer några träffar, och att det därför inte finns något ansvar att utkräva. Oavsett vem eller vilka man då lägger detta icke-existerande ansvar på så undgår den eller de personerna ansvar. Jag kan ändra mig och lägga ansvaret för samtliga icke-existerande träffar på dig om det känns bättre för dig.

Att snuskgubbar väldigt gärna vill träffa ungdomar är inget bevis för att träffarna förekommer, utan för att det finns människor som fantiserar om sådana träffar.
Citera
2022-08-11, 00:46
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Du får gärna citera ett inlägg där jag förespråkar pedofili. Min uppfattning är att jag har varit ganska konsekvent i mitt försvar att den rättsordning som råder och skall råda, inget annat.

I mitt förra inlägg så hävdade jag att det inte förekommer några träffar, och att det därför inte finns något ansvar att utkräva. Oavsett vem eller vilka man då lägger detta icke-existerande ansvar på så undgår den eller de personerna ansvar. Jag kan ändra mig och lägga ansvaret för samtliga icke-existerande träffar på dig om det känns bättre för dig.

Att snuskgubbar väldigt gärna vill träffa ungdomar är inget bevis för att träffarna förekommer, utan för att det finns människor som fantiserar om sådana träffar.
Jag har inte sagt att du förespråkar pedofili, jag har sagt att du skyddar pedofiler och med slutsats från det själv är en.

Dumpen bevisar att snuskgubbarna går vidare till träffar när de kan. Dumpen fångar sannolikt inte ens upp en promille av alla snuskgubbar och deras övergrepp mot barn.
Citera
2022-08-11, 00:56
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Jag har inte sagt att du förespråkar pedofili, jag har sagt att du skyddar pedofiler och med slutsats från det själv är en.

Dumpen bevisar att snuskgubbarna går vidare till träffar när de kan. Dumpen fångar sannolikt inte ens upp en promille av alla snuskgubbar och deras övergrepp mot barn.
Ska jag tolka det som att du inte kan citera ett sådant inlägg?

Självklart anser jag att pedofiler skall åtnjuta samma skydd mot rättsövergrepp som alla andra. Påståendet att en person har en läggning bara för att han/hon anser att personer med den läggningen skall åtnjuta samma rättsliga skydd leder dessutom till motsägelser. Jag menar, jag tycker även att människor som gillar grannies skall vara föremål för vår rättsordning. Innebär det att jag i din värld är peddo och gillar grannies på samma gång? Slutsatsen blir då att jag har samtliga sexuella läggningar som existerar på samma gång.

Ok, så nu backar du från att hävda att Dumpen bevisar att träffar förekommer till att de bevisar att gubbarna hade agerat om de hade fått chansen. Synd för dig att de aldrig får chansen, och att samtliga sådana slutsatser därför bara förblir rena antaganden. Det enda som har bevisats är att gubbarna har dykt upp på en plats, inte vad som sedan hade hänt om det hade funnits en ungdom på den platsen.
Citera
2022-08-11, 00:59
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Om dom bara skrev om sina fantasier vore en sak. Men dom här går vidare till att träffas och det är väl den biten som ser väldigt illa ut.
En hade t.o.m bäddat i bilen så allt var klart och förberett.
Citera
2022-08-11, 01:01
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ska jag tolka det som att du inte kan citera ett sådant inlägg?
Det behövs inte - det är bara att se ditt resonemang i detta inlägg.

Citat:
Självklart anser jag att pedofiler skall åtnjuta samma skydd mot rättsövergrepp som alla andra. Påståendet att en person har en läggning bara för att han/hon anser att personer med den läggningen skall åtnjuta samma rättsliga skydd leder dessutom till motsägelser. Jag menar, jag tycker även att människor som gillar grannies skall vara föremål för vår rättsordning. Innebär det att jag i din värld är peddo och gillar grannies på samma gång? Slutsatsen blir då att jag har samtliga sexuella läggningar som existerar på samma gång.

Ok, så nu backar du från att hävda att Dumpen bevisar att träffar förekommer till att de bevisar att gubbarna hade agerat om de hade fått chansen. Synd för dig att de aldrig får chansen, och att samtliga sådana slutsatser därför bara förblir rena antaganden. Det enda som har bevisats är att gubbarna har dykt upp på en plats, inte vad som sedan hade hänt om det hade funnits en ungdom på den platsen.
Nej, tvärtom. Jag säger att Dumpen är bevis för att sådana träffar händer hela tiden -- annars skulle inte Dumpen kunna fånga gäddor i sitt nät.

När de fastnar i Dumpens nät så har de redan agerat. De har försökt träffa ett barn att våldta - och behöver blottas och sättas ur spel.

Det är väl inte så svårt att förstå ... om man inte är en pedofil som känner sig hotad.
Citera
2022-08-11, 01:04
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Om dom bara skrev om sina fantasier vore en sak. Men dom här går vidare till att träffas och det är väl den biten som ser väldigt illa ut.
En hade t.o.m bäddat i bilen så allt var klart och förberett.
Jag instämmer. Om de hade nöjt sig med att skriva om sina fantasier hade det varit en sak. Ingen av de Dumpen fångar har nöjt sig med det utan gått vidare för att träffa ett barn för att förverkliga sina fantasier/lustar. Och det är bra att de stoppas.
Citera
2022-08-11, 01:09
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Det behövs inte - det är bara att se ditt resonemang i detta inlägg.

Nej, tvärtom. Jag säger att Dumpen är bevis för att sådana träffar händer hela tiden -- annars skulle inte Dumpen kunna fånga gäddor i sitt nät.

När de fastnar i Dumpens nät så har de redan agerat. De har försökt träffa ett barn att våldta - och behöver blottas och sättas ur spel.

Det är väl inte så svårt att förstå ... om man inte är en pedofil som känner sig hotad.
Det krävs trots allt två för att kunna träffas. Att gubbarna ställer upp på träff har jag aldrig betvivlat, men eftersom att det i praktiken inte existerar några ungdomar som nappar så blir det kanske lite ensamt på träffen.

Jaha, nu behöver jag inte ens skriva något för att vara peddo. Jag får se om jag kan sova på ett icke-pedofiligt sätt, för nu måste jag gå och lägga mig. Jag får även passa mig under frukosten imorgon, för eventuellt så kanske jag äter något bröd som indikerar pedofili.
Citera
2022-08-11, 01:16
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Det krävs trots allt två för att kunna träffas. Att gubbarna ställer upp på träff har jag aldrig betvivlat, men eftersom att det i praktiken inte existerar några ungdomar som nappar så blir det kanske lite ensamt på träffen.

Jaha, nu behöver jag inte ens skriva något för att vara peddo. Jag får se om jag kan sova på ett icke-pedofiligt sätt, för nu måste jag gå och lägga mig. Jag får även passa mig under frukosten imorgon, för eventuellt så kanske jag äter något bröd som indikerar pedofili.
Hur kan man veta att inga ungdomar skulle nappa? Då gör man det väldigt lätt för sej (sig) i diskussionerna.
Citera
2022-08-11, 01:18
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Med det vill du ha sagt att de barn som dyker upp får skylla sig själva?
Eller är med på det?

Att detta är ett problem borde du insett givet att män dömts för att ha lockat ut barn.

Citat:
Sov du som en icke-pedofil och dröm sött som den pedofilvurmare du är.

Du kan försöka kollra bort andra med att leka juridiska leken - ingen som inte är pedofil försvarar deras rätt att locka in barn och möta upp dem...

Dumpen söker inte upp människor - de fångar upp pedofiler som söker barn.
Citera
2022-08-11, 01:20
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hur kan man veta att inga ungdomar skulle nappa? Då gör man det väldigt lätt för sej (sig) i diskussionerna.
"Det krävs trots allt två för att träffas" säger väl var gynekologstolen har sin vurm.
Citera
2022-08-11, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
motorcykelknuttar och maffiamedlemmar tortyrmördar peddos bara så du vet, vilket är precis vad som ska hända med dem

Ja, jag skrev ju att den typen av personer generellt brukar ogilla pedofiler. Men för den sakens skull är det knappast omöjligt att det även bland dessa finns de som har den störningen. Eller bland andra riktigt farliga eller potentiellt farliga individer. Det behöver inte nödvändigtvis vara just maffiamedlemmar, det var bara ett exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in