2022-08-10, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
De gillar våra gratis förmåner och gratis pengar utan motprestation mer än deras religion, folk, land - vad de än säger samma med araberna ja alla som kommer hit!

Hon skall inte står störa en grundlagsskydda demostration. Gillar hom inte Paludan budskap, så behöver inte lyssna. Men hon har ingen rätt att mordhota honom.
Citera
2022-08-10, 12:52
Medlem
Polisen har högt i tak.
Citera
2022-08-10, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerstripes11
Ja speciellt han som spelar så macho och sen bajsar på sig när det blir hett bajshögen paludan
Han är definitivt modigare och tuffare än du kommer i närheten av
Vidare är killen utbildad advokat. Vilket fint yrke har du ? P vakt ?
Citera
2022-08-10, 17:47
Medlem
Citat:
Ja speciellt han som spelar så macho och sen bajsar på sig när det blir hett bajshögen paludan

Aha! Ok.

Jag tycker Paludan är modig. Han försöker också diskutera. Är väl dock diskutabelt hur han lyckas med det...
Citera
2022-08-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Journa
Aha! Ok.

Jag tycker Paludan är modig. Han försöker också diskutera. Är väl dock diskutabelt hur han lyckas med det...
Ja du får tycka precis vad du vill om honom men jag tycker absolut inte som dig.
Citera
2022-08-10, 19:13
Medlem
Citat:
Aha! Ok.

Modig? Han gömmer sig bakom polisen som en tönt och springer så fort det hettar till, diskussioner? Allt han gör är att gapar och skriker att profeten är en våldtäktsman och provocerar samt talar nedsättande till folk som inte är vita. Han har fått förfrågningar att diskutera med folk men avböjt för han har inget att diskutera om han är en riktig clown.

Han var i Rågsved idag knappt folk där för alla var på gratis konsert istället så inte ens där lyckades han med sitt misslyckande till försök att provocera. Hans parti går åt helvete och han är mediakåt förmodligen lider han av grov narcissism och han blir mer och mer förbannad över att det inte går som han vill att skapa kaos i samhället.

I Skärholmen, Rinkeby osv har han även där misslyckats med att förarga folket han är en epic fail folk som kollar på honom tkr han är störd thats it.

Om han var modig skulle han inte låta skattebetalare stå för hans beskydd utan mött folket som en man. Han är en provokatör och clown som enligt rykten gillar småpojkar väldigt modig man du ser upp till.
Citera
2022-08-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absdabs
Modig? Han gömmer sig bakom polisen som en tönt och springer så fort det hettar till, diskussioner? Allt han gör är att gapar och skriker att profeten är en våldtäktsman och provocerar samt talar nedsättande till folk som inte är vita. Han har fått förfrågningar att diskutera med folk men avböjt för han har inget att diskutera om han är en riktig clown.

Han var i Rågsved idag knappt folk där för alla var på gratis konsert istället så inte ens där lyckades han med sitt misslyckande till försök att provocera. Hans parti går åt helvete och han är mediakåt förmodligen lider han av grov narcissism och han blir mer och mer förbannad över att det inte går som han vill att skapa kaos i samhället.

I Skärholmen, Rinkeby osv har han även där misslyckats med att förarga folket han är en epic fail folk som kollar på honom tkr han är störd thats it.

Om han var modig skulle han inte låta skattebetalare stå för hans beskydd utan mött folket som en man. Han är en provokatör och clown som enligt rykten gillar småpojkar väldigt modig man du ser upp till.

Var det inte någon som gifte sig med ett barn i en viss religion...
Citera
2022-08-10, 19:22
Medlem
Citat:
Var det inte någon som gifte sig med ett barn i en viss religion...

Jo och Paludan verkar också tycka det är okej eller iallafall att tafsa lite på dem.

I skolan lär vi oss om Sokrates, Aristoteles, Platon osv dessa knullade också småbarn men det verkar ni glömt av? Innerst inne vet du att han provocerar eller också är du för skadad för att fatta det och har trauma du behöver hjälp med. Kanske kan Paludan hjälpa dig med detta
Citera
2022-08-10, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absdabs
Jo och Paludan verkar också tycka det är okej eller iallafall att tafsa lite på dem.

I skolan lär vi oss om Sokrates, Aristoteles, Platon osv dessa knullade också småbarn men det verkar ni glömt av? Innerst inne vet du att han provocerar eller också är du för skadad för att fatta det och har trauma du behöver hjälp med. Kanske kan Paludan hjälpa dig med detta

Är du själv pedofil?

Ni? Vilka ni är det du syftar på??

Jag lyssnade på vad Paludan sa i nåt program på nätet. Jag är emot den kvinnoförtryckande religion som importerats till Sverige.
Citera
2022-08-10, 19:49
Medlem
Citat:
Är du själv pedofil?

Ni? Vilka ni är det du syftar på??

Jag lyssnade på vad Paludan sa i nåt program på nätet. Jag är emot den kvinnoförtryckande religion som importerats till Sverige.

Ni= De som supportar honom, alla religioner har kvinnoförtryck då religionerna skapades när männen hade makt. Buddhismen är en av de mest kränkande religionerna mot kvinnorna men inte hör jag folk klaga på asiater i samhället i lika stor utsträckning som islam. Kristendomen likaså kvinnor ska bära slöja i kyrkor stenas till döds om hon inte skulle vara oskuld listan kan göras lång. Judendomen har många fina inslag också dock får väl dom utstå rätt mycket hat efter islam.

För att svara på din fråga om jag är pedofil är svaret nej. Paludan däremot verkar gilla småpojkar. För att återgå till topic anmälde han väl kvinnan där så hon får säkert sitt straff.

Du borde följa med Paludan på hans misslyckade demonstrationer så han får en äldre med sig istället för småpojkarna han hade med sig när han attackerades i Uppsala, du kanske hade kunnat skyddat honom bättre
Citera
2022-08-10, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjunky
Nej det är inte ett olaga hot att säga att man hade skjutit någon om situationen var annorlunda än vad den är i verkligheten, era lättkränkta snöflingor.

så om hon säger "Om jag ser dig igen (annorlunda situation/tillfälle än innevarande) så ska skjuta dig", så är inte det hot heller enligt din logik ?
Citera
2022-08-11, 01:18
Medlem
Citat:
Som hon sa du är en kuksugare paludan en fegis det är vad du är.
Fegis är nog ungefär det sista han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in