Citat:
Ursprungligen postat av
Stockholmskisen
Ryssen inser ju att Ukraina får ständigt fina vapen levererade medan dom själv sinar på sina och nu börjar inse att sanktionerna inte stärker dom och har svårt att bygga nytt. Då är det ej så muntert i Kreml.
Inte omöjligt!
Efter att precis sett klippet på den uppblåsbara "hoppborg" till luftvärn som cirkulerar så börjar man faktiskt undra. Den måste väll dock bara vara fejk!? Åtminstone gammal intervju helt tagen ur sitt sammanhang eller från en renodlad rysk humorshow?
Det är faktiskt ren och skär lyteskomik annars. Bottenlös tragik. Även om jag undrar hur väl uppblåsbara attrapper lurar någon armé med modern tech idag så måste man väll no matter what för fan se till att befäl i snålblåsten inte intervjuvas framför dem