2022-08-11, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Fegis är nog ungefär det sista han är.
Är det därför han måste ha halva Sveriges polisstyrka när han ska dra sitt skitsnack?
Citera
2022-08-11, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerstripes11
Är det därför han måste ha halva Sveriges polisstyrka när han ska dra sitt skitsnack?
Det är inte hans val för det första. För det andra, tror du han går omkring med poliser runt sig dygnet runt?

Vad är det för skitsnack han har menar du?
Citera
2022-08-11, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Det är inte hans val för det första. För det andra, tror du han går omkring med poliser runt sig dygnet runt?

Vad är det för skitsnack han har menar du?
Så fan klart det är hans första val, varför tror du han ringer polisen först och frågar om lov för han vet att han får hjälp då, sen så är han rakt av skit vad han än kommer med.
Citera
2022-08-11, 02:57
Medlem
Citat:
Så fan klart det är hans första val, varför tror du han ringer polisen först och frågar om lov för han vet att han får hjälp då, sen så är han rakt av skit vad han än kommer med.
Snick snack, han ber inte om skydd. Svara på min fråga istället; är du så jävla dum i huvudet så du tror att han har polisskydd dygnet runt?

Han pratar ren sanning om din pissreligion, du känner det innerst inne.
Citera
2022-08-11, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Skulle kanske kunna räknas som olaga hot ja.

Helvete vilken patetisk tönt den där Paludan är.

Om farmor skriver nedsättande om blattar,negrer och ziggar blir hon kallad Nazist, jagad av patetiska töntar (S) och dömd. De du!
Citera
2022-08-11, 04:40
Medlem
Citat:
Jasså han säger sanningen när han ena stunden påstår att vi gifter oss med yngre flickor och han själv sitter och suktar efter pojksnoppar vilket han nyligen blev busted för, och sen ska du hålla käften din fucking nolla och kalla mig inte dum i huvudet, och sen så är han värre än en råtta och modig är det sista han är eller missade du i Uppsala när han senast var nära bli knullad och sprang in i sin bil gasen i botten. Min religion är bäst och Allah är sannerligen störst ☝🏽
Gaggar du om hund? Ni har en förkärlek för små barn, riktigt perversa typer. Sen påstår ni att ni avskyr HBTQ men muslimska män är ökända för att ha sex med varandra då kvinnor ofta skyr dem.

Haha, du hade förstått stått kvar? Va? Ni muslimer flyr från allt och alla, lämnar era kvinnor och barn åt sina öden. Ja, wow vilka krigare. Jag kallar dig Exakt vad jag vill vovven, fattar du? Paludan visar gång på gång vilken rutten religion du tillber, med rätta. Allah är ett sandkorn i en oändlig rymd.
Citera
2022-08-11, 06:17
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Jasså han säger sanningen när han ena stunden påstår att vi gifter oss med yngre flickor och han själv sitter och suktar efter pojksnoppar vilket han nyligen blev busted för, och sen ska du hålla käften din fucking nolla och kalla mig inte dum i huvudet, och sen så är han värre än en råtta och modig är det sista han är eller missade du i Uppsala när han senast var nära bli knullad och sprang in i sin bil gasen i botten. Min religion är bäst och Allah är sannerligen störst ☝🏽

Du kan uppenbarligen inte argumentera för din sak och delta i en diskussion utan att känslorna svallar över och istället så levererar du en massa fula ord med en aggressiv ton.

Varför tar du åt dig så kraftigt?

Om nu Paludan hade varit så galen och haft så mycket fel så kan du enkelt argumentera för det och ge flera exempel men istället tar du åt dig och går till aggressiv attack.

Kan du inte hålla med om att det är mer regel än undantag att du och många andra av dina gelikar mer än ofta går till attack istället för att ta emot kritit och diskutera den?

Hade det varit ute i samhället så blir det hot, fula ord och ibland även gruppmisshandel.

På internet blir det sådana inlägg som ditt här.

Du beter dig direkt så som Paludan påstår att många muslimer beter sig.

Fundera på det en stund och gör ett litet experiment här tillsammans med mig. Försök nu att ta några djupa andetag och svara på mitt inlägg med sakliga argument istället för att bara i affekt skriva en massa fula ord med aggressiv ton.

Varför tål inte muslimer yttrandefrihet och demokrati?

Vad gör ni i ett land som Sverige istället för att vara i något muslimskt land med sharialagar?

Det är ju helt uppenbart att väldigt många av er inte trivs här och många verkar verkligen avsky allt som Sverige står för.
Citera
2022-08-11, 09:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Tönt??
Jag skrev "jaha" för att jag inte förstår varför du skrev det inlägget till mig. Jag ser inte kopplingen mellan det jag skrev och det du skrev. Tänker du förklara det eller ville du bara rapa upp lite ord?
Citera
2022-08-11, 09:53
Bannlyst
Citat:

Alla vet att ni har kusin gifte med kusinbarn..
Citera
2022-08-11, 09:58
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlappMungon
Kritiserar man fredens religion så får man räkna med att det blir krig.

Den moderna varianten av "Si vis pacem, para bellum". Om du vill ha fred, förbered dig för krig.
Citera
2022-08-11, 11:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
1. Även denna kvinna kan dömas till fängelse.
2. Fängelse döms i regel inte ut för olaga hot givet att man inte är återfallsförbrytare.
3. Blir ju märkligt att diskutera frågan om medborgarskap då vi inte har någon som helst information om kvinnan. Oaktat kan jag tycka det är lite väl hårt att diskutera återkallelse av medborgarskap pga olaga hot, som trots allt får anses utgöra ett mindre allvarligt brott.

Nu tycker jag inte olaga hot är speciellt mindre allvarligt, men oavsett hur litet brottet är borde minsta lilla brott leda till permanent utvisning.
Citera
2022-08-11, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nu tycker jag inte olaga hot är speciellt mindre allvarligt, men oavsett hur litet brottet är borde minsta lilla brott leda till permanent utvisning.

Även olaga hot kan naturligtvis graders, men i förhållande till grövre brott är det ju onekligen mindre allvarligt. Föreligger bl.a. ingen fara för liv och hälsa osv.

Sedan står det dig naturligtvis fritt att ha dina åsikter, men nog tycker jag att man ska kunna gena över ett rödljus till fots när man har bråttom till ett tåg utan att riskera sin status som medborgare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in