2022-08-10, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Mig har de tittat på sen jag var ett barn. Det var efter studenten som det sattes igång på allvar med GS och V2K. De kan se nervsystemet och manipulera det. De vill helst att du är väldigt upprörd då det gör nervsystemet överaktivt. Då det involverar kvantmekanik så innebär det att partiklarna (elektroner i nervsystemet) upplever tid på ett annat sätt (enternalism) än hur vi människor upplever tiden (presentism). Vilket innebär att de kan se aktiviteten i ditt nervsystem innan du har upplever det som att det har hänt.

Jag anser att det handlar om tidsresor.

Jag är intresserad av den teknsiska aspekten. Blir det bättre för dig när du reser ut på landet bort från alla 5g torn? Mig har de ett X antal röster kopplade till en mängd personer som går på AI dygnet runt.
Citera
2022-08-10, 14:02
Bannlyst
Undrar förresten om det finns någon gängstalkare som är redo att tala lite mer "öppet" (vi kan ta det i PM eftersom ni är så rädda). Jag vet liksom vad ni vill, era "religiösa motiv" , vad ert nästa steg blir etc. Ni gjorde ett stort misstag när ni gav judarna en högre post än etablerade kristna.
Ni orsakade en splittring och en tillitsbrist som aldrig kommer att repareras.
Jag är redo (sedan många år) att dö för saken.
Citera
2022-08-10, 15:10
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leRoiSoleil
Du kan inte veta att du aldrig kommer att bli normal igen.

En sak kan du dock veta med säkerhet, och det är att om du trots allt lider av en psykisk sjukdom, och inte söker vård för detta, kommer du aldrig att bli bättre genom att försöka diskutera bort det.

Det hjälper liksom inte att skriva tusentals inlägg på Flashback mitt i natten om hur synd det är om dig och vilka fruktansvärda brott som begås, om du i själva verket lider av psykisk ohälsa.

Jag VET vad som sker bakom min rygg. Därav lider jag INTE av psykisk ohälsa i relation till den politiska/religiösa förföljelse jag utsätts för. Däremot har jag i mina historia mått dåligt periodvis vilket jag inte skäms att säga.

Det finns huvuddels fyra typer av personer här:
  • de som tror att det här är spirituellt - Gud/Satan & demoner där rösterna & smärta orsakats av demoner
  • de som tror att det här är teknologisk (science fiction) - staten har exotiska Mind Control-vapen där de här "röster" (cirka 10% av befolkning hör röster så det är normal företeelse)
  • de som tror att det här är medicinskt - personer som lider av psykologiska störningar eller sjukdomar
  • de som tror att det här är förföljelse av en kult/sekt/kyrka/sällskap - typ Frimurare genom samhällets alla medel

Jag tillhör den minoritet som tror att det här är en religiös/politisk förföljelse mycket för de erkännanden, bevisning & erfarenhet jag har tyder på det. Förövrigt hör jag inga röster samt inte heller utsätts jag för smärta från extern källa. Däremot har jag utstått många år av emotionell & psykologisk stress & smärta till följd av att bli kränkt, förföljd, utsatt för psykologisk manipulation & stress, sabotage etc.

Min familj samarbetar med den kult/sekt/kyrka/sällskap som ansvarar vilka infiltrerar ens hela sociala krets med uppsåt att utföra deras egna påverkan. Att du har svårt att tro på förföljelse av staten eller kulter/kyrkor visar hur lite du vet om historia eller hur naiv du är eller att du vill bara förneka det. Du är inte unik - de flesta som deltar förnekar det här med ord men senare så säger de sanningen (oftast).

Det här är olagligt, oetiskt, sadistiskt etc. - alla måste åtalas & straffas. Jag väntar bara på bevis nog att avslöja dem & åtala dem alla. Jag vill också personligen låta deras familj & vänner om vilken jävla mördarnätverk deras familjemedlem/vän deltar i & hur dumma de är som deltar i kriminella operationer.
Citera
2022-08-10, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leRoiSoleil
en massa dravel

Fast jag har i mina kontakter med psykiatrin friats från tvångsvård, schizofreni och allt vad det heter...
Jag börjar snarare misstänka att det är du som lider av någon psykisk störning, du respekterar uppenbarligen inte öppna disskussioner om de inte underkastar sig dina lekmannamässiga bedömningar om anonyma personer, du har (som man säger i psykiatrin) svårt att hålla röd tråd och håller benhårt (likt en narcissist) i din övertygelse att du har rätt om allt du säger och att alla andra har fel.
Senast redigerad av Talmud 2022-08-10 kl. 19:02.
Citera
2022-08-10, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talmud
Jag är intresserad av den teknsiska aspekten. Blir det bättre för dig när du reser ut på landet bort från alla 5g torn? Mig har de ett X antal röster kopplade till en mängd personer som går på AI dygnet runt.

Det har ingenting att göra med någon form av teknik som vanliga människor känner till. Mitt råd är att inte få för sig att det skulle vara mobilen, datorn, 5g torn, drönare etc. Det ser ut att handla om partikelfysik och nervimpulser i nervsystemet. Då de kan påverka nervimpulsererna så kan de påverka all perception såsom hörsel, sensoriska intryck och mental bild. Några verkar bli motiverade utav att de tycker att det är roligt att få folk att få för sig "konstiga saker". Så mitt tips är att inte aktivt försöka göra något åt det tex undvika 5g torn eller ha sönder mobilen. Försök leva så normalt som möjligt. Resa utanför EU kan vara en bra idé för att bli av med GS. De kommer dock fortfarande kunna manipulera din perception. Var noga med att se personen som säger något innan du tror på att någon faktiskt har sagt det på riktigt. Det är färre personer som är involverade än vad man tror. Det vill att man ska få för sig att "alla" är efter en.

Testa sitta och fundera över möjligheten att det kan handla om tidsresor och se hur deras reaktion ser ut.
Citera
2022-08-10, 19:06
Medlem
Citat:

5G har inget stöd för V2K. Om du nu inte har en mobiltelefon inopererad i hörselgången men det låter lite scifi.

Citat:

Jag vill återgå till de tekniska aspekterna och upprepar min fråga om någon känner till ett sätt att undgå V2K?

Det handlar bara om att skärma av "signalerna". Antingen kan du söka skydd i en hiss eller en källare, eller så kan du ha någon form av mössa som skärmar av signalerna.

Det finns massor med färdiga skärmmössor du kan köpa, här är ett av många exempel:
https://www.praxisdienst.com/en/Diagnostics/Diagnostic+Accessories/X+Ray+Equipment/Radiation+Protection+Headwear+Breathable+0+25+mmPb .html?cur=3

Om du tycker det är för dyrt kan du försöka konstruera någon liknade själv. Har du testat vanlig aluminiumfolie? Är många offer för V2K som experimenterar med sådant. Den kända TI'n Katherine Horton är rätt känd för sina hattkonstruktioner, exempel: https://kiwifarms.net/threads/dr-katherine-horton-stop007org.44985/
Citera
2022-08-10, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
5G har inget stöd för V2K. Om du nu inte har en mobiltelefon inopererad i hörselgången men det låter lite scifi.

Det handlar bara om att skärma av "signalerna". Antingen kan du söka skydd i en hiss eller en källare, eller så kan du ha någon form av mössa som skärmar av signalerna.

Det finns massor med färdiga skärmmössor du kan köpa, här är ett av många exempel:
https://www.praxisdienst.com/en/Diagnostics/Diagnostic+Accessories/X+Ray+Equipment/Radiation+Protection+Headwear+Breathable+0+25+mmPb .html?cur=3

Om du tycker det är för dyrt kan du försöka konstruera någon liknade själv. Har du testat vanlig aluminiumfolie? Är många offer för V2K som experimenterar med sådant. Den kända TI'n Katherine Horton är rätt känd för sina hattkonstruktioner, exempel: https://kiwifarms.net/threads/dr-katherine-horton-stop007org.44985/

Jag förstår att du försöker göra dig lustig på min bekostnad men faktum är att jag sedan länge vetat att det handlar om något helt annat än 5g antenner. Varför jag inte velat nämna exakt vad det handlar om beror på att jag inte vill avskräcka mina sympatisörer genom att höja deras primitiva teknik till skyarna.
Faktum är att jag vet att det börjar bli väldigt kostsamt att hantera mig (och andra), det märks inte minst i mina antagonisters stigande desperation.

Vill gärna ha svar på vad man tycker om judarnas masstortyr av vita spädbarn i USA, 9/11 och psykiatrins omhändertagande av muslimernas söner och döttrar.
Senast redigerad av Talmud 2022-08-10 kl. 19:26.
Citera
2022-08-10, 19:27
Medlem
Citat:
Undrar förresten om det finns någon gängstalkare som är redo att tala lite mer "öppet" (vi kan ta det i PM eftersom ni är så rädda). Jag vet liksom vad ni vill, era "religiösa motiv" , vad ert nästa steg blir etc. Ni gjorde ett stort misstag när ni gav judarna en högre post än etablerade kristna.
Ni orsakade en splittring och en tillitsbrist som aldrig kommer att repareras.
Jag är redo (sedan många år) att dö för saken.

Om jag gav dig uppgifter om några som har varit efter mig skulle du vilja kontakta dem?
Citera
2022-08-10, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Om jag gav dig uppgifter om några som har varit efter mig skulle du vilja kontakta dem?

eventuellt, vill mest ha deras profil. Jag vet redan vilka de är och deras motiv, men ett par fler namn i portföljen välkomnas alltid.
Citera
2022-08-10, 19:52
Medlem
Citat:
eventuellt, vill mest ha deras profil. Jag vet redan vilka de är och deras motiv, men ett par fler namn i portföljen välkomnas alltid.

Fem procent av befiolkningrn är med i nätverken så vad ska du göra med några namn.

Annars är ett av deras svagheter deras positionsbaserade kommunikatiomssystem. Appen visar typ var allihopa befinner sig inom en vis radie från enheten. Även målpersoner. Med andra ord finns du där med en profil som de kan läsa information över dig i. Dock är systemet lika bundet till person som Bankid så du behöver komma åt någon och tvinga in dig i systemet genom denne för att kunna se allt detta. Systemet är tillräckligt individuellt att enskilda faktiskt kan blockera varandra eller enskilda målpersoner.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-08-10 kl. 20:16.
Citera
2022-08-10, 20:21
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Fem procent av befiolkningrn är med i nätverken så vad ska du göra med några namn.

Annars är ett av deras svagheter deras positionsbaserade kommunikatiomssystem. Appen visar typ var allihopa befinner sig inom en vis radie från enheten. Även målpersoner. Med andra ord finns du där med en profil som de kan läsa information över dig i. Dock är systemet lika bundet till person som Bankid så du behöver komma åt någon och tvinga in dig i systemet genom denne för att kunna se allt detta. Systemet är tillräckligt individuellt att enskilda faktiskt kan blockera varandra eller enskilda målpersoner.

Hur kan en sådant öppet system vara hemligt i ett brutalt öppet IT-land som Sverige? Om 5% har tillgång vilket är 5 personer av 100.

Det låter ju precis vad som sker i mitt perspektiv & jag tror definitivt att de kommunicerar via mobilen men i min mening har endast kontrollanterna koll på vilka är runt en måltavla så ett SMS skickas till de personer som ska delta med en webblänk där länken förstörs efter användning. Vi måste anta att NSA har en karta över alla telefoner i vår närhet med dess nummer. Det här låter mer troligt än en app eftersom det håller hemligheten bättre.
Citera
2022-08-10, 21:04
Medlem
Tre frågor

1.Hur många gang stalkers brukar det vara per offer på ett ungefär?

2. Ni som är utsatta för det här, ser ni ofta samma personer omkring er, eller byter man ut stalkers hela tiden?

3. Vilket är det videoklipp ni sett online som är det tydligaste beviset på detta fenomen? Jag är så vitt jag vet inte utsatt för detta. Så jag kommer ju från ett utifrån perspektiv. Men i de klipp jag sett är det mest "åh kolla en röd bil, de använder sig ofta av röda bilar åh titta där är en röd bil till. De är ute efter mig hela tiden." Så det vore bra om det fanns klipp där det även var tydligt för en med utifrån perspektiv att här är det nåt på gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in