2022-07-14, 22:50
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo.Raine-J800
Du har en poäng. Jag menar vem fan filmar sig själv i något rehab spa med jolle och sprit? Någon som ropar på hjälp. Han har nog gjort och blivit utsatt för så pass mycket att hans ögon fullkompligen skriker någon form av dödslängtan av ren desperation och sorg.
En människa med solklara hämndbegär är vad jag ser. En dag berättar han nog. Systern såg ju till att förlägga sin dagbok där hon utförligt berättar om hur hon blev sexualiserad som barn under upprepade nekenduschar med pappa Joe Biden. Hunter förlägger datorer och datadumpar. Det hela är som att skåda rakt ner i avgrunden.
Citera
2022-07-15, 09:19
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Tror inte du är såpass dum att du inte begriper hur allvarligt det är och att det givetvis har stor betydelse vad sonen till USA's president pysslar med, jag upplever det som att ditt huvudsyfte med närvaron i trådarna här i avdelningen Politik USA är att skapa dimridåer och fylla trådarna med en massa irrelevant svammel och nonsens blandat med personangrepp.

Mystiken tätnar, vem är egentligen "Pedo Peter"?

It Turns Out Hunter Biden’s ‘Pedo Peter’ Contact Isn’t Who Everybody Thought
Allt förekommer bara i ditt huvud, Hunter är helt irrelevant för allt inom politiken.
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo.Raine-J800
Säg vad man vill om Hunter Biden men han glider på och vi ska alla vara glada han avslöjar Pedo Bidens (Pedo Peters) korruption och även USAs sosse/kroknäse korruption.
Och ändå står man här med exakt ingenting som har någon som helst relevans för politiken ens på något sätt.

Vi alla vet varför ni pratar om hunter, det är för ni tror FÖRHÖREN försvinner då.
Citera
2022-07-15, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Och ändå står man här med exakt ingenting som har någon som helst relevans för politiken ens på något sätt.
Vi vet inte vad kineserna krävde av Joe i utbyte mot miljonerna som de lät regna över hans oduglige narkoman-son. När Joe blir ställd inför riksrätt senare i höst så kanske vi får mer klarhet.

Däremot vet vi att Joes politik mot Kina har varit märkligt eftergivande, t ex att han vägrat gå till botten med Covids ursprung och att han levererar amerikanska strategiska oljereserver till dem mitt under den pågående energikrisen.
Citera
2022-07-15, 10:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Vi vet inte vad kineserna krävde av Joe i utbyte mot miljonerna som de lät regna över hans oduglige narkoman-son. När Joe blir ställd inför riksrätt senare i höst så kanske vi får mer klarhet.

Däremot vet vi att Joes politik mot Kina har varit märkligt eftergivande, t ex att han vägrat gå till botten med Covids ursprung och att han levererar amerikanska strategiska oljereserver till dem mitt under den pågående energikrisen.
Konspirationer är betydelselösa för politiken dom också, lika väl som hunter saknar betydelse för allt i politiken.

Vi alla vet varför ni vill prata hunter, och det är för slippa pinsamheterna med trumpens statskuppsförsök.
Citera
2022-07-15, 10:26
Medlem
Citat:
Konspirationer är betydelselösa för politiken dom också, lika väl som hunter saknar betydelse för allt i politiken.
Varför är det betydelselöst för "politiken" att USAs ärkefiende Kina har hållhakar och utpressningsmaterial mot USAs prsident?
Citera
2022-07-15, 10:46
Medlem
klybans avatar
Citat:
Varför är det betydelselöst för "politiken" att USAs ärkefiende Kina har hållhakar och utpressningsmaterial mot USAs prsident?
Vet inte varför du skriver mer nonsens för, hunter är irrelevant för allt dagsaktuell politik.
Och resten kommer aldrig, jag har väntat i säkert 20 fredagar nu, och vi står här med inget vart enda jävla fredag.

Men vi vet alla varför vi ska prata hunter, och det är för ni tror FÖRHÖREN glöms bort då.
Citera
2022-07-15, 11:09
Medlem
Citat:
Vet inte varför du skriver mer nonsens för, hunter är irrelevant för allt dagsaktuell politik.
Varför är det inaktuellt för dagens politik att USAs ärkefiende Kina har hållhakar på USAs president?
Citera
2022-07-15, 11:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Och resten kommer aldrig, jag har väntat i säkert 20 fredagar nu, och vi står här med inget vart enda jävla fredag.

Men vi vet alla varför vi ska prata hunter, och det är för ni tror FÖRHÖREN glöms bort då.
Anledningen till att det här pratas om Hunter är gissningsvis att trådens ämne är Hunter.

Tror du på allvar att någon bryr sig om de förhören längre. I Sverige väl bara 5 pers från de subforumet som överhuvudtaget tittat på "förhören".

Detta är ett svenskspråkigt forum, varför skulle någon i Sverige behöva "distraheras" från "förhör" som ingen jävel är intresserad av.
Citera
2022-07-15, 13:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Varför är det inaktuellt för dagens politik att USAs ärkefiende Kina har hållhakar på USAs president?
Finns inga ens, utan det existerar bara i din fantasi.
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Anledningen till att det här pratas om Hunter är gissningsvis att trådens ämne är Hunter.

Tror du på allvar att någon bryr sig om de förhören längre. I Sverige väl bara 5 pers från de subforumet som överhuvudtaget tittat på "förhören".

Detta är ett svenskspråkigt forum, varför skulle någon i Sverige behöva "distraheras" från "förhör" som ingen jävel är intresserad av.
JA, hunter är ämnet och jag fallerar förstå vad relevansen har med politiken och göra.
Och nummer två så undrar jag när det sker nått med hunter, för det enda jag märker är att fredagarna passerar och vi står här med inget som vanligt.
Citera
2022-07-15, 13:21
Medlem
Citat:
Finns inga ens, utan det existerar bara i din fantasi.
Varför tror du att kineserna inte tog tillfället i akt att använda pengar/knark/horflödet över Hunter Biden för att få inflytande över Joe? Vilket annat intresse kan de ha haft att kasta miljoner över en oduglig narkoman?
Citera
2022-07-15, 13:27
Medlem
klybans avatar
Citat:
Varför tror du att kineserna inte tog tillfället i akt att använda pengar/knark/horflödet över Hunter Biden för att få inflytande över Joe? Vilket annat intresse kan de ha haft att kasta miljoner över en oduglig narkoman?
Vad ska vi göra med dina fantasier om Hunter och kina?
Vi vet här två saker, inte prata om FÖRHÖREN och tro trumpens nära samband med nazisten putin inte existerar.

Men nej, inget du skriver betyder något nytt för hunter och det du påstår är bara nonsens, hur orkar du skriva så mycket nonsens och lägga ned tid på så mycket nonsens.
Det är lite som fuskarna i FPS spel som lägger tusentals timmar på fuska och enda anledningen säger dom är att reta andra, men det enda det berättar de har allvarliga problem i knoppen.

Men såklart om detta är fredagen det komerm nått med hunter, så har vi alla fall något och prata om än detta nonsens du levererar.
Citera
2022-07-15, 13:32
Medlem
Citat:
Vad ska vi göra med dina fantasier om Hunter och kina?
Vi vet här två saker, inte prata om FÖRHÖREN och tro trumpens nära samband med nazisten putin inte existerar.
Hunters affärer i Kina är numer bekräftade även av de källor som du normalt tror på, t ex New York Times, Washington Post och Politico. Det finns ljud, bild och ebrevs-bevis på att Joe varit inblandad. Att kalla detta fantasier är detsamma som att förneka verkligheten vilket du är expert på.

Jag har förklarat i relevant tråd varför jag - tillsammans med den övervägande majoriteten av amerikaner (inklusive demokrater) - högaktningsfullt skiter i Januari 6 komissionen. I mina ögon är den lika lite trovärdig som Moskva-rättegångarna 1937.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in