Citat:
Ursprungligen postat av
leRoiSoleil
Du kan inte veta att du aldrig kommer att bli normal igen.
En sak kan du dock veta med säkerhet, och det är att om du trots allt lider av en psykisk sjukdom, och inte söker vård för detta, kommer du aldrig att bli bättre genom att försöka diskutera bort det.
Det hjälper liksom inte att skriva tusentals inlägg på Flashback mitt i natten om hur synd det är om dig och vilka fruktansvärda brott som begås, om du i själva verket lider av psykisk ohälsa.
Jag VET vad som sker bakom min rygg. Därav lider jag INTE av psykisk ohälsa i relation till den politiska/religiösa förföljelse jag utsätts för. Däremot har jag i mina historia mått dåligt periodvis vilket jag inte skäms att säga.
Det finns huvuddels fyra typer av personer här:
- de som tror att det här är spirituellt - Gud/Satan & demoner där rösterna & smärta orsakats av demoner
- de som tror att det här är teknologisk (science fiction) - staten har exotiska Mind Control-vapen där de här "röster" (cirka 10% av befolkning hör röster så det är normal företeelse)
- de som tror att det här är medicinskt - personer som lider av psykologiska störningar eller sjukdomar
- de som tror att det här är förföljelse av en kult/sekt/kyrka/sällskap - typ Frimurare genom samhällets alla medel
Jag tillhör den minoritet som tror att det här är en religiös/politisk förföljelse mycket för de erkännanden, bevisning & erfarenhet jag har tyder på det. Förövrigt hör jag inga röster samt inte heller utsätts jag för smärta från extern källa. Däremot har jag utstått många år av emotionell & psykologisk stress & smärta till följd av att bli kränkt, förföljd, utsatt för psykologisk manipulation & stress, sabotage etc.
Min familj samarbetar med den kult/sekt/kyrka/sällskap som ansvarar vilka infiltrerar ens hela sociala krets med uppsåt att utföra deras egna påverkan. Att du har svårt att tro på förföljelse av staten eller kulter/kyrkor visar hur lite du vet om historia eller hur naiv du är eller att du vill bara förneka det. Du är inte unik - de flesta som deltar förnekar det här med ord men senare så säger de sanningen (oftast).
Det här är olagligt, oetiskt, sadistiskt etc. - alla måste åtalas & straffas. Jag väntar bara på bevis nog att avslöja dem & åtala dem alla. Jag vill också personligen låta deras familj & vänner om vilken jävla mördarnätverk deras familjemedlem/vän deltar i & hur dumma de är som deltar i kriminella operationer.