Citat:
Ursprungligen postat av
Tigerstripes11
Jasså han säger sanningen när han ena stunden påstår att vi gifter oss med yngre flickor och han själv sitter och suktar efter pojksnoppar vilket han nyligen blev busted för, och sen ska du hålla käften din fucking nolla och kalla mig inte dum i huvudet, och sen så är han värre än en råtta och modig är det sista han är eller missade du i Uppsala när han senast var nära bli knullad och sprang in i sin bil gasen i botten. Min religion är bäst och Allah är sannerligen störst ☝🏽
Du kan uppenbarligen inte argumentera för din sak och delta i en diskussion utan att känslorna svallar över och istället så levererar du en massa fula ord med en aggressiv ton.
Varför tar du åt dig så kraftigt?
Om nu Paludan hade varit så galen och haft så mycket fel så kan du enkelt argumentera för det och ge flera exempel men istället tar du åt dig och går till aggressiv attack.
Kan du inte hålla med om att det är mer regel än undantag att du och många andra av dina gelikar mer än ofta går till attack istället för att ta emot kritit och diskutera den?
Hade det varit ute i samhället så blir det hot, fula ord och ibland även gruppmisshandel.
På internet blir det sådana inlägg som ditt här.
Du beter dig direkt så som Paludan påstår att många muslimer beter sig.
Fundera på det en stund och gör ett litet experiment här tillsammans med mig. Försök nu att ta några djupa andetag och svara på mitt inlägg med sakliga argument istället för att bara i affekt skriva en massa fula ord med aggressiv ton.
Varför tål inte muslimer yttrandefrihet och demokrati?
Vad gör ni i ett land som Sverige istället för att vara i något muslimskt land med sharialagar?
Det är ju helt uppenbart att väldigt många av er inte trivs här och många verkar verkligen avsky allt som Sverige står för.