2022-07-31, 21:43
Medlem
Utredningar om Bidens inblandning i Hunters korruption kommer att starta efter midterms där america first kandidater för gop tar över i många stater.

Frågan är om gubben tvingas avgå?
Citera
2022-08-08, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Allt förekommer bara i ditt huvud, Hunter är helt irrelevant för allt inom politiken.

Och ändå står man här med exakt ingenting som har någon som helst relevans för politiken ens på något sätt.

Citat:
Konspirationer är betydelselösa för politiken dom också, lika väl som hunter saknar betydelse för allt i politiken.

Citat:
Vad ska vi göra med dina fantasier om Hunter och kina?

Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Jag tror aldrig att det kommer att komma ett enda bevis för någonting överhuvudtaget som är politiskt relevant, med hänvisning till Hunter Biden. Att detta på något sätt skall fungera som ”guilty by association” för Joe Biden fungerar inte heller. Alla som är uppvuxna i normala familjeförhållanden vet att föräldrar vanligen är beredda att av kärlek, förlåta det mesta som ens barn hittar på. Så även att knarka och knulla luder, om det senare nu förekommit.

Så är det inte dags att stänga denna tråd. På 21 månader har ingenting annan än skräp framkommit och ingenting som kan bindas till Joe Biden, eller som kan få politiska konsekvenser.

Ert eget husorgan CNN rapporterar ju om Hunter Biden’s laptop och om vad utredningen av Hunter kan leda till för konsekvenser och hur det kan påverka hans far Joe Briben's framtida politiska ambitioner:

Citat:
“What about his son, what about Hunter? Hunter under federal investigation… charges could be coming at any time. This is not just a right-wing media story. This is a real problem for the Bidens. Could he decide not to run for re-election, given his son?” Stelter queried.

“It’s Not Just a Right-Wing Media Story” – CNN’s Brian Stelter Says Hunter Biden a ‘Real Problem’ For Joe Biden in 2024 (VIDEO)
Citera
2022-08-08, 12:15
Medlem
zergrushs avatar
Så här snart två år efter trådens början, har vi fått se några "politiska konsekvenser" av det här TS-dravlet egentligen...?
https://thehill.com/homenews/campaign/521868-gop-pollster-luntz-blasts-trump-campaign-as-worst-hes-ever-seen/
Citat:
GOP pollster Luntz blasts Trump campaign as worst he’s ever seen
Speaking at a briefing for the British strategic advising company Global Counsel, Luntz said Trump’s advisers have “their heads up their asses” if they think Hunter Biden will be a winning issue for them.

“I’ve never seen a campaign more mis-calibrated than the Trump campaign. Frankly, his staff ought to be brought up on charges of political malpractice,” Luntz said.
Eller handlar det bara om ytterligare önsketänkande från den hårt troende och allt mer desperata sekten, så som de hundratalet (låsta eller flyttade) (FB) Konspirationer och alternativa teorier-trådar om "organiserat valfusk" har varit?
Citera
2022-08-08, 12:25
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Ert eget husorgan CNN rapporterar ju om Hunter Biden’s laptop och om vad utredningen av Hunter kan leda till för konsekvenser och hur det kan påverka hans far Joe Briben's framtida politiska ambitioner:

“It’s Not Just a Right-Wing Media Story” – CNN’s Brian Stelter Says Hunter Biden a ‘Real Problem’ For Joe Biden in 2024 (VIDEO)
Hur många år tar det innan ni kommer till det ni har lovat nu i snart två år.
Och vad detta har med Joe att göra är en extremt stor gåta, och de som ropar om impeachment, behöver jag ringa ambulans för det tokiga påståendet tro?
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Så här snart två år efter trådens början, har vi fått se några "politiska konsekvenser" av det här TS-dravlet egentligen...?
https://thehill.com/homenews/campaign/521868-gop-pollster-luntz-blasts-trump-campaign-as-worst-hes-ever-seen/

Eller handlar det bara om ytterligare önsketänkande från den hårt troende och allt mer desperata sekten, så som de hundratalet (låsta eller flyttade) (FB) Konspirationer och alternativa teorier-trådar om "organiserat valfusk" har varit?
Trådens enda syfte är att för man är rädd för Joe som politiker, och tror nonsens ska berätta något om Joe.

Men att tråden ens sprattlar nu, det är för att de insett att man måste prata om något när de insåg att trumpen faktiskt försökte en statskupp.

Men jag börjar bli frågande till att de lovar nu på fredag ska det komma, och sen står vi här näste två år senare med inget.
Ska vi ge dom två år till, det blir mycket nonsens verkar det som då.

Men jag tycker otroligt synd om dom att aldrig ha rätt i såna här saker, men det var också samma människor som inbilla sig att polisen var oskyldig till mördat Floyd.
SÅ kanske de kan få rätt en gång med Hunter, men med allt eftersom tiden går, så inser man att det når nog aldrig längre än nonsens och inte faktiskt sker.
Citera
2022-08-08, 12:58
Medlem
Citat:
Hur många år tar det innan ni kommer till det ni har lovat nu i snart två år.
Och vad detta har med Joe att göra är en extremt stor gåta, och de som ropar om impeachment, behöver jag ringa ambulans för det tokiga påståendet tro?

Trådens enda syfte är att för man är rädd för Joe som politiker, och tror nonsens ska berätta något om Joe.

Men att tråden ens sprattlar nu, det är för att de insett att man måste prata om något när de insåg att trumpen faktiskt försökte en statskupp.

Men jag börjar bli frågande till att de lovar nu på fredag ska det komma, och sen står vi här näste två år senare med inget.
Ska vi ge dom två år till, det blir mycket nonsens verkar det som då.

Men jag tycker otroligt synd om dom att aldrig ha rätt i såna här saker, men det var också samma människor som inbilla sig att polisen var oskyldig till mördat Floyd.
SÅ kanske de kan få rätt en gång med Hunter, men med allt eftersom tiden går, så inser man att det når nog aldrig längre än nonsens och inte faktiskt sker.

Så om det är nonsens, varför tror du att man pratar om det i CNN om det inte skulle ha något nyhetsvärde menar du?
Citera
2022-08-08, 13:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Så om det är nonsens, varför tror du att man pratar om det i CNN om det inte skulle ha något nyhetsvärde menar du?
Åtal och prata, du förstår det är två skilda saker va?
Eller?

Man kan undra när detta kommer, och än mer impeachment
Citera
2022-08-08, 13:07
Medlem
Det blir ju mer och mer uppenbart att Joe Biden missbrukade sin politiska position till att hjälpa sonen Hunter i hans korrupta affärsförbindelser.

https://nypost.com/2022/08/05/joe-biden-met-chinese-energy-execs-with-ties-to-hunter-in-2014/

Joe borde kanske ha pratat med sina advokater innan han så bestämt förnekade kännedom om sonens kriminalitet.
Citera
2022-08-08, 13:12
Medlem
Citat:
Eller?

Only time Will tell!
Citera
2022-08-08, 13:46
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Eller?

Impeachment blir aktuellt först efter midterms i alla fall.
Citera
2022-08-09, 06:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Only time Will tell!
ADn time pass by with nothing as promised.

Men kanske nu på fredag kommer det.
För vanligt att de laddar upp med någon sensation och sen när fredagen passerat och helgen också, så låtsas man om att så var det aldrig.

Sen är det restart på restart på restart på den om Hunter, men ändå står man där med inget alls.

Men okey, hur många decennier ska vi vänta på detta då?
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Haha, för en fantasi?

Men nu har du sagt det, och min erfaranhet är att det är bara tomma ord det du skriver, för brukar det inte vara så att det visar sig dessa påståenden är alltid fel.

Men det är lugnt jag väntar tills ni flyttar målstolparna nästa gång, och du flyttar du på det igen och inbillar dig ingen märker det är bara tomma ord dessa påståenden.
JA, vart enda gång upp tills nu har det visat sig.

Det intressanta är att vi efter så lååång tid inte kommit en enda millimeter, så underhålla en fantasi är det så desperat nu?
Citera
2022-08-09, 12:08
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans

Citat:

Men okey, hur många decennier ska vi vänta på detta då?

Haha, för en fantasi?

Men nu har du sagt det, och min erfaranhet är att det är bara tomma ord det du skriver, för brukar det inte vara så att det visar sig dessa påståenden är alltid fel.

Jag skrev att det är aktuellt först då.
Om du hängde med i svängarna senast det begav sig så förstår du att det är omöjligt utan majoritet i huset.
Peking-Joe har förstört mycket av den amerikanska institutionen.
Citera
2022-08-09, 13:32
Medlem
Lite märkligt ändå hur svårt Bidens försvarare har att förstå konceptet majoritet i representanthuset och att det är en förutsättning för riksrätt.

Nu är det ju förstås ingen garanti att republikanerna ställer Joe inför riksrätt även när de får majoritet. Själv kan jag tycka att en riksrätt utan chans för fällande i senaten är en onödig process, oavsett vilket parti som driver den. Men om jag ska tolka signalerna man hör från ledande republikaner så är min bedömning ändå att en riksrätt är ganska sannolik, och den lär väl inte direkt ha minskat nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in